februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ...

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk!

Misschien is het een idee om een prive clubje te maken voor dit soort dingen alleen? Ik wil ook straks wel iets laten zien maar niet zo op het forum namelijk;)

3. Reb

Reb Niet meer actief

Haha nee Lov, ik doe alsof alles goed was en ik bij de vk mag blijven. Dus jullie zijn wat dit betreft wel heel erg mijn uitlaatklep.

Wow wat een leuk kaartje! Zijn dat wel de namen???

4. Reb

Reb Niet meer actief

Lijkt me slim. Ik wil ook niet teveel delen hoor, toch wel wat bang voor meelezers.

5. Reb

Reb Niet meer actief

Oeh, die meisjesnaaaaaaaaam... Bijzonder

6. Reb

Reb Niet meer actief

Hmmm zal het overwegen :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja reb is niet leuk om het zo te moeten doen met familie maar ja je moet wel helaas.... Misschien wel gewoon vertellen dat je bij een gyn loopt ;) maar dat je ingeleid moet worden hoef je toch niet te vertellen.

Ja ik wel ook oppassen voor meelezers.... Ben graag anoniem

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Nou geef mij maar een echte dokter hoor, ik heb niets met VK's (al moet ik zeggen dat ik ze nu best wel aardig vind, heb toch liever echte dokter)

Over suiker; Mijn kindje had last van zijn suikers na de geboorte (toch achteraf een niet gediagnoseerde diabetes bij mij waarschijnlijk) en moest in de couveuse en steeds suiker prikken en meer en vaker eten om het op peil te houden zeg maar, de eerste dag dronk ie al dik 2 keer zoveel dan normaal (daarna trok het wel al bij)

Nu houden ze mij veel beter in de gaten gelukkig!

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

erg leuk, ik vind de eerste namen erg mooi, de andere namen niet zo maar begrijp dat dat vernoemingen zijn ;)

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja dat zijn de namen!

Ja tigermommy ik weet het. Ben er ook niet kapot van.. maar we willen de kinderen idd vernoemen en ik wil dan gewoon de orginele namen houden en niet gaan knippen en plakken met letters zodat het een compleet andere naam word... Dan hoef je ook niet te vernoemen (vind ik)... en ach wanneer gebruik je nou je tweede en derde naam ;)haha

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nooit Sammy ;)

Hier hebben ze ook 2 namen en toch noem je alleen de voornamen... Tenzij boos ben :D dan weten ze ook gelijk genoeg :D

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Balen Reb, maar wel fijn dat ze jou en de baby nu goed in de gaten houden..
    En je word ingeleid, maar wie weet begint het toch nog natuurlijk, je weet het maar nooit meid! ;)
    Volgns mij moet je indd wel een paar dagen blijven, maar niet extreem lang gelukkig.

Sammy, heel leuk kaartje! En mooie namen voor de kleintjes!

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha ja dat klopt...

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat gaan jullie eten vandaag meiden?
    Hier fajita hmmmmmm.....

Trouwens privclubje dus niet maken :p aangezien verder niemand iets zegt :D

Nou reb we zijn vriendjes dus je kan ook straks gewoon in mijn album kijken :D

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik vind het prima, ik ben niet zo moeilijk erin dus dat scheelt, daarom heeft het voor mij geen meerwaarde maar snap wel dat je ook een keer wat wil showen (en vind ook leuk om te kijken haha) dus prima idee dan...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah we zij nu ook vriendjes dus kan ook via mijn album hoor ;) mij maakt het niks uit.

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik vind t ook prima hoor, ik deel hier ook weinig omdat het zo openbaar is, maar namen blijven sowieso geheim tot ze er zijn hihi, privegroepje of niet :p

Wij eten macaroni :D
    Wat is fajita?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou de versie van mijn man is... Tortilla rolletjes gevuld met kip die gemaakt is met uien paprika... Speciale kruiden van hem ;) dit in de oven met room laten bakken... En met frietjes :D

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hmmm klinkt jammie :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina