tja hoeveel stress...ik weet dat ik veel kan hebben, maar weet dus niet hoe mijn hart gaat reageren bij heel veel pijn... en dus ook angst, is echt afwachten zucht..hoop echt dat die gyn wat flinke angst weg kan nemen iig... Zit bv qua medicatie te denken aan dat pompje die je zelf kunt bedienen, die heeft tot nu toe een beetje mijn voorkeur maar denk nog even goed na hoor, en idd als ik eruit ben leg ik het vast, mocht die beste man/vrouw er niet zijn die nacht idd. En wil ik alsnog niks is ie lekker vrij hahahaha
Wow dames, jullie buikjes groeien ook goed door zie ik! Ik zeg het nog maar even een keer (met sorry's), maar echt drukdruk hier! Heb heel veel zin in onze trouwerij, maar ben ook wel blij al het geregel erop zitten. Blijft ook zo lekker in je hoofd hangen allemaal. Aftellen, nog 7 nachtjes slapen
Lappie wat geluk. Veel plezier. Migske ik hoop dat je gerust gesteld wordt. Die verhuisstress helpt vast ook niet mee. Reb succes met laatste loodje. Wel alles al geregeld? Al zenuwachtig?
Goedemorgen meiden! Nog plannen hier of afspraken vandaag? Hier niet veel zl is een klein vlekkenmonster! Die hoge koorts was een voorbode van de 6e ziekte. Hij heeft nergens meer last van ziet er alleen naar uit.
Reb spannnnnnnend Paula ai...heb je jezelf laten testen? Want dat os gevaarlijk meen ik als je zelf zwanger bent
Deze niet lov kan geen kwaad. Mijn bloed is toen met de 12 weken nagekeken (had ik gevraagd). Ik heb alle kinderziekten gehad dus antistoffen.
Ik heb vanmorgen weer bekkenfysio gehad, en al boodschappen gedaan (moet zo nog terug, de ananas vergeten, zucht). Ga het lievelingseten van vl maken, lasagne met veel groente en ananas. En nu bezig om een laptop te bestellen via internet, maar ik heb er echt geen verstand van, dus nu wachten dat mijn beste vriend pauze heeft, kan ie me ff adviseren. Wat kun je een laptop missen zeg, niet normaal... Vanmiddag verder met behang krabben, liep gisteren ineens door de hal en bedacht me dat het behang eraf moest, whaha, dus voor ik het wist heb ik alles eraf getrokken hahaha! Nu blijkt dat er een rotmuur achter zit, dus vl moet binnenkort stucen hahaha... Maar dat vind hij leuk om te doen. (we zijn wel heel erg druk zeg).
Aangezien we thuis ook een deel van het gebeuren geven straks de laatste bopdschappen. Tenminste, maandag en dinsdag haalt mijn zus nog wat dingen. Zo lief dat ze me overal bij helpt! Nog niet nerveus in ieder geval! @Danielle Niet te druk doen he mevrouwtje Succes met kiezen vd laptop @Paula Ahhw, dan zien ze er altijd zo zielig uit he! Beterschap!! Ooooooh trouwmuziek EINDELIJK gekozen, David Bowie! Whahaha, I love him
Zo leuk reb om te lezen hoe enthousiast je bent! Geweldig gewoon! En kwarktaart gewoon maken mmmm lekker!
Ik had net zo'n trek in sinaasappelsap dus ben naar de winkel gereden een 2 liter pak gehaald en heb nu al 2 glazen op JUMMIE!!!
okay dan, ja meestal heeft je lichaam trek in iets wat het nodig heeft dus zal wel goed zitten, ik ben ook verkouden dus vit c kan geen kwaad, slaat nog een glas achterover haha