he bah!! miskraam of missed abortion je lichaam gaf duidelijk aan dat het niet goed zat want vervelend dat ze niet naar je luisterde het had toch een kleine moeite geweest om een extra echo te plannen als je in de toekomst weer zwanger raakt zou ik daar wel op staan!! vaak krijg je ook al extra echo's na een mk/ma als je wilt Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!!! en hopelijk word je snel geholpen
Oh mijn god Brigit, wat een vreselijke tijd moet jij gehad hebben. Ik wens je alle sterkte van de wereld toe!
Nou kraamzorg en de verzekering zijn geregeld... Check... Ik ben op zich wel goed verzekerd. Ik krijg bijvoorbeeld heel de kosten van een ziekenhuis terug, medisch of niet. En de kraamzorg krijg ik voor 50% vergoed... Eindelijk krijg ik eens iets terug van al die maandelijkse kosten!!!
Hallo, Ik ben nu 11w 4d zwanger van ons eerste kindje. Heb alles van het begin gelezen (het is wel veel! ). Brigit: wat erg voor je, maar hier zijn ze gewoon zo. Of het een arts is of een vk of wat dan ook, ze wachten gewoon tot dat het te laat is. Heel jammer. Heel veel sterkte...
Janneke: dankjewel!! oh bijna vergeten te vermelden, ik ben 15 feb 2014 uitgerekend. Lov: Ja, een beetje wel, gewoon geen zin om te werken als ik naar het weer buiten kijk
Ja, ik heb het ideaal pakket. Dus niet het basispakket... Ik zei toch dat ik me blauw betaal elke maand ; Dus dat beloont me nu een keer... Als ik medisch extra hulp nodig heb, is dat ook verzekerd...
Volgens mij geen missed abortoin, want dan heb je niks kunnen merken. Jij hebt wel vanalles gemerkt. En wat een onzin, hartje klopt vanaf 5 weken en 5 dagen, dus ze kunnen al veel eerder wat zien, ik heb al diverse echo's gehad, dat had jij ook kunnen hebben. Ze kunnen er helaas (als ze zien dat het fout is) niks aan veranderen. Veel sterkte!
Ik heb vgz gezinspakket. Ik krijg een zkh volledig vergoed, en ook de eigen bijdrage van totale kraamhulp. Plus nog eens 15 extra kraamuren. En nog een bevallingspakket met cadeau. De vorige keer was dit een Tummy tub
Wekom hamil! Lau, mooie echo, was dat de npm? iefsvanmama, fijn dat je je beter voet maar is het we een god idee om morgen in de extreme hitte naar huis te gaan? is de overgang dan niet te groot?? straks in 1 kap weer terug bij af, overmorgen word het weer een stuk aangenamer, 24 graden ozo morgen echt een bizarre 33-36 graden!
Nou ben eindelijk terug, ik heb letterlijk 55 minuten pijn zitten lijden zo hard moesten ze drukken op mijn buik, de kleine zit zover achteraan / onderaan dat ze hem te slecht kunnen zien voor de nekplooi en hoe harder ze drukken des te meer hij verdrukt komt en dus nog minder makkelijk zijn nekplooi laat zien, ze hadden hem 1 keertje gemeten en kwam toen op 2,4 mm dus op zich goed maar plaatje was te slecht van kwaliteit om echt op te sturen. DUS nu moet ik maandagochtend bellen voor een afspraak op dinsdag want ja ben ook een stuk verder geschoten van 11+6 (14.02 origineel) naar nu 12+5 (08.02 nieuwe uitrekendatum) Hij lag precies goed en was weer van alles aan het doen, duimen, trappen, zo lief die billetjes een keertje gezien en die waren zo schattig, echt verder was alles zo duidelijk maar die nekplooi is gewoon lastig meten, ze heeft hard gedrukt, ik heb half ondersteboven gelegen (bekken helemaal gekanteld) zelfs inwendig maar ukkie lag veilig en wel verstopt! Dus wel balen dat ik nou dinsdag weer terug moet maar ben blij met mijn nieuwe datum en zo te zien op het eerste oog zat het wel goed dus maak me niet zo'n zorgen... NOG STEEDS GEEN TELEFOONTJE GEHAD VERDER Dus we moeten nog even wachten... UITLEG FOTO'S op de bovenste is voorprofiel dus hoofdje / buikje en beentjes die andere is ook een voorprofiel van het hoofd en je ziet hem zwaaien met 1 handje langs zijn hoofd
en ik heb nog een pinokkio foto (is zijn handje voor gezichtje) zou meteen een goede NUB foto moeten zijn!