Ik ben het wel met je eens Lov, ik heb al wat dingen weggehaald bij de samenvoeging van deze twee onderwerpen, simpelweg omdat ik nooit met de anderen had gekletst. Niks mis mee natuurlijk, maar ik zou het wel vervelend vinden als zomaar iedereen in ons privé-clubje mee komt kletsen.... Wat betreft de 4000 gram, komt goed joh! Als het uit de hand dreigt te lopen, grijpen ze echt wel in. Maar begrijp je verder wel hoor, zeker wanneer je anders gewend bent.
Ja want er is iemand die nu al voor de tweede keer bij ons clubje probeert te komen maar ik ken haar niet echt? Daarbij vindt ik dat je actief moet meekletsen hier want wat heb je er anders te zoeken he
Mijn vriendin zou ook een super zware baby krijgen. Ze is wegens lichamelijke problemen eerder bevallen en hij was gewoon netjes op gewicht. Het is een schatting, maar ik begrijp je wel hoor! @ Reb. Nog bedankt voor de lijst!
Hahah nee die durft niet Logo ja dat lees ik vaker maar zag wel dat ze nu mooi kon meten... Ach we zien het wel.... Er zijn ergere dingen he
Whaha, nee dat begrijp ik wel. Elke keer als zij er is, krijg ik spontaan last van mijn hormonen ofzo... Zo net weer een afspraak gemaakt, volgende week weer een glucose dagcurve bijhouden, hoera. Net ook onze kerstboom versierd (hij staat in de kinderkamer), ik durf hem nog niet naar beneden te halen... Dat ding ziet er echt niet uit, LOL. Oke, excuus1: eerste keer boom versieren. Excuus2: ruzie met lampjes. Excuus 3: Ik wilde bij voorbaat al een lekkere 'foute' boom maken, dat betekent, witte + rozeachtige slinger, gekleurde ballen (paars, roze, geel, rood) en gekleurde lampjes Als ik het durf, zal ik even een foto plaatsen
Hahah Reb! Ben wel benieuwd naar jou foute boom.. Ik heb dit jaar zo geen zin in een boom ik heb geen zin om alles te voorschijn te halen en daarna weer op te ruimen. Voor mijn gevoel moet ik nog zoveel doen voordat de kleine komt. Hier erge keelpijn drink veel thee met honing maar ik weet niet zo goed wat voor keeltabletten je mag.
Had ik gisteren ook Reb!!! Vanaf 's middags tot ik ging slapen.. tot nu toe valt het mee hier.. Wooeehooeeee ik ben blij Net kaartjes besteld voor Robbie Williams 4 mei!!
Oeh, een leuk uitje voor na de zwangerschap dus! Leuk hoor Wendy! Ik heb ook niet heel veel last, alleen 's avonds die krampen. Maarja, we moeten er wel wat voor over hebben he.. Ik ga as zaterdag naar een concert in Ziggo, die kaarten had ik al voordat ik zwanger was. Maar anders was ik ook wel gegaan hoor. Ik wilde ook naar een ander concert, maar geen kaarten gekocht omdat de VK zei dat ik dat beter niet kon doen (soort muziek was net iets te...). Maar zaterdag, laatste concert voordat mevrouw er is. Lov & Butterfly Ik ga straks denk ik wel een fotootje maken. @Butterfly Ik had ook gelezen dat je weinig mag gebruiken ivm zwangerschap. Wel heel veel beterschap gewenst!
Wow Yasmin, wat heftig zeg! Ik duim voor jullie mee! Lov, gelukkig niet op je buik gevallen! Wel heel vervelend natuurlijk. Had je zo'n uitgebreide suikertest met dat smerige drankje, of gewoon prikken? Voor de lijst: dit word ons 2e kindje en ik wil BV geven
Leuk Reb!! Van wie is het concert? Ben nu ook wel benieuwd naar je foute boom Pfff Jeetje Yasmin, wat moet dat zwaar voor jullie zijn zeg Ik hoop dat ze gauw aansterken en lekker met jullie mee naar huis mogen!!
Lov ben t met je eens! En vooral Lientje niet nee hahaha Butterfly volgens mij mag je idd haast niks. Ik had gewoon thee met honing en keelsnoepjes. Reb nu wil ik m zien hoor!!! Haha Lov ik begrijp wel dat je zenuwachtig word hoor!!
Zo, jullie kletsen wat af zeg hihi. Net de verloskundige aan de lijn gehad. Op zich valt het nog mee met de waardes vind ik. Voor de test 5,8 en na de test 7.9. Maar toch net boven de max. Ben benieuwd vrijdag. Yasmin, ik kan jou en je kleintjes alleen maar een dikke digitale knuffel geven meid! Verder is manlief een dagje thuis en zoonlief op school dus net even gebruik gemaakt van de situatie . Al gaat dat allemaal wel wat moeilijker nu en heb ik daarna wel wat meer last van mijn buik en bekken, jullie ook? O ja, voor de lijst: FV i.p.v. BV 6 december afspraak suikerpoli 10 december controle verloskundige (als ik daar nog mag blijven, moet sowieso vanaf 36 naar gynaecoloog ) 13 december 3d pretecho
Lov eens hoor wat betreft de prive club allemaal leuk en aardig maar ik wil graag kletsen in de club met meiden waar ik al 30 weken lief en leed mee deel vanaf de positieve test alle onzekerheid die we allemaal wel een hebben stiekem de naam aan jullie verklappen dat is echt voor jullie niet voor iedereen (vind ik) Als je twijfelt over een persoon mag je altijd pb aan me sturen hoor! Nee lientje denk ik niet dat ze nog mee wil kletsen met ons al leest ze vast mee
Wendy 88 wwt gaaf zn concert leuk om naar uit te kijken! Reb naar wie ga je toe? Zolang het geen ac/ad of rahmstein is moet het kunnen toch!? Lov gelukkig kun je lekker weer eten na je test en ik snap je wel hoor als je kleine beebjes heb gehad had en jou geschiedenis met stuitbevalling/sterrenkijkers in combi met een flinke beeb dat is gewoon wat spannend he. Hier word dat fomaat ook verwacht eerste was 3810 52cm dit ventje word iets groter geschat gebaseerd op de 20 weken echo dan.