Sammy oei spannend lijkt me dit allemaal zeg, wel erg fijn dat ze mooi op gewicht zijn Tiger dat doet ze met een inwendige echo idd hebben ze bij mij ook gedaan toen ik rond de 16 weken was meen ik, of iets daarvoor. Vond ik toen ook wat gek omdat ik van niks wist en dus niet voorbereid was .. Als je me begrijpt hahaha.... Maar bij mijn zk was dat iets nieuws? Om vroegeboorte op tijd op te sporen of zoiets? Butterfly wat leuk zeg Logo welkom
Nou idd zwanger zijn zelfs als alles goed gaat en zonder negatieve eerdere ervaringen kan (zeker aan het einde) ook gewoon soms helemaal niet leuk zijn hoor, niet iedereen voelt dat zo, de ene heeft ook meer klachten dan de andere. Persoonlijk mogen ze van mij die laatste 10 weken zo overslaan haha zou ik niets aan missen haha die voorweeen, harde buiken, bekken en rugpijn, moe, maagzuur, vele vocht vasthouden, nee daar word je niet altijd vrolijk van haha En dan mag ik in principe geeneens echt klagen en ben blij dat ik zwanger ben maar niet alles is rozengeur ofzo
Oh sleutelbeen breken, dat klinkt erg Alle voor en na delen maar opschrijven, miss helpt dat.. Succes!!
Nee ik had me opgegeven voor een gratis echo bij studenten die het moeten leren. Je zit wel meer naar de binnenkant te kijken dan het profiel maar het is toch wel leuk om mee te maken! En ik kreeg wat foto's mee en dat is altijd leuk
Lastig keuze sammy... Voor de lijst; 17febr Paprikaas 28 zk fv Ik ben wss heel scheel maar wat was de link van prive club?
Hallo meiden! Ik wil me ook graag melden hier, wist niet dat er 2 topics liepen Ik ben 33jr en zwanger van mijn eerste kindje, wil graag bv gaan geven en kies waarschijnlijk voor een zkh bevalling. Volgende afspraak: as maandag 2 december groeiecho bij vk En nu ga ik even wat terug lezen en kijken wie wie is
O ja, voor de lijst... 00Wendy00, 21 februari, 31 jaar, 2e kindje, BV, ZKH (moet) Aanstaande maandag 2 dec heb ik ook een groeiecho van onze meid en weer een suikertest.
Ik zal straks eena kijken zit op mn foon dus is altijd lastig. Jemig ik ben vanavond echt een lopende bokszak, my baby is kicking my ass and i am losing haha
@ Reb helaas hier ook harde buiken. Op dit moment werk ik al halve dagen, maar helaas komen ze nog voor. De ene dag meer dan andere. Vooral do en vr meer last want dan zit ik vrij lang in de auto. Mogelijk komt het daardoor. Heeft iedereen hier last van harde buiken? @ Wendy. Ieieie weer zo'n vieze test.
@ Reb helaas hier ook harde buiken. Op dit moment werk ik al halve dagen, maar helaas komen ze nog voor. De ene dag meer dan andere. Vooral do en vr meer last want dan zit ik vrij lang in de auto. Mogelijk komt het daardoor. Heeft iedereen hier last van harde buiken? @ Wendy. Ieieie weer zo'n vieze test. Mag ik ook bij het clubje? Gezellig!
@logo Ah, zelf heb ik er niet heel veel last van. Voornamelijk nadat ik te druk bem geweest. Maar moet je zover rijden? Doe je lichamelijk zwaar werk ofzo?
Ik heb wel geregeld last van harde buiken. Kreeg bij de vorige controle ook letterlijk te horen dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Dat probeer ik ook echt, maar het gaat de ene dag beter dan de andere. Ukkie ligt op het moment met de billen op mijn blaas, daar heb ik nu meer last van Zonder overdrijven, ieder half uur plassen!