rennies helpen hier geen bal, Maalox wel wat (die zijn wat sterker) ook iets viezer maarja dat is niet zo belangrijk..
ja was superleuk, ik heb geblinddoekt luiers moeten ruiken en proeven haha (was erg lachen!) en blind een baby aan moeten kleden (deed ik volgens iedereen verbazingwekkend goed maarja als moeder van twee kids gaat dan op de auto piloot he, zelfs het voorkantje van de pamper wist ik prima te voelen. Kadootjes gehad en lekkere hapjes op tafel enzo en dan een bellypaint gekregen (ze is geloof ik wel 3 uur ofzo bezig geweest!)
Hier hebben we besloten om straks na de geboorte een babyborrel bij ons thuis te houden... Gelijk iedereen is geweest en het is gezellig Heb echt geen behoefte aan maandenlange kraambezoek iedere zondag. De naaste familie komt natuurlijk sneller maar de rest wacht maar tot de borrel
Dat hadden we hier ook gedaan bij tweede, 50 mensen zouden komen, 1-2 dagen ervoor begonnen de afzeggingen, maarja had alles al besteld en al uiteindelijk misschien 10 mensen en zijn veel mensen alsnog apart langsgekomen, wat een ramp! Nu is het gelukkig de derde dus interesse is beduidend minder dus nu doe ik niets alleen als ze langs willen komen mag dat pas na 4-6 weken wanneer alles een beetje loopt (ja op directe mensen na natuurlijk)
Ah nee wat erg Nou hier is het familie en die komen wel gelukkig. Hier wordt er koffie en zelfgemaakte vla geserveerd dus als dan is het geen ramp als ik wat overhou haha Nee ik vindt dit fijn, zo ben ik gelijk van al het bezoek af. Is toch al een stuk anders nu omdat we al 2 kids hebben de weekenden zijn ook leuk om eens niks te doen of juist als gezin iets... Als ik dan alleen de bezoeken kan doen ben ik een eeuwigheid bezig,
@panther Rennies helpen hier ook al een tijd niet meer helaas. @Tiger Wat een leuke surprise en een mooie paint!! Superleuk @hier Geen kraamfeest en wil de eerste week alleen directe fam op bezoek. Oh en de eerste uren wil ik niemand zien, muhahaha.
Zelfgemaakt vla ?? Lov? Is dat n hele bijzonderr hihi Nee hier word toch altijd drankjes geregeld, hapjes, taart e.d. soms en vaak zelfseen buffet of bbq... heel uitgebreid dus. Normaal komt iedereen gelukkig altijd wel webhadden gewoon toen heel veel pech denk ik...
Ik ga hier ook een kraamfeest geven. De bedoeling is 4 weken na de bevalling, maar t ligt er natuurlijk aan hoe vroeg ze geboren worden. Hier doen we alles in roze en blAuw. Cupcakes, taart, drankjes, koekjes, salades, broodjes enz.. Er komen ongeveer 75 mensen. 50 daarvan is naaste familie. Ik heb geen zin om die allemaal de eerste weken te zien, dan heb ik elke dag vol met bezoek. De eerste weken mogen alleen opa's oma's en broers en zussen komen. De rest wacht maar lekker!!
Hahah vla taart dat bedoelde ik Nee hier geen uitgebreide buffeten enz... Gewoon taart en koffie en misschien wat kleine hapjes ja.
Meiden even bijgelezen snel. Tiger wat een verrassing en een prachtige bellypaint wauw! Kraam feest nee hoor daar heb ik niet genoeg familie en vrienden voor Verder ben ik.gewoon chagrijnig en heb fd nergens zin in. Meiden fijne avond verder x