De ctg ziet er goed uit qua buik activiteiten! Wel hier en daar ren harde Buik maar die echte weeën zijn weg De ligging was even belangrijk voor als ik daadwerkelijk ging bevallen Want als hij dan in stuit bleef werd het keizersnede aangezien hoofdje Npg vrij groot is in vergelijking met het lichaam
Jeetje Inkie eng zeg! Gelukkig ziet de ctg er nu goed uit! En wat gaan ze nu verder doen? Moet je gewoon blijven?
Wat spannend allemaal. Rustig aan doen en elke dag dat jullie kindje nog langer in de buik blijft is meegenomen. Ik duim voor een mooie termijn tussen de 37 en 40 weken.
Ah gelukkig zeg..... Op die manier bedoelde je oke Nou ik hoop dat het hierbij blijft zeg.... Had je ontsluiting?
Hopelijk zal het nu wat rustiger blijven Inkie! Kan me voorstellen dat het allemaal heel stressvol is, dat werkt ook lekker tegen lijkt me zo. Succes en sterkte nogmaals en we wachten hier op de volgende update
Succes reb! Hier weer wat probleempjes met de jongste,,, ze is weereen benauwd en verkouden, bah kan daar zo slecht tegen he.
Succes Reb bij de gyn!! Lov vervelend zeg!! Ik hoop dat ze snel opknapt!! Hier vandaag jarig weer een jaartje erbij!
Ons kereltje liet nog even zn spierballen zien Lov, wat vervelend Beterschap! Butterfly, gefeliciteerd!!!
@Wendy Wat een leuke echofoto!! Supergaaf! @Lov Beterschap, hopelijk knapt ze snel op! @Butterfly Gefeliciteeeeeeeeeeerdd!! Hoe jong ben je nu? @Tiger Good morning! @Charmed Ook good morning!