iedereen begint zo langzamerhand aan de aftelweken hihi Gaat echt zo snel! Hier dit weekend 29 weken dus moet nog even een weekje wachten voor deze mijlpaal..
Nou zo meteen naar sintviering dochter op turnen, dan even snel boodschappen doen (lijstje ligt al klaar) en dan heb ik een verrassingsmiddag! Ik heb geen idee wat we gaan doen maar moest vrijhouden, want we zouden samen wat leuks gaan doen, ik weet al wel dat de kids bij vriendin van me blijven (want ik heb issues bij wie ze mogen blijven haha) dus heb ik nu gerust gevoel over! Manlief heeft zichzelf speciaal geschoren ervoor haha dus nu word ik wel nieuwsgierig!!
Oeh Tiger, leuk!!! Veel plezier en geniet van jullie middag! & dames, bijna allemaal 30 weken he Wahoei! Paula, hoe gaat het met jou?
@Reb gaat goed van de week beetje emo roalercoaster gehad over het werk van ml. En J. is snipverkouden en ziekig denk weer kiezen zo te zien.
Nou hij draait alle kanten op en dat kan nog tot 36 weken dus niemand maakt zich druk. Wij ook niet Vrijdag weer naar de vk ben benieuwd mijn man realiseert zich ineens dat ik maandag 30 weken ben en dat het wel heeeeel snel gaat Nu zegt tie goh misschien toch maar (mijn beste vriendin) ook mee te laten gaan naar de bevalling Ik vind het prima het is in zijn cultuur niet heel gewoon dat een man bij de bevalling is. Zijn tante had gezegd dat als ik ga persen hij de kamer maar uit moet gaan Nou dacht het niet dus dat vind hij ook onzin wat een idee zeg. We hebben een prachtig bedje en commode gekocht op marktplaats voor het enorme bedrag van 25 euro hihi zijn zo mooi en netjes dus dat staat in onze kamer we nemen de beeb op de kamer dus inrichten en wassen kan beginnen. Hoe gaat het verder met iedereen? Fijn weekend meiden!!
Ik ook Sammy, Maar ik heb dr zoooo zin in!! Wil ze zo graag vasthouden en bekijken enzo Kan niet wachten!!
Hahaha dat heb ik ook hoor Charmed!! Ik kan niet wachten om al die kleine schattige kleertjes bij ze aan te trrekken! Maar ergens ben ik ook wel een beetje sip dat t zwanger zijn is afgelopen. Dit is mn enige zwangerschap dus ga dit nooit meer meemaken. Jammer hoor!
Gelukkig hier niet de laatste, althans dat hoop ik niet, dus begrijp het wel. Straks lekker genieten in ieder geval. Zojuist een wieg gekocht voor op op onze slaapkamer, jeej!
Dat snap ik, dan is het toch al heel anders he.. Lekker van genieten dus nog!! En indd, ben zo benieuwd hoe die kleertjes ze staan hihihi