Fijn dat het al wat beter gaat Inkie. Hoezo moet je blijven dan? Voor het geval het weer begint? Heel veel sterkte meis, en hopelijk straks een dikke knuffel van je kleine meissie!!!
Nog een beetje kunnen slapen? Wat je zegt trouwens.. Ik zie totaal niet op tegen de bevalling, alleen tegen de dagen daarna... Ik heb sommige periodes meer contact dan andere, maar de laatste tijd een stuk minder in ieder geval. Ja ze kwetsen me wel veel, maar als ik ze een tijdje niet heb gezien probeer ik het toch weer... Maar ga toch vaak op m'n bek, maarja, dat doe ik aan de ene kant wel zelf. Menselijk, dat wel.
Neej, helaas niet! Zucht... Lief dat je het vraagt! Vervelend dat je er zo tegenop ziet. Kan je niet iets vastleggen ofso? Anders wordt het misschien zo'n strijd na de bevalling? Bijv na 2 dagen de mensen uitnodigen die dicht bij jullie staan (tanden op elkaar een uur) en na een maand een kraamfeest (dan is het 2 a 3 uur tanden op elkaar). Maar heb je in de tussentijd wel rust! Ik noem maar een voorbeeld hoor
Alsof mijn lichaam bij een bepaalde grens is gekomen (de magische 30 weken grens) heb ik gisteravond mijn voorwee bui alweer gehad, gelukkig niet snachts (zoals bij de vorige twee wel steeds was) dus mag eigenlijk nog niet klagen, ik hoop niet dat het hetzelfde verloopt als bij de andere twee daar ben ik 8 weken lang 3-4 nachten in de week ermee bezig geweest Ik merkte dat het leek op die van mijn zoontje , wel buik helemaal hard maar meer in de rug en benen, bij mijn dochter waren het eigenlijk alleen maar buikweeen.. is wel apart.. Ik denk dat ze ongeveer 2/2,5 uur hebben aangehouden ofzo, in bad namen ze af, eenmaal weer uit bad begonnen ze weer maar zonder enige regelmaat meer gewoon constant.. het is wel vervelend maar wel te doen, zeker als het savonds is ipv snachts... Gisteren en vandaag ook weer meerdere malen commentaar dat ik er al bijna ben, nee mevrouw ik moet nog 10 weken, maar we hopen 7 haha Ik heb vandaag als een echte zwangere hamster even vooraden bijgewerkt, voor 4-5 maanden wasmiddel, vaatwasspul, wc tabs en wc reiniger en blokjes, afwasmiddel, alleen nog wasverzachter nog niet maar die heb ik nog 3 grote flessen staan. Ook even badedas classic gehaald vorige keer met totaalruptuur erg fijn gevonden in zo'n laag badje met je muts erin zeg maar, die houd het zacht en daardoor geneest het beter en trekken de hechtingen minder, biotex doen veel mensen maar die droogt juist uit en dat wil je niet bij je hechtingen haha Dus ben er helemaal klaar voor (huishoudelijk gezien dan want heel mijn huis is ook al gereinigd, gestoomd, alle was is bijgewerkt) maar is wel fijn want weet dat door die stomme voorweeen ik op den duur weinig kan en dan is het wel fijn dat je alleen een beetje hoeft bij te houden.
Klinkt heftig tiger! Hier zelf nooit voorweeen gehad maar deze zwschap wel opeens... Maar niks geks het is te doen. Wel voelde ik van de week veel krampen echt onderin, zou hij gedraaid zijn? Maar ook daar geen ervaring mee dus ja. Hier nog niks ingeslagen .... Doe dat ook nooit eigenlijk hahaha
Ik haal normaal meestal wel in de aanbieding meestal een paar pakken van iets mee (als de aanbieding goed is) nu zag ik een paar producten die ik toevallig altijd gebruik in de aanbieding dus meteen ingeslagen hoef ik me geen zorgen om te maken de komende tijd (want manlief en boodschappen is geen geweldige combi haha)
haha zeg hem dat ook even regelmatig he (dat vergeten wij vrouwen wel eens hihi) ik moet zeggen dat ik de laatste tijd echt verrast word , hij kookt regelmatig (als ie dan om 17/18 uur thuis is natuurlijk wat de laatste tijd best regelmatig is , rustige periode is aangebroken natuurlijk) ik sta er versteld van, als ik de stofzuiger pak, dan pakt ie hem uit mijn handen, ik moet volgens hem meer vragen maarja daar ben IK dan weer niet goed in LOL Mijn man kan TE GOED boodschappen doen, die geeft makkelijk 150 euro per week dan uit en wat we dan allemaal hebben; heel veel zooi (naast het normale gezonde eten hoor) en allemaal a merken die ik dan niet of nooit gebruik normaal. Als met nood is dat niet zo erg maar je kan de basis maar vast hebben..
Jeeetje inkie wat schrikken zeg!! Ik hoop ook dat je kleine man nog even een paar weekjes blijft zitten hoor!! Heel veel sterkte!!
@Danielle Oh, een kraamfeest, no way. Dat kan ik echt niet aan hoor, op mijn babyshower waren al dertig mensen ofzo. Ik trek dat echt niet vrees ik. En to be honest, vind ik het veel te leuk om iedereen om bezoek te krijgen, maar dan apart van elkaar en een beetje gespreid. Ga jij wel een kraamfeest doen? @Tiger Ooooh dat klinkt heftig zeg!! Bizar dat je zon biologische klok schijnt te hebben ofzo. Gaat het nu wel weer een beetje? En is daar verder niks aan te doen? Goed van de voorraden, en ook herkenbaar. Ik ben altijd zo, er staat overal een flinke voorraad van (wasmiddel, shampoo, vaatwastabletten, wc-papier en weet ik veel wat allemaal).
Ja het is wel apart zo bij die 30 weken maar goed wie weet was het wel eenmalig (hoop duim duim) ja vandaag prima merk wel dat buik gevoeliger is, gisteren overdag moest ik met de kids ophalen al een keer stilstaan op straat vanwege pijn en daarstraks weer maarja toen was ik druk in de weer met dozen waspoeder dus niet vreemd Ik vind altijd prettig een voorraadje, wc papier en shampoo koop ik ook altijd in bulk haha Ik vind die programma's van die coupons ook helemaal geweldig, ik wil ook zo'n gevulde kelder laten bouwen LOL
Ooooooooh extreme couponing! Whaha, fantastisch ja. We hebben hier naast het kruidvat zo'n goedkoper winkeltje zitten voor shampoo, gel, haarmousse, wc-papier en weet ik veel. Altijd fijnnnnnnnnnnn! En ik spaar regelmatig de bonnetjes bij de hoogvliet (supermarkt), bij 12 zegeltjes krijg je dan een gratis product. Zo heb ik dus een hele voorraad wasmiddel staan waar ik niks voor heb betaald Maarreh, over je pijn.. Wat zeggen de artsen daarover dan? Gewoon uitzingen of wat? En niet gaan sjouwen he mevrouw!!!!
Oh inkie, dat was schrikken zeg! Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Hopelijk mag je snel weer naar huis!
Ik heb de vorige keer 8 weken uitgezongen dus ook deze keer weer, de eerste keer wel aangeven bij de VK maar hoorde erbij zei ze dus verwacht zo'n antwoord nu weer haha maak me er niet zo druk om, bij mijn dochter liep ik alleen met 38 weken met 4-5 cm ontsluiting rond door de voorweeen dus misschien dat ik even aan VK moet vragen of ze bv vanaf week 35-36 dat wil controleren ofzo..? weet niet zal eens vragen. Zal niet zeggen dat ik het gewend ben dat klinkt alsof ik altijd zwanger ben maar ken niet anders dus vandaar dat ik me geen zorgen maak...
Dat is ook wel logisch Tiger, klinkt in ieder geval niet fijn. Hopelijk ben je er niet teveel nachten van wakker en heb je er niet teveel last van. En nog maar een paar weken en dan ben je er helemaal vanaf! Ben benieuwd wat de vk zegt, en of ze het wil checken.... Fijn dat je je geen zorgen maakt in ieder geval, scheelt weer