Ik krijg trek van jullie!! Hahaha net 3!!! Eierkoeken op haha had er zo'n trek in!! Ik had gister controle en mocht weer ff spieken en heb meteen gehoord dat mijn bevallingsdatum 26 januari is als de baby's er dan nog niet zijn. Spannend!!
Jeej sammy dat lijkt me gek om te weten. En idd je zal vast 1 van de eerste zijn. Gaat het verder goed met je?
Hier vaak wanneer ik auto ga rijden trouwens. Of als ik zing, dus ik denk dat de beeb auto rijden dan ook niet leuk vindt
Momenteel staat de boel hier op zn kop in mn buik heerlijk zo druk! Zl was trouwens ook mega druk in de auto maar denk dat hij het juist leuk vond.want hij gaat nog graag mee als we met de auto gaan.
Haha, nou dan beweegt de beeb om verschillende redenen. Want ik zing zo vals, maar hij/zij kan natuurlijk houden van vals zingen. Anyhow, vind het leuk om mijn buik op en neer te zien gaan. Afgelopen nacht wel rot half 3 wakker gelegen door het getrappel, but who cares. Vind het veel te leuk <3
Jaaa is echt gek om te weten word er zenuwachtig van hahaha! Alles gaat hier goed. We zijn bezig in t huis van mn ouders die hebben de sleutel van dr nieuwe huis. Dus super druk! In mn buik ook super druk alleen voel je nog niets vanaf de buitenkant! En bij jullie??