februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Janneke herkenbaar wat je zegt ;)

Ja zou kunnen idd ... Handschoenen.... Maar daar kan ik ook weer niet tegen hahaah. Erg he. Nee dit jaar eens een echte en kijken of het wat is

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja jaaa daar liggen we weer klaarwakker met ribben die in tienen worden getrapt!! Het lijkt wel alsof ze nooooooooit slapen! Mn buik is ook groot weet niet meer hoe ik moet liggen:( dus nu maar weer met een theetje t bankje op. Truste meiden!!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik verveeeeeeeeeeeeeeel me :x

4. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aaaahhhh Sammy nog in slaap gevallen?
    Toch wel thee zonder theíne hè. Shit hoe schrijf je dat ook alweer hihi.

Wauw tiger t wordt echt mooi. Die kleuren zijn ook super.
    Hoe doe je dat met de naam? Leg je n doek eroverheen voor als er visite komt?

Trouwens... Over kerstbomen.. Onze buren hebben hem al 2 wk staan incl lichtjes, kerstman en raamsneeuw Whaha.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Nee mensen weten de naam al, het is niet dat ik het openbaar op facebook heb gezet maar ik ben veel te spontaan en open om mn mond te kunnen houden, bij de andere twee wisten mensen ook de naam, het is juist heel intiem als je Gaat bevallen en ipv de baby ga je echt al een persoon halen..

6. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oja das wel handig dan ja.
    Wij hebben naam letters, maar
    zijn goed verstopt :)

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Bijzonder dat mensen de naam al weten Tiger! Hier wil man dat niet anders wist iedereen het al haha!!

Hmm nee niet echt geslapen maar ik duik nu ff uurtje terug en daarna ff lekker in bad en hoop dat ik er dan weer tegenaan kan.

Wat bedoel je Danielle? Zit er iets in thee wat niet mag?

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ja sammy met twee kids rondlopend die het al wel weten scheelt dat wel... onze dochter dacht dat ie sam ging heten: brandweerman sam ik drnk als ik wacht en pas na geboorte vertel dan vind ze daar geen zak aan en nu is ze helemaal in luv met de naam.

9. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sammy: in thee zit theïne, dat is hetzelfde als cafeïne. Wel in mindere mate, maar het bevordert niet echt voor het slapen gaan. Je kunt ook kruidenthee kopen (gewoon bij de appie enz), dat is zonder theïne.
    Ik heb adhd en merk echt als ik een "gewoon" kopje thee drink.

Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen, trusten!

Hier is het wasdag!! Yeah ga de kleertjes wassen!! Ga de maten 62 en 68 opbergen in een krat onder het ledikantje en van het weekend vier in mijn verjaardag, dus fijn als dat aan de kant is :)

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahaha ja dat snap ik Tigermommy! Ik vibd t ook echt een super leuke naam!!

Danielle. Ik drink alleen maar groene thee of honing jasmijn thee. Geen idee of t daar in zit maar drink al jaaaaaaren elke avond zo'n 5 grote koppen thee. Nooit last van gehad. Hmm zal er is op gaan letten.

Fijn dat je alles gaat wassen. Toch weer iets wat je van je lijstje af kan strepen he! Haha

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ja thee kan net zo erg zijn als koffie ten eerste voor jr slaapgedrag maar ook voor je zwangerschap dan kan je beter switchen naar rooibos if iets.

12. Reb

Reb Niet meer actief

Oeh, dat jouw maag dat nog aankan, groene thee.....
    Ik drink normaal altijd een variatie van groene thee of Turkse thee van de AH, maar de eerste dat kan ik niet echt meer drinken (voor mijn maag, darmen, maagzuur).

Trouwens.... Hier heeft mevrouw een paar keer per dag de hik... Duidelijk te voelen en geen twijfel over mogelijk, haha. Maar, voelen jullie dat ook al? En.. Worden jullie daar ook zo misselijk van?

13. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL

Ik eet/drink gewoon alles nog, maar wel veel last van maagzuur, maar dus nog niet zo erg dat ik erbij op mijn eten let (ja niet te kruidig natuurlijk).

Turkse thee? Is dat niet heel erg sterk? Ben eigenlijk wel benieuwd! Ik hou trouwens alleen maar van slappe thee hihi!

Haha lijkt me ook leuk om de hik te voelen. Ik heb dat nog nooit gevoeld. Soms twijfel ik, maar jij herkent het duidelijk he? Dan zal het bij mij wel niks zijn. ;)

14. Reb

Reb Niet meer actief

Haha ja zelfs ml voelde het duidelijk... Het lijken schopjes, maar dan minder hard, veel te regelmatig en niet specifiek op een plek voelbaar.... Herkenbaar? Maar wellicht voelt dat voor iedereen anders.

Ik hou ook van slappe thee, het zijn 1 kops zakjes waar ik twee keer mee doe, whaha.

Fijn dat je nog niet echt hoeft op te letten... :)

15. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja voel wel regelmatige schopjes, maar dan keer of 5. Neem aan dat de hik wel langer duurt?
    Ik voel de beeb ook wel eens schoppen in mijn kont haha. Is dat raar??? Heel diep weg zeg maar. Whaha.

Haha ja ik doe ook zo 2 of 3 keer met een theezakje, mijn vriend moet daar altijd om lachen, maar ik ben dan vooral te lui om een nieuw zakje te pakken, en kan makkelijk! Heb nu lekkere thee (van de reclame van Nicolette van Dam), maar is laatste zakje, dus doe daar al 4 keer mee, hahaha!!!

16. Reb

Reb Niet meer actief

Hik duurt wel een paar minuten bij mij. En de trappen in je kont, als jij het voelt kan het toch denkik :D

Hihaho, ik ken die thee niet, maar geniet ervan! :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Groene thee zou ik idd even niet drinken nu ;)
    Balen dat ze je zo wakkerhouden Sammy. Merk dat hier het minder goed slapen ook is aangebroken.... Heb je gee voedingskussen om mee te slapen onder je buik?

Hier net weer eens veel pijn aan de banden tijdens het lopen naar school van de oudste...niet fijn,

Om 10 uur komt de kraamzorg ... Ach we weten het toch al allemaal he :D

18. Reb

Reb Niet meer actief

Oh oh oh, ik denk dat ik binnenkort maar middagdutjes ga doen :)

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ja ik hoop dat ze hier gewoon een belafspraak houden... alles is al klaar voor de beeb (hij kan zo komen) en we weten het inmiddels wel idd

20. Reb

Reb Niet meer actief

Hier lees ik overal in de kraamzorg boekjes dat ze bij een tweede/derde/vierde etc bellen.... Raar dat verschil. Maar je kan toch wel aangeven dat je het liever telefonisch wil afhandelen?

Deel Deze Pagina