Doe je ding haha... Oh my god, ik ben normaal niet zo'n mens die allerlei bijwerkingenboekjes gaat doorlezen... Maar pfff, die misselijkheid en weet ik veel allemaal. Eerste + tweede trimester all over again, whaha
Niet echt nee.... Maar die medicatie wordt dus vaak voorgeschreven bij niet alleen diabetes, maar ook bij pcos (om een eisprong te bevorderen). Oh en het schijnt goed te zijn voor de lijn, hehe Naar alle waarschijnlijkheid moet ik de eerste twee maanden na de zwangerschap verder gaan met deze medicatie, dus dat is positief. Lol
Nou de naam is veranderd Alleen willen een paar niet hierheen komen nu... Dus heb ik nu 2 topics met dezelfde naam... Zucht
Inkie, fijn dat je weer thuis bent!!! ik heb me aangemeld bij de club. Houdt dit eigenlijk nog verder iets in?
Haha Janneke lees de topics dat soort dingen die we nie openlijk willen bespreken wordt dus dat gedaan
ik lees het topic altijd. heb alleen gisteren even niet gelezen... Maar als het teveel is om gewoon antwoord te geven, kun je dat ook gewoon even zeggen hoor...
gewoon niet meer schrijven dan ergens anders word het vanzelf saai ik werd wel beetje gek van alles dubbel schrijven..
Hmmmm, vervelend dames. Welk topic is drukker, deze of de ander? Wat mij betreft maakt het niet zoveel uit hoe en wat... Ik bedoel, lekker boeiend
Ja ik dacht op een gegeven moment ook waarom alles dubbel schrijven en ik kom vaak dezelfde tegen hahha
Ik dacht ik opper eens een idee maar kan beter mijn mond houden Ach ja ik heb de link erbij gezet dus ze moeten zelf weten wat ze doen.
Ohw, weet ik het.. Begrijp nu pas dat echt veel van jullie in beide topics zitten. Ja, dat lijkt me ook irritant....
Ja precies.. Ook wel wat mensen die dat niet zijn maar zo druk is dat topic niet dus ik dacht, een topic maken is toch leuker? Tenslotte zijn we allemaal even ver Normaal mag het ook niet zoveel topics over hetzelfde
Vind het ook een beetje onzinnig... Maarja, het zal wel... Maakt verder ook niet uit, het is hier sowieso wel gezellig vind ik