februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach begin je toch gewoon vanaf hier te kletsen weer :D

Hier morgen de groeiecho. Ben eens benieuwd! Voel veel beweging bovenin dus hopelijk gedraagt hier.

2. Reb

Reb Niet meer actief

@Lov
    30 weken wordt gevierd met een nieuwe banner? :p

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahahahahahahaahahha ja vond die ene toch wat duister :p

Ben een wispelturig meisje zoals je kan merken hahaha. Je moet me eens iets zien uitzoeken in een winkel :p kan ik gewoon niet :D

4. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, ach zolang je er zelf mee kan leven.. :p
    En een beetje verandering kan ook geen kwaad toch :D
    Feli met de 30 weken :)

5. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dus begin ik maar vanaf hier :D

Even onze babykamer laten zien. Het is nog niet helemaal klaar, maar al 80% :D Ik wil gewoon zeker zijn dat alles al klaar is voor de bevalling. Want je weet nooit wanner die kleine naar buiten wilt :D Ik ben 2 maanden eerder geboren en manlief ook eigenlijk 1 maandje eerder, maar toen kreeg mijn schoonmoeder gewoon een prikje ofzo om hem even tegen te houden :D

Bijgevoegde bestanden:

6. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog wat foto's :D

De wieg gaan wij in onze slaapkamer plaatsen. Ons kindje gaat eerst voor een paar maanden bij ons slapen, vind ik zo gezellig en ik denk dat het makkelijker is met borstvoeding :D

Bijgevoegde bestanden:

7. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk de kinderwagen. Ik ben er zo blij mee :D :D

Bijgevoegde bestanden:

8. Reb

Reb Niet meer actief

@Sammy
    Jeetje, wat een zorgen allemaal. Hoort er ook wel weer een beetje bij, maar toch stom.
    Misschien is het handig dat je een paar lijstjes maakt, wat moet er bijv. in je tas.. En als je bijvoorbeeld twee weken moet blijven in het ziekenhuis, laat je gewoon iemand wat spullen halen. Vind je dat een stom idee? Dan leg je thuis gewoon voor de zekerheid een stapeltje neer die zij dan even op kunnen halen, heb je alles in ieder geval wel klaargelegd.
    Vervelend van je schimmelinfectie, ik ken het helaas maar al te goed. Tijdens de zwangerschap dan niet, dat lijkt me helemaal een drama. Hopelijk snel weg! Gefeliciteerd met de 30 weken en doe rustig aan he, je draagt er twee en dat is al zwaar genoeg.

@Logo
    Feli met de 28 weken, jeej!! Wij hebben trouwens een doomoo en een wipstoel. Beide van marktplaats, is al duur genoeg! En mensen kopen vaak een doomoo en gebruiken hem niet, dus er staan vaak hele mooie nog op marktplaats.
    @Hamil
    Feli met de 29 weken! Wat een mooie kinderkamer!! Superleuk en stijlvol!

9. Reb

Reb Niet meer actief

@Hier
    Ik merk toch wel dat ik nu echt de laatste dingen aan het doen ben. Natuurlijk nog 9 weken, maar zo'n grote kans dat ons meisje over 6 weken al gehaald wordt. En dan is het ineens 6 WEKEN...?!?!?!?!?

Hoef niet heel veel meer te doen. Ben nu de dekens van de wieg en van haar ledikantje aan het wassen.. Daarna nog ziekenhuistas inpakken. Maar dat is een kwestie van alles even bij elkaar rapen. Komt allemaal goed!!!
    Maar toch, 6 weken is ineens wel erg dichtbij..

Had namelijk net even gebeld naar de gynaecoloog, er was me iets onduidelijk over de medicatie. Toen zei ik, maar over 7 weken word ik misschien al ingeleid... En toen zei dat mens, 7? Over 6 waarschijnlijk al hoor. Toch even schrikken, whaha

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk Hamil!
    Wat een uitzicht zeg!

Sammy en daarbij komt je man toch elke dag op bezoek dus die kan ook van alles meenemen ;)
    Met een kzsnede mag je tegenwoordig nog maar zo'n 3-4 dagen blijven

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja reb gek is dat he dat nu je nu zo denkt, in principe kan een baby altijd rond 36 weken al geboren worden.

12. Reb

Reb Niet meer actief

Ja inderdaad heel gek. Ook al weet je dat eigenlijk wel van tevoren, je rekent toch naar de 40 weken toe, tenminste, ik dan. Whaha.

Maar even voor de goede orde. Ik ben een controlefreak en als ik naar 1 februari af moet tellen, dan is dat dus 1 februari. Wel bizar, dat ik nu alsnog controle krijg aangeboden dmv een inleiding. Mijn schoonvader begon er al over vorige week, whaha

13. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Goedemorgen dames!

Sammy, oh wat een stress.. niet doen hoor!
    Zoals al is gezegd, lijstjes maken! Helpt mij iig wel..
    En rustig aan hoor, poetser! ;)

Hier is de babykamer al n tijdje klaar, moet alleen nog een lampje ophangen. Ben nu bezig met de was, de witte is klaar, en vanmiddag doe ik de gekleurde erin.
    Wij hebben 2 wipstoeltjes trouwens, lijkt me erg handig!

Hier babies weer behoorlijk actief sinds gister begin van de avond.. Wanneer zouden ze gaan slapen?? :p

Fijne dag allemaal!

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hamil, mooi kamertje word het al hoor!!

Reb, oh herkenbaar.. gaat zo snel he.. nog max 7 weekjes..
    Dan ben ik mama, van 2 meisjes.. zo gek!! :D

15. Reb

Reb Niet meer actief

Jaaaaaaaa gek he Charmed... Bij mij kunnen ze het misschien nog wel een weekje rekken.. Ben benieuwd.. Maar dan liggen we nog rond dezelfde tijd in het ziekenhuis haha. Gezellig

16. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hahha ja gezellig, elk aan de andere kant van het land :D :D

17. Reb

Reb Niet meer actief

Haha, ik hou je facebook wel in de gaten vanuit het ziekenhuis :D of gewoon vanuit huis, we zien wel hahaha

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat een gezelligheid! Raar he ik herken het wel al ga ik toch nog steeds uit van 40+ want vorige keer hoopte en dacht ik echt rond de 38 weken wel te bevallen en dan duurt het zoooooo lang tot 41+1 haha

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Idem :D

20. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lov, ik was al bekend met hoge bloeddruk en mijn heeft eclampsie gehad. Bloeddruk nu is niet echt fantastisch en vorige keer vonden ze wel eiwitten. Soms denk ik dat ze wel een beetje paranoia zijn, maar laten we eerlijk zijn... Ze verdienen wr geld mee dus laten ze je zo vaak mogelijk komen...

Deel Deze Pagina