Hier ook een druk weekend... Gisteren Sinterklaas gevierd op mijn werk. Vandaag hebben we een sinterklaasvoorstelling en daarna pakjes bij mijn moeder met alle neefjes en nichtjes! Super gezellig!! De kleine man gaat weer flink verwend worden voor de lijst... Ik wil borstvoeding geven...
Hier ook sinterklaas vanmiddag. Op dit moment nog maar voor 2 kindjes van mijn oudste zus (4 en 2 jaar) en dan zijn er 2 in aantocht waar vast ook wel pakjes voor zullen zijn Wij doen alleen cadeautjes voor de kinderen, zelf vanavond lekker gourmetten. Vanmorgen al even naar de sportschool geweest. Maar jeetje, ik ga nu hard achteruit zeg Dus alleen rustig beetje loopband gedaan en wat armen getraind. Heb al aangegeven dat ik het waarschijnlijk niet meer zo lang blijf doen. Gelukkig kan ik mijn abonnement dan bevriezen totdat ik na de bevalling weer kan beginnen. Nu even rustig op de bank en dan nog maar even mijn huishouden bijwerken
Nyneave vindt het al knap dat je nu nog gaat zeg! Wendy ja ik heb die ook. Opzich wel leuk maar echt zoiets wat je dan hebt maar weinig gebruikt
Iedereen druk druk druk. Hier verjaardag dus ook drukte. Dinsdag echo en donderdag Sinterklaas en ook lekker gourmetten. Wanneer gaan jullie met verlof? Ik werk 19 december voor het laatst.
Iedereen lekker druk met sinterklaas gezellig hoor! Wij kregen gisteren een mooie doos duplo van opa met de camping zl is helemaal in zn nopjes! Donderdag komt andere opa om te vieren hartstikke leuk!
Feli dames die dansjes doen vandaag. Hier bezig met grote schoonmaak, opruimen en administratiezooi uitzoeken. Pffffff, al een uur bezig met schrobben van de ovens - veel roosters en twee ovens pfff haha. Keuken is GELUKKIG bijna schoon... Huiskamer ook. Ajax heeft gewonnen!! & nu op de achtergrond fnoord - psv, mn lief is feyenoorder!
Iemand ervaring met een lodger wrapper? Ik kan eentje overkopen maar twijfel of ik er wel ech iets aan heb.
Zo lekker pannenkoeken eten met de kids. Heel de dag druk bezig geweest op de zolder maar wel opgeschoten!!!
Pannenkoeken lekker! Gisteren heb ik er een paar gebakken. Eigenlijk vind ik nu bijna alles lekker, haha. Dank je tigermommy, ik ga bij de leen bakker kijken. Lov wij hebben een wrapper gekocht. Ik weet natuurlijk niet of het iets is maar het ziet er wel handig uit.