februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Begin er bijna zin in te krijgen paula whaha.
    Fijn dat ze prof is, je zal haar toch regelmatig tegen komen.
    Ben van mezelf heel preuts maar in zkhs enz niet hoor!;)

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Kletsmajoren!!!! Tsjongeeeeeee :D :D

Danielle, ik heb ook zin in de bevalling haha.
    Ben wel erg bang voor de pijn, maar ik kan gewoon niet wachten tot ik ons prinsesjes vast kan houden :)
    Hier ook al (bijna) geen schaamte meer door de mmm.
    Benen wijd, no problem. Maar leuk word t nooit ;)

Oh vraagje over die onderbroeken die jullie hebben.
    Hoe zitten die in de liezen? Zit daar dan zo'n hard randje?
    Ik heb nu van de zeeman en wibra geprobeerd maar die doen echt zeer, en had al maat XL...
    Nu nog de hema van 3 voor 5 euro, maar die beginnen al aardig krapjes te worden :p

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nog gefeliciteerd Lov ook met je dochter!!

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik weet niet precies waar het mee te maken heeft, maar katten voelen inderdaad dat je zwanger bent en reageren daarop! Ik heb er 3 alledrie geen schootkatten, maar sinds de zwangerschap komen 2 van de 3 steeds op schoot of in ieder geval aandacht zoeken. De jongste loopt constant achter mee aan, als ik overdag de slaapkamer in loop e de deur dicht doe (ze mogen de slaapkamer niet in) zitte er 2 voor de deur te wachten tot ik weer naar buiten kom, hihi :D

5. migske

migske Niet meer actief

morgen een uitgebreide reactie hoor meiden!

Controle vandaag goed bij vk dus super!
    Nieuwe afspraken: 15/10 extra controle VK en 28/10 Controle VK

6. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Reb. Google eens. Heel internet staat er vol mee. Ik verbaasde me er ook over toen n vriendin t zei.
    Hier houdt Tommie me ook constant in de gaten. Vanuit alle hoeken staart ze me aan. Op schoot liggen deed ze al. Vind t wel grappig!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Migske top fijn meid!

Hier 4katten trouwens 2 poezen 2 katers ze gedragen zich niet anders. Vorige keer ook niet.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thx Wendy!

Weet je wat het is met bevallen, het is behoorlijk pijnlijk....maar omdat je daarna je wondertje mag vasthouden is het gewoon te doen. Hartstikke cliché maar wel waar :D daarbij is je eerste keer bevallen echt van.....je weet toch niet wat je te wachten staat. Ik vindt nu bj de derde keer ... Moet ik aaaaaahhhhh. Maar dan ook denk ik aan dat moment van eindelijk je wondertje ontmoeten en dan is de angst gelijk weg :D

9. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden!

Ik hoorde op de open dag in het ziekenhuis afgelopen zaterdag ook veel info over pijnbestrijding tijdens de bevalling.
    Gaan jullie dit doen?

De gyneacoloog heeft het gehad over mofine en een ruggeprik.
    Ben benieuwd naar jullie ideeen?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga het zonder doen panther ;)
    Vindt er toch nog wat risico's aanzitten en al zijn ze klein liever niet. Daarbij heb ik al 2x een heftige bevalling gedaan zonder dus dan zal het me nu ook wel lukken

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ga ook het liefst zonder pijnbestrijding. Mijn eerste bevalling was thuis, ook zonder pijnbestrijding. Nu ga ik wel in het ziekenhuis, maar wil niets tegen de pijn als het even kan.

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Pijnbestrijding nee ik ben niet anti. Bij zl heb ik het nodig gehad. Had 12 uur weeen waarvan 4 uur ononderbroken weeenstorm...
    Dat leverde 2cm op...
    We moesten naar het ziekenhuis vk zei dat ik weeopwekkers zou krijgen via infuus tijdens een weeenstorm meer ween konden dus niet maar ze gingen daardoor nog wel pijnlijker worden vandaar advies ruggenprik.
    Toen was onze kanjer er met 4,5 uur.

Ik zie het deze keer wel ik ga er weer blanco in geen bevalling is hetzelfde tenslotte.
    Ik wil het weer thuis proberen zonder pijnstillers. Ben trouwens wel aan het inlezen over de waterinjecties er zijn alleen nog niet ervaringen omdat hetnog vrij nieuw is.

13. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Van morfine kan je kind suf worden hoorde ik.
    Ik heb ook 2 bevallingen gedaan zonder pijnstilling daarnaast ging mijn 2de bevalling zo snel dat de vk te laat kwam!en mijn ex man ik het samen hebben moeten doen.

Dus ik weet het ook nog niet ik moet mij er meer in verdiepen wat de risico,s zijn.

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik heb geen idee wat me te wachten staat, dus ik ga er blanco in. Vooralsnog denk ik zonder pijnbestrijding, maar als ze me tijdens aanraden om het wel te doen, sla ik dat ook niet meteen af. Ik laat get allemaal op me af komen, de kleine moet er toch een keer uit ;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je bevalling anders verkeerd dreigt te gaan is het wat anders....maar soms grijpen ze al snel naar pijnbestrijding....

Maar alles voor je kindje, dus als het echt moet dan doe ik het ook hoor. Morfine ben ik idd niet zo kapot van

16. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik sta niet negatief tegen pijnbestrijding. Bij mijn zoontje heb ik een ruggeprik gehad. Ik zeg niet dat ik die nu weer wil, maar zeg er ook geen nee tegen... Ik zie wel hoe het loopt.

17. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ik heb ook geen idee wat me te wachten staat. Moet me er ook nog in verdiepen.

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik sta redelijk negatief tegenover pijnbestrijding omdat ik de cijfers ken ervan (bevalling duren gemiddeld langer en meer complicaties / kunstverlossingen) die kans wil ik minimaliseren zeker omdat ik al ingeleide bevallingen heb (en misschien wel weer krijg) en grote kids heb/krijg is de kans hierop al groter dus wil alles eraan doen wat ik zelf kan doen om het zo soepel mogelijk te laten verlopen, kijk als er echte complicaties zijn of dingen verlopen heel anders dan van te voren gedacht dan zal ik het overwegen.

De eerste was een inleiding met 12 uur lang weeenstorm met rug, been en buikweeen en ze bleven maar vragen (zowat smeken) of ik een ruggenprik nam maar ik houd er gewoon niet van. Dus liever niet maar ik zal nooit zeggen nooit want elke bevalling en situatie is anders. Ik kan gelukkig vrij goed tegen pijn en blijf goed rustig dat scheelt al heel veel met weeën kunnen opvangen.

Kijk de tweede was een piece of cake en had iedereen makkelijk zonder gedaan dus daarbij is er niet eens aan gedacht.

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ja is toch onmogelijk, weet je je moet het laten overkomen en hieraan toegeven, hoe meer je toegeeft aan pijn des te meer hormonen je ertegen aan maakt en dus hoe rustiger je bent des te meer natuurlijke pijnbestrijders aan het werk gaan. Hoe meer pijn des te dichter bij je kindje moet je maar denken, dus die pijn WIL JE GRAAG!!! KOM MAAR OP!!

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    positieonderbroeken zijn vaak ook wat zachter en wijder bij de benen (omdat ie ook meegroeien hihi)

Deel Deze Pagina