Wil je een beetje van mij? Ik zou de hele dag wel willen eten!!! Ik ben ook best veel aangekomen. Oeps... Maar de laatste week niet echt. Jeeeeeeee
Reb jeej! Lekker aan de schoonmaak geweest heerlijk he! Lov ik heb een wrapper maar het moet nog blijken of het wat is bij de eerste niet gehad maar idd hij lijkt erg handig. Trek ja in van alles.maar de laatste weken kan ik het redelijk onder controle houden mbv ml dan haha. Sta nu sinds 2 weken even stil gelukkig met de kilo's ze gingen zoooo hard van week 21 tot 28 niet leuk!
Haha ik speel dan wel een beetje vals he, die medicatie voor mn suiker zorgt er wel voor dat ik minder trek heb. Maar daarvoor ook niet heel veel aangekomen gelukkig. Mensen geloven gewoon niet dat ik 31 weken zwanger ben, best raar haha. Maarja, het is voor mij ook mn eerste, scheelt vast ook wel. Na de bevalling laat ik meteen iemand sushi bestellen muhaha
Haha jij speelt vast Reb! Nee, serieus, het lijkt me wel vervelend als je medicijnen moet slikken. Komt dat door zwangerschap of heb je dat altijd al? Lov de wrapper is trouwens goedkoper met optimel punten. Daar heb ik hem ook gekocht, helaas geen kleur keuze
Jammer lov of heel veel optimel gaan drinken. Haha! He bah Reb wat vervelend. Moest je zo'n glucose tolerantie test doen?
Ehm nee, moest alleen een paar keer een glucose dagcurve doen. M'n bloedsuiker was iets aan de hoge kant, niet extreem. Maar merk dat ze bij mij in het ziekenhuis gewoon erg agressief handelen wat betreft inleiden en voorzorgsmaatregelen. Aan de ene kant natuurlijk wel fijn: de baby en ik worden goed in de gaten gehouden... Ben nog steeds een beetje aan het idee aan het wennen dat ik sowieso geen februari kindje ga krijgen.. Maarja, als ze maar gezond is.
Thanks Elja, zal hem elke avond of ochtend even updaten. Anders wordt het zo'n gedoe in een keer Oh, het geslacht trouwens? Een verrassing?
Ik heb zo'n trek in biefstuk, rosbief, afhaal Chinees en tapas. Straks na mijn bevalling ga ik helemaal los. Maar ik heb er op zich nu geen moeite mee, zeker omdat je weet waarvoor je het doet denk ik. Soms neem ik een doorgebakken biefstuk met jus en brood. Klinkt vies, maar ik vind het zo lekker!
Whahaha liever jij dan ik.... Ik mis niet echt veel ofzo... Behalve sushi en een blikje redbull zo nu en dan.. Maarja, komt wel weer
nu, hoop veggie dingen en ook bv van de grill hebben ze dingen, maar verse vis (ik ken dat tentje en weet dat dat ECHT vers is) durf ik gewoon te eten hoor, alleen geen tonijn of iets. Zalm laat ik vaak voor de zekerheid wel even grillen / flamberen, ben zoiezo niet zo moeilijk erin haha Zou het niet zomaar overal eten maar wij gaan daar zo vaak en weet welke spullen ze gebruiken.
mag toch allemaal gewoon, ja rosbief misschien niet maar ben ik ook nu minder moeilijk in dan bv als in begin van zwangerschap. afhaalchinees en tapa's mogen ook gewoon...
Nja wat ik weet is dat rauwe vis gewoon gevaarlijk is, vers of niet vers. Daarom neem ik het maar niet, zijn maar 9 maandjes. Verder laat ik ook weinig hoor
Zalm mag je vers gewoon hebben hoor.. dus niet zomaar bij elke zaak pakken en dan nog laat ik het grillen of flamberen, en je hebt zoveel sushi die wel altijd mag dus blijft leuk.
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 28 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (29 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindjejongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), ?e kindje, verrassing ♥ FV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindjeverrassing ♥ BV 18x jongen 6x meisje 6x verrassing Afspraken: 02-12 - 00Wendy00 Groei-echo + suiker testen 02-12 - Nyneave Groei-echo 02-12 - Migske - Suikertest 03-12 - Lov23: groeiecho 03-12 - Logo: Controle gynaecoloog 03-12 - Lappie: Pretecho 04-12 - inkie86: Groei-echo 04-12 - Paprikaas: Controle vk 05-12 - Charmed: Controle gynaecoloog 05-12 - Reb: Afspraak diabetesverpleegkundige 09-12 - Migske: Intake kraamzorg 10-12 - Logo: Controle gynaecoloog 10-12 - ButterflyM: Afspraak Gynaecoloog 11-12 - Lappie: Controle VK 12-12 - Paula1984: controle vk 12-12 - Reb: Afspraak gynaecoloog + intake kraamzorg 13-12 - Sammy88: Echo 16-12 - Migske: Controle vk 17-12 - Logo: Controle gynaecoloog 17-12 - Wendy88: Controle vk 19-12 - Troy: Controle + Groei-echo + afspraak gynaecoloog 20-12 - Lov23: Controle gynaecoloog 30-12 - Migske: 34 weken echo 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)