Hier liggen we weerklaarwakker boehoeeeee!! Morgen een hoop te doen dus geen tijd om bij te slapen. Hoop dat ik in slaap val! Net een beker warme melk op! Truste meiden!
Ah Sammy hopelijk heb je nog kunnen slapen. Ik lig ook wakker vanaf half 3 (Tis nu 4.38 uur). Zucht... Ik ga er zo maar eens uit... Reb vervelend v je familie. Volgens mij zie je daar nog meer tegenop dan tegen de bevalling of niet? Heb je anders veel contact dan? Ze kwetsen je vaak.
Dames ik lig in ziekenhuis Zwolle Heb weeën stormen been rug buik om de 2à3 min Duimen/bidden jullie alsjeblieft mee dat me babyboy nog even Blijft zitten! Hij is zelfs nog even in stuit gaan liggen
Oh inkie wat heftig!!! Begon dat vannacht? Wordt t al wat minder? Ik duim heel erg voor je dat de kleine blijft zitten!!! Heel veel sterkte en geluk gewenst!!!! Dikke Knuffel!
Jeeetje Inkie wat eng zeg!!!! Ik duim heeel hard voor je dat ie nog even lekker warm bij mama blijft!!! Sterkte!!
Sterkte Inkie. Mijn vorige zoon was 6 weken te vroeg en die hebben ze niet geprobeerd tegen te houden. Nu opnieuw erg bang voor vroeggeboorte maar 29 weken is wel erg vroeg. Ik denk aan je en hoop dat de kleine man nog even blijft zitten bij zijn mama.
Jeetje Inkie!! Dat zal wel schrikken zijn geweest!! Ik hoop dat het weer rustiger is geworden bij je en dat de kleine nog weken lang mag blijven zitten bij je... Sterkte met alles in ieder geval!
Het gaat redelijk de goed kant op De weeremmers zijn eraf en mag wat heen en weer lopen Moet helaas wel blijven en helaas alleen maar omdat ik me prinsesje Mis
Jeetje Inkie, schrok er helemaal van. Laat staan jullie!!! Hopelijk blijft de kleine nog een tijdje zitten en komt jullie meisje je vandaag nog bezoeken. Knuffel voor jou!!!!!