februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Haha geeft niet hoor maar hoest met de benen?

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Als je naar je eigen profiel gaat en dan naar beneden scrolt dan kom je bij je clubjes. Daar moet hij dan bij staan.

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Met de benen??

4. Reb

Reb Niet meer actief

Oke, helder, thanks :). Kan me ook wel iets bij voorstellen hoor verder. Mijn gyn is ook een man, maar dat zijn de meesten bij mij in het ziekenhuis. Ik heb een keer een vrouw gehad en dat vond ik zo'n naar mens..

5. Reb

Reb Niet meer actief

Ohw en Paula, je kan hem ook bij abonnementen zetten, best handig! Ik zie in ieder geval wel dat je lid bent!

6. paula1984

Heb hem gevonden!

Lappie ik ben in de war met bbxx die heeft iets met haar benen sorry! (Gooit het op babybrain)

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh oké... :)

8. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfew wat kletsen jullie veel.
    Haha ben ik niet gewend joh.

Voor het lijstje
    2e kindje

Yasmin goed om te lezen dat de jongens het goed doen!
    Wat een stress moeten jullie doorstaan zeg, veel sterkte!

Hier ben ik heel vaak snel benauwd, herkennen jullie dat?

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb wel een soort van benauwd gevoel, maar meer bovenin mijn buik. Alsof alles daar in de verdrukking zit ofzo.
    Reed vanochtend op de snelweg en werd gewoon niet lekker. Heb mijn auto op de vluchtstrook gezet, jas uit, sjaal af, het zweet brak me uit, airco aan.. pffff na 5 minuten ging het wel weer en ben ik rustig naar huis gereden.
    Normaal als ik dit voel ben ik thuis en ga ik even liggen en gaat het snel weer over. Maar ja, niet handig als je op de snelweg rijdt.

10. Reb

Reb Niet meer actief

@Rockmade
    Herken het wel hoor, soms ligt ze echt zo met dr kont naarboven dat ik een stuk kortademiger word...

11. paula1984

@benauwd heel herkenbaar al weken met traplopen buiten adem en als ik druk ben moet ik stoppen soms omdat ik kortademigheid krijg.
    Hier komt het ondat mijn bm lang en smalnis en vrij snel hoog drukt kon geen kwaad volgens vk.

12. Reb

Reb Niet meer actief

Ooohw Lappie, goed dat je bent gestopt! Lijkt me geen fijne situatie, bleh

13. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hier ook vaker last van benauwdheid, maar vooral als ik lig. Komt volgens de vk omdat mini op mijn aorta ligt. Als ik van houding verander gaat het weer beter en ik slaap nu met mijn hoofdeind iets omhoog.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Logo ik weet soms echt niet hoe hij ligt eigenlijk.... Ik voel vaak onderin beweging maar vandaag ook weer bovenin.

Maar bij de pretecho kwam ik erachter dat hij behoorlijk tekeer kan gaan met zijn hoofd hahaha.. Dan lijkt het alsof hij schopt maar was het gewoon net afzetten en dan zijn hoofd bovenin ..

Benauwd ben ik ook wel eens, je buik raakt nu aardig vol natuurlijk :D

15. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh hihi weet niet of ik het nou goed doe?!
    @reb had mijne doorgegeven 😊
    Hier nog een keer Troy-29jaar-10februari-BV-19december controle + groeiecho + afspraak gyn. Over KS en jongen💙😍

16. Reb

Reb Niet meer actief

Ohw sorry heb hem net gemist, waren er zoveel! Haha, doe het straks even :)

17. Reb

Reb Niet meer actief

Morgen/vandaag nog maar even een babywas doen, schoonfamilie is losgegaan met shoppen whahahaha <3

18. logo

logo Niet meer actief

@ benauwd. Ja hier soms ook. Stukje lopen is soms vermoeiend en als ik op een bepaalde manier zit of lig is het niet fijn.

@ kamer. Gisteren is de grijze muur in de kamer geschilderd. Een van deze dagen wordt de witte muur gedaan en de boom.
    Ik kan niet wachten tot het klaar is. :)

@ deken. Weet iemand een alternatief voor een koeka deken of een deken met korting?

Fijne dag nog allemaal!

19. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef natuurlijk niet @reb kan gebeuren...vooral met de wisseling hihi
    Gister kamertje. Wieuwwww!
    Vandaag inruimen en bekijken want hij staat nog niet naar me zin&#128522; fijne zondag iedereen &#128077;&#9728;&#65039;

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier druk druk. Gister groot feest gehad van mijn tante en nu alles voorbereiden want we vieren vanmiddag Sinterklaas.

Ik heb gister trouwens een heel lief roze babyhangmatje gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina