Lov, ja klopt... Afgelopen dagen ook veel verwijten daar mijn hoofd gekregen dat ik ernstig veel last heb van zwangerschapshormonen omdat ik volgens hen ontzettend fel en onredelijk ben. Ik word gewoon moe van het feit dat ik elke keer opnieuw moet uitleggen waarom we bepaalde dingen zo willen.... Maar blijkbaar maakt het geen reet uit wat ik wil en is het niet mijn kind ofzo. Voor de rest wat je zegt.. Onvoorwaardelijke liefde, dat voel ik nu al ofzo. Nooit verwacht dat dan bepaalde herinneringen e.d. weer boven water komen drijven...
Lov thanx voor de uitleg over FBTO. Nu snap ik het, het is voor mij dus niet echt zinvol (wil ziekenhuisbevalling). Reb misschien een tip voor kraambezoek. Ik heb een agenda gekocht, zodat we het niet in onze telefoon hoeven te zetten tijdens het bellen. Ga het zeker allemaal niet volplannen en vl spreekt toch niks af zonder mijn toestemming (haha), maar kruis gewoon wat dagen door dat ik niemand wil zien (ja familie of beste vriendin mogen altijd komen). Wat mooi om te lezen dat zus en moeder hebben geholpen in kraamweek. Ik zou er zelf niet aan moeten denken, moeder komt wel elke dag, maar gewoon even een half uurtje. Ik mag haar wel altijd alles vragen en ze wil hier eventueel wel hele dagen zijn, dat is een fijn gevoel dat het kan. Maar niet zo'n band dus met zus en moeder.
Mijn moeder en schoonmoeder mogen vaak langs komen Ik heb met beide een hele goede band Ze wonen beide op 5 minuten afstand en mn schoonmoeder woont naast de school van mn stiefzoon, dus die heeft ook al gezegd dag ze m uit school wil halen of ff een boterham bij dr kan eten als ie bij ons is..
Nou het kindje is nu een maand oud en ligt nog in het ziekenhuis. Ze had overigens bacterie listeriose... Met haar weet ik niet, wel gevraagd (nog geen antwoord). thanks Danielle voor de tip, zal er eens over nadenken..
Reb dan maar boos zijn... Hahah ja dat zijn het je hormonen altijd he. Ik zou dan duidelijk aangeven dat het door hun komt en klaar. Misschien een rusttijd in je kaartje zetten en doorgeven aan je kraamzorg dat je lastige familie hebt. Want ik zie ze zo op je stoep staan. Voel gewoon frustratie voor jou bah!
Hier vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Echo gehad en de kleine groeit gewoon goed en binnen de lijnen zeg maar. Dus ik ben hartstikke blij! Daarna info gekregen over diabetes en hoe je jezelf moet prikken. Gyn zei al dat de baby gehaald wordt rond 38/39 weken. Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor! Volgende week naar de internist en diëtist. Ik denk dat mijn moeder ook iedere dag wil langs komen maar heb daar geen behoefte aan. Of dat familie uren lang blijft hangen. Wij wonen best wel een stuk van onze ouders af maar geen zin in logeerpartijtjes en uren lang bezoek hoor
Whahaha, ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu nog in kan houden Lov. Gisterenavond heb ik van 22:30 tot 1:30 vannacht mijn frustraties geuit bij manlief. Ik werd gisteren helemaal gek.. Wow Butterfly, dat is heftig! Maar fijn dat de baby goed groeit! Wat een opluchting! Nog een paar weekjes voordat hij er is Moet je glucose gaan prikken in je vinger, of wat?
Jaa zeker een opluchting! Ja gaat nu snel vooral als ze dan zegt rond 38 weken dat is al over 8 weken . Nee net hetzelfde als jou jezelf prikken en je waardes bij houden. Volgende week gaan hun dan kijken hoe mijn waardes zijn en aan de hand daarvan kunnen ze zien of ik misschien glucose moet gaan spuiten. Hoe gaat het met jou meis?
Gek he butterfly dat je dan opeens denkt... Nog 8 weken In principe kunnen we dat allemaal denken maar het is toch anders Reb arme vent Maar is toch jammer dat familie zo moeilijk doet hoor, soms denken ze ook dat ze zelf een baby krijgen he
@Butterfly Oke, dus even goed bijhouden hoe en wat... Komt vast goed allemaal Superspannend he!! Maarja, fijn dat jullie gewoon goed in de gaten worden gehouden. Hier alles best goed eigenlijk, mijn liesblessure is foetsie, bekkenpijn stabiel door oefeningen en buiten het feit dat ik enorm moe ben, ben ik heel de zwangerschap nog niet zo fit geweest als nu, whaha. Wel een beetje spannend ook, donderdag natuurlijk gynaecoloog.. @Lov Whaha, ja arme vent. Hij was moe vanmorgen joh.... Maarja, ik had hem nodig en misschien niet het ideale tijdstip (heb ik vandaag ook nog wel een paar keer sorry voor gezegd hoor, haha). Maar om alles even in perspectief te zetten, ml vindt het vooral erg jammer dat de discussies en aanvallen alleen maar worden ingezet wanneer ik alleen ben (en hij aan het werk is o.i.d.).
Oh ml kan ook zo boos worden als sommigen 'we' zeggen of 'ons meisje'. Hij heeft altijd zoiets van, flikker op, het is ONS meisje, ze is niet van iemand anders..
Oh ja maar dat doet je familie niet voor niks he... Jou aanvallen zonder hem Herkenbaar... Maar daar kan hij ook ee stokje voor steken natuurlijk. Volgende keer aanspreken dat ze moeten kappen. Maar ja dat kun jij volgens mij ook wel goed
Ja komt best goed altijd, maar ik ben sinds gisteren wel moe gestreden hoor.. Ik ben er klaar mee Lekker afzonderen en voorlopig even geen bezoekjes meer inplannen Nu scheelt het ook wel weer dat met kerst er niet veel boeiends op de planning staat
Lekker aan jezelf denken Pffff ja dat verplichte gedoe met kerst, zo blij dat wij daar geen last van hebben maar bij ons vroeger was het ook nooit leuk thuis. Als je gewoon een leuk gezin en ouders hebt is het natuurlijk supergezellig,
Jaa echt een gek idee hoor het gaat zo ontzettend hard opeens! Je weet het nooit wanneer ze zich aankondigen hihih! Heb jij bij je meiden tot 40 weken gelopen?
Ik vind het ook een fijn idee dat er nu zo goed opgelet wordt! En idd alles komt goed!! Fijn dat je je verder goed en fit voelt en af toe lekker toegeven aan die moeheid! Ja spannend donderdag.. ik hoop dat het net als bij mij vandaag allemaal goed is!!
Nou de eerste 39,5 en tweede precies met 40 weken Ik ga er nu stiekum wel vanuit dat ik niet opeens ver overtijd ga
Thanks, lief van je Butterfly! Lov, dat is ook zo he.. Begrijp dat het bij anderen wel leuk kan zijn hoor, bij mijn schoonfam is het altijd wel gezellig
Jaa wie weet zal wel leuk zijn Is nu wel een jongen dus misschien denkt hij ik ga het is anders doen dan me zussen