Ik dacht al misschien een familie traditie of iets hihi En Paula met een klein groepje kan net zo gezellig zijn hoor maar als het maar een klein groepje is is veel bezoek ook geen obstakel hihi (weer een voordeel ervan)
Knuffel Paula!!! Slaaplekker allemaal.. Pfff dit word weer een slapeloze nacht.. Heb nu weer urineweg infectie en een griepje.. Zit nu met een theetje in bed en ik ben moe maar ik kan niet slapen.. 5 uur gaat t wekkertje weer, dan ff t huis aan kant maken en om 11 uur komt kraamzorg langs.. Weltrusten meiden!
Thx sammy jij ook! Wat naar zeg zo dubbel op ziek beterschap hoor! Hier al 1,5 uur wakker echt totaal niet meer kunnen slapen. Ml is deze keer op de bank gekropen de schat kan ik draaien zonder dat ik hem lastig val normaal ga ik op de bank
Verrot he Paula!!!' Hier om hf 3 in slaap gevallen.. Word net pas wakker, lag een briefje van man dat ie zelf zn brood had gemaakt omdat ie al dacht dat ik niet echt geslapen had dus hij dacht ik laat der lekker liggen. Wat een schat is t ook! Nou nu maar ff aan de was beginnen en lekker t bed verschonen, hond uitlaten, opruimen, stofzuigen, dweilen en dan om 11 uur staat kraamzorg voor mn neus en ik denk dat ik daarna nog ff een uurtje mn ogen sluit hahaha fijne dag meiden!!
Wat een schatje sammy lief zo heb je toch nog wat geslapen! Hoera ook voor jou weer je weekdansje! Whoop whoop!
Lieve meiden onze eigen tassen staan zo goed als gepakt straks de laatste spullen nog katten een frisse bak geven sopje door de wc stofzuigen en dweilen en dan op d middag gaan we rijden!! Ik zal helaas waarschijnlijk wel tot vrijdag internetloos zijn dus kan niet met jullie kletsen Dus iedereen een fijne week succes met afspraken en echo's! Xxx
@ Sammy wat vervelend, Heel veel beterschap!! @ Paula hele fijne vakantie!! En beiden weer een weekje verder jeeehh!!
Jeetje meiden wat een ellende met slapen hier.... Sammy sta je om 5 uur op voor zijn boterhammen te smeren? Ga je daarna wel weer naar bed? Paula veel plezier! Hier ook 29 weken joepie....