februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nou wij hebben weer wat hoor!
    Weet niet of ik het verteld heb toendertijd maar goed ff in het kort:
    Mei jl is mijn sm (56) onverwacht overleden.
    Ze had met mijn sv 2 kleine hondjes waarvan de oudste een jack russel (9)
    Echt ook het hondje van ml was.
    Sv is vrachtwagen chauffeur en is gemiddeld 13/14 uur van huis.
    Met een uitlaatschema is het best een maand of 2 goed gegaan maar de beestjes werden toch eenzaam logisch want sm was altijd thuis.

Toch met veel verdriet op mp gezet en gelukkig vonden we na 2 weken een gezin waar ze samen mochten!

Nu word sv afgelopen weekend gebeld of hij jack russel terug wil want die schijnt dochter van nieuwe eigenaar te hebben gebeten!
    Beesje heeft nog nooit niet niemand gebeten maar goed als hij in het nauw heeft gezeten blijft het een dier he.

Stond hij gisteren ineens op mp.
    Na veel praten overleggen wikken n wegen gaan wij hem terughalen beestje verdient beter dan weer naar een vreemde te gaan!
    Staat.op mp ook dat hij 3 is! Ja en hond van 9 wil niemand he!
    Onze zoon is gek met hem onze katten konden zich.ook altijd goed met hm vermaken en ml heeft hem helemaal afgericht.

Zo lang verhaal maar we hebben dus nog voor de gezinsuitbreiding een andere uitbreiding haha

2. Reb

Reb Niet meer actief

Oh wat een verhaal Paula! Nou ik snap best dat je dan zo'n beestje terug wil nemen. Wat gek trouwens, dat ze de hond neerzetten als een hond van 3 jaar. Lekker debiel ook, bij een dierenarts kom je er ook zo achter dat een hond veel ouder is (als je dat al niet ziet).
    Wanneer gaan jullie de hond ophalen?

3. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hamil mooi kamertje hoor!! Wij hebben ook die wieg en ook dat babybadje hihi. Alleen bij ons staat de wieg nog in de doos die moeten we nog in elkaar zetten.

4. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Wat lief dat jullie de zorg nu op jullie nemen Paula!
    Je weet toch nooit waar het hondje anders terecht komt.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mijn ...?
    Hier heb ik ook zwschapsvergiftiging gehad bij de eerste. Ja in principe is het alleen maar goed dat ze je in de gaten willen houden. Al vindt ik wel dat ze snel inleiden.... Oké als het levensbedreigend is of echt te hoog je bloeddruk maar als het een soort van stabiel blijft en je eiwitten niet te erg zijn kunnen ze vindt ik soms best langer wachten;)

Ik ben gewoon natuurlijk bevallen met 39,5 trouwens.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja Paula als hij gebeten heeft... Misschien is het beestje helemaal overstuur idd. Ik heb zelf ook ooit een hond weg moeten doen omdat hij beet, mijn kindjes gaan voor ;)

Wel vreemd van die leeftijd.

Ik ga er zelf stiekum vanuit dat ik nu niet weer opeens overtijd ga lopen maar wie weet.

7. logo

logo Niet meer actief

Doomoo is zeker duur maar vind hem zo leuk. Het is ook om de kleine even op te leggen net zoals bij een wipstoel. Eten in een doomoo is misschien minder handig. Weet het niet...
    @reb. Weet jij of eten in een doomoo kan? Het kindje heeft wel een verlengde nek, maar het kindje ligt er wel echt in toch? Lastig om te beoordelen zo in de winkel.

@ hamil. Leuk zeg dat je zo ver bent!

@ wow Reb. 6 weken, dat is snel!!!

@ Paula wat een verhaal zeg. Lastig hoor, maar ik denk ook altijd zo. Je weet nooit waar zo'n beestje terecht komt.

8. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lov, Reb, Charmed, Butterfly: Ja, ik vind het ook een leuke kamer, dank jullie wel :D

Butterfly: Die wieg is echt leuk, wel moet je het met jullie tweën in elkaar zetten want alleen gaat het niet lukken :)

Paula: Wat gemeen van die mensen toch. Ik had toen ik klein was ook zo'n lieve hond die niemand kwaad zou doen maar ook een keertje iemand heeft gebeten, maar het was omdat zij dat moest doen. Zij had geen keuze omdat ze te hard geknuffeld was. Misschien is het ook zo met jullie jack russel gebeurd. Maar ja, nog zo'n lieve hond in huis is altijd leuk, toch?Dan ben je nooit alleen :) Hier hebben wij alleen maar 2 lieve katten die als eerste hebben gemerkt dat ik zwanger ben :)

9. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Logo: Ja, ik kan echt niet wachten tot ze geboren is :)

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jeetje wat schrijven jullie veel... kan niet alles onthouden hoor... dus hoop dat k niks vergeet..

Paula wat irritant dat ze dat beestje dan weer weg gaan doen.. Vind ik altijd zielig!Maar wel goed dat je hem heb teruggenomen want je weet nooit waar die anders weer terecht gaat komen.

Lov ja ik weet dat je na een keizersnee niet lang in het ziekenhuis blijft.. maar ik bedoelde meer.. stel dat ik over een week ofzo ineens weeen krijg.. en ik moet blijven... dat soort dingen spoken door mn hoofd.

Reb ik ben best een control freak.. en ik heb er een gruwelijke hekel aan als er iemand in mijnn huis is als ik er zelf niet ben.. Laat staan dat iemand in mn kasten enz gaat zitten hahahahaha erg he ik weet het!! Maar stapeltje klaar leggen dat mn man het zo kan pakken is wel een goed idee!! Bizar idee he 6 weken!! Het gaat echt allemaaal zo snel vind ik!

Hamil wat een super leuk kamertje zeg! En mooie wagen!!

Charmed hoe lagen jou kindjes nou? alle 2 goed?? wanneer heb je weer een echo??

Charmed

11. logo

logo Niet meer actief

Daar ben ik ook bang voor een vroeggeboorte. Heb dat net ook getypt bij de club.
    Hoe gaan jullie daarmee om?

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Sammy, afgelopen vrijdag lagen ze nog steeds beide in stuit.
    Moet donderdag weer, maar mijn gevoel zegt heel sterk dat ze niet meer gaan draaien.. Ze vinden het wel best zo, maargoed ik zou ook niet graag de hele dag op zn kop willen zitten :p

Logo, ik ben ook wel bang voor vroeggeboorte, maar ze kunnen tegenwoordig zoveel doen voor de kleintjes.. de overlevingskans is nu gewoon heel groot, daar houd ik me aanvast :)

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoe ik daarmee omga? hahahha zeuren tegen mijn man.. :p
    Nee ik kan gewoon bijna niet geloven dat het eindelijk gelukt is en dat IK echt zwanger ben en nog wel van 2 kindjes ook!.. Heb de hele zwangerschap niet echt genoten, wel veel geprobeerd hoor want maak t maar 1x mee. Maar gewoon telkens het gevoel dat t mis gaat. Heb ook tot 16 weken bloedverlies gehad enz..

Ben gewoon super bang dat ze te vroeg komen en overlijden. Waar dat vandaan komt? geen idee. Gelukkig ben ik nu al 30 weken dus begin me nu wel wat zekerder te voelen. Het komt allemaal wel goed. Ook voor jou :)

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ohh oke.. En heb je nog niet over de bevalling gesproken? En wat zou je dan doen?? Keizersnee of vaginaal ??

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik persoonlijk heb geen angst voor vroeggeboorte...

Ben toch al niet zo'n doemdenker, niet verkeerd bedoelt ;), je kan je over alles wel zorgen maken maar je hebt het nooit in de hand.

Je moet altijd positief proberen te zijn en niet alle slechte scenario's alleen maar door je hoofd laten gaan.
    Al is het voor jou logo wel een ander verhaal dat snap ik wel.

Komt goed meiden hoor!

Logo ik denk dat je zo'n domoo maar zo kort kan gebruiken en dat is zo jammer dan

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik snap je wel;) naïef ben je gewoon niet meer he meid....

Je moet wel jezelf en je kindjes het gunnen om nu gewoon heel erg te genieten want het is je enige keer toch;)....

Zeker kan ik je angsten begrijpen... Een stukje dan ,) maar echt meis probeer je knop om te zetten. Je bent al zo ver gekomen nu, al veel verder dan je een tijdje geleden ooit dacht te komen;)

Dikke knuffel!

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Sammy, nou 2 stuit bevallingen moet maar niet :p
    Dus het word dan een keizersnede, en heb me er al bij neergelegd eigenlijk, al vind ik het wel doodeng allemaal.. vooral die prik enzo brrrrrrrr.

Lov, hmja, maar met tweelingen hoor je ht ook vaker he, heeft bij mij niet echt iets met doemdenken te maken, maar je hoort het echt overal, dus denk je er automatisch zelf ook aan :p

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat ze eerder gehaald worden toch? Of ook natuurlijk?

Maar is het dan ook zo dat ze problemen hebben omdat ze vroeger geboren worden of niet?
    Zo niet dan is het eigenlijk toch gewoon hetzelfde als eenlingen ;)

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Beide, als ze eerder worden gehaald is dat meestal rond 37 weken en dan zijn ze in principe hetzelfde als een eenling ja.

Maar als de weeen natuurlijk eerder beginnen, voor 36 weken zijn ze wel prematuur, en dan kunnen ze problemen hebben, maar dat hoeft niet.. is heel verschillend dan per kindje.

Maar ik probeer ook altijd te denken dat het sowieso januari word, en dat ik minimaal de 36 weken haal! :)
    Hoop het echt!!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké ik dacht dat ze "altijd" eerder geboren werden omdat ze gewoon eerder gehaald werden ;)

Jazeker laat het op je afkomen je hebt het toch niet in de hand ;)

Deel Deze Pagina