Het is een neppe Lov!! Volgend jaar weer een echte en dan idd een nordman. Ik heb de echte nu nog nergens gezien en vind t zonde om em laat te zetten en meteen na kerst weer weghaha
Ik heb nooit echte die vind ik niet zo mooi en vol als de nepperds, die van mij komen mensen binnen en moeten allemaal voelen, ze denken dat ie echt is namelijk maar is niet zo, je moet dan wel wat meer geld uitgeven als ie echt moet lijken. En ik kan niet tegen die naaldjes op de grond, wat je zelfs hebt bij een neppe haha (die van mij tenminste wel want die heeft echt naaldjes) even kijken of ik mezelf erover heen kan zetten haha
Hihi, wij hebben een boom van de Praxis gekocht, 13 euro en helemaal nep. Onze eerste boom overigens... We zetten dus dit jaar voor het eerst een boom neer, voorgaande jaren woonden we te klein en/of geen behoefte aan. Nu nog steeds niet (dat laatste), maar we willen er alvast een beetje aan wennen voor de kleine... Want ondanks dat wij er niet van houden, vind ik dat de kerstsfeer er voor kinderen wel degelijk bij moet horen.. Anyways, ik zal over een paar weken wel een fotootje plaatsen, want hij staat hier nog niet, vind het nog wat te vroeg haha
Ik kan dus niet tegen zo'n neppe.... Ik krijg daar jeuk van aan mijn handen als ik k opzet ... Ieeeeuuuw krijg nu al de kriebels
Whaha, ik kan niet tegen echte... Precies hetzelfde + allergieën. Buiten dat, vind ik een neppe ook wel fijner met katjes
Nou de kamer is helemaal gestoomd, gestofzogen, eigenlijk alles uitgezocht dus nu hoef ik alleen nog te wassen (hydrofielen, e.d.) en crea bea spelen want wil nog wat aankleding maken (dekenhoes, aankleedkussenhoes, kruikenzakje en er moet toch nog een velux rolgordijn komen, ik vind het zo zo kaal! Je kan het rolluik ervoor doen maar dan moet je heel het raam kantelen dus ga toch even voor velux ding kijken.. En even kijken waar ik schilderij ga ophangen, naast de boom naast de kast of boven de commode (maar daar wilde ik eigenlijk haakjes maken voor wat leuks op te hangen) hmmmm keuzes keuzes.... voelt wel lekker, alles boven weer helemaal schoon heb de kinderkamers helemaal gedaan (nouja van zoontje half omdat daar nog verbouwt word enzo) en onze kamer en de badkamer is helemaal gedaan en gestoomd dus die piept als je erover heen gaat zo schoon LOL... Kan er weer tegen aan!!!
Ohh, dat ziet er leuk en netjes uit Tiger!! Kan me overigens wel voorstellen dat je nog iets wil met dat raam, een rolluik staat dan ook weer zo ongezellig.. Mooimooi!
nouja op het leuke gedeelte na dan, nog even een leuke dag met de meiden en de naaimachine inplannen hihi En dan nog wassen en dan is het klaar.. Geeft wel wat rust moet ik zeggen..
Super leuk je kamertje!!! Vraagje.. Ik zag staan gestoomd. Wat voor stoomreiniger heb je? Ik wil er ook 1 kopen maar geen idee welke goed is.
Ik heb vroeger goedkopere versie gehad (denk aan tell sell / blokker geval hihi) ik heb nu een van karcher en dat maakt wel een verschil, ik heb een 4100 die kan je tussendoor bijvullen, korte wachttijd en genoeg druk enzo, vroeger viel de druk weg was het meer lekken en moest je 12!! minuten soms wel wachten tot ie warm was (ook na elke keer bijvullen) Dus ben er wel blij mee... ik vind het lekker dweilen en tegels en ramen afdoen, lekker schoon, enige nadeel; dat er geen geurtje inzit, het ruikt wel lekker erna maar mis een parfummetje..
sorry hihi, wij hebben gekozen om eerst de babykamer te doen en dan pas de zolder, die was al wel slaapklaar dus dat scheelt wel, we zijn nu bezig met zoonlief zijn kamer hihi
Hahah ja da kan hier niet anders kunnen de meiden nergens slapen... Ach nog even geduld hier en dan beginnen we ook
Wat een mooie kamertjes komen er voorbij Wij dit weekend geschilderd dus woensdag de meubels terug en klaar Afgezien van de decoratie die ik nog wil gaan maken Vandaag weer check gehad bij vk en kleine man groeit goed Wel moet ik afspraak maken bij fysio voor de bekken helaas Morgen gesprek op werk voor andere werktijden zodat ik niet meer Zwaar hoef te tillen
Wij hebben ook een neppe. Ik doe mijn handschoenen altijd aan als ik de boom opzet en weer afbreek... Dan heb je geen last van dat irritante gevoel
Pfff, die kleine maakt echt zeer vervelende bewegingen... Geloof me, ik vind dat gewiebel heel leuk hoor en ben superblij dat ik hem zo goed voel, maar ik kan me niet herinneren dat mijn andere zoontje zulke bewegingen maakte... Soms is het echt geen fijn gevoel...