Bevallingslijst 1-15 februari 2014 28 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindjejongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), ?e kindje, verrassing ♥ FV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindjeverrassing ♥ BV 18x jongen 8x meisje 5x verrassing Afspraken: 04-12 - inkie86: Groei-echo 04-12 - Paprikaas: Controle vk 05-12 - Charmed: Controle gynaecoloog 05-12 - Reb: Afspraak diabetesverpleegkundige 05-12 - Migske: Groei-echo + Afspraak gynaecoloog en diëtist 06-12 - 00Wendy00: Afspraak suikerpoli 09-12 - Migske: Intake kraamzorg 09-12 - Gean85: Verloskundige 10-12 - Logo: Controle gynaecoloog 10-12 - ButterflyM: Afspraak Gynaecoloog 10-12 - 00Wendy00: Controle VK 10-12 - Reb: Glucose dag-curve 11-12 - Lappie: Controle VK 12-12 - Paula1984: controle vk 12-12 - Reb: Afspraak gynaecoloog + intake kraamzorg 13-12 - Sammy88: Echo 13-12 - Gean85: Verloskundige + Groei-echo 13-12 - 00Wendy00: 3D Pretecho 16-12 - Migske: Controle vk 17-12 - Logo: Controle gynaecoloog 17-12 - Wendy88: Controle vk 18-12 - Gean85: Gynaecoloog 19-12 - Troy: Controle + Groei-echo + afspraak gynaecoloog 19-12 - Tigermommy: Controle VK 20-12 - Lov23: Controle gynaecoloog 30-12 - Migske: 34 weken echo 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)
Haha, ik ga naar Depeche Mode as zaterdag... Dus dat is wel te doen.. Lientje leest vast wel mee ja, haha... Ach, ze doet d'r best maar.. Sorry dames dat ik af en toe wat verkeerds op de lijst zet, of je vergeet (zoals bij Gean al twee keer)..... Maar is niet bewust
Yasmin, oh wat heftig allemaal zeg... heel veel sterkte en ik hoop dat beide kindjes het goed blijven doen!! Lov, vervelend he, nuchter blijven en zwanger zijn.. Gelukkig ben je niet op je buik gevallen indd. Ik heb ook al weer wat verwijderd uit t groepje haha, omdat ik de andere februari mama's niet kon, maar indd niet iedereen moet zomaar mee kunnen lezen, dat is het doel er niet van toch? Reb, waar ga je heen? oh zie het al, ken ik niet Moooooie boom Wendy, oooh Robbiee, ben ik ook eens geweest, zo geweldig!!! Waar komt hij?
zo even de stad in geweest, even waterschoenen voor zoonlief gehaald, die gaat vanmiddag oefenen voor diploma met kleren enzo aan. Maar nog even langs de wibra wat leuks gescoord, vooral dat beige pakje, hij zal het niet zoveel aan hebben denk ik maar kon een uilenpakje niet laten liggen (ze hadden ook in wit en antraciet!)
Ah wat leuk Tiger!!! Superschattig! & have fun in het zwembad Haha, ik vind het eigenlijk nog net kunnen, qua foutheid..
Scattie stoer boomje! Tips met zn kleine boom de slingers recht om de boom doen en maar 2 gebruiken. Top dubbel vouwen en dan de piek of andere deco erop! Heb voor me beroep bomen versierd van 50 cm tot 8 meter dus als er iemand nog tips wil hebben? Roep u maar
Ja iets te zwaar gaat wel maar te zwaar is net zo ongezond als te klein hoor, kan best wat problemen geven (zoals met suiker e.d. bijvoorbeeld) maar goed je hebt wel gelijk grotere kinderen kunnen meestal wel tegen een stootje, zich beter warm houden e.d. alleen vind ik het zo jammer dat ze meteen zo ontzettend baby -af zijn zowat al..
Ik zou tekenen voor "maar" 4 kilo maar ik ben volgens mij wat groter dan jij (alhoewel dat voor down under niets hoeft te zeggen LOL ) als ik naar 40 weken loop dan zijn ze 5-5,5 kilo minimaal (tenminste de vorige twee) Jij bent meisjes gewend, die zijn tengerder, jongens zijn wat massiever (in het algemeen dan want je hebt ook tengere jongens) Hier was Dean net geboren, en die woog dik 8 pond met 38 weken, het is wel even zwaar qua arm dat verschil merk je wel met een 6-7 pondertje vind ik)
Yasmin, ik ken je niet (door samenvoegen topics), maar wil je ten eerste feliciteren met de geboorte van je jongens, en hen en jou heel veel sterkte wensen! Priveclubje mag wat mij betreft klein blijven. Bij de pretecho gister heeft ze ook alles opgemeten. Hij was goed gegroeid en helemaal op termijn. Nu 1786 gram, geschat geboortegewicht 3380 gram. zl was 3250. Had iemand een link geplaatst met mutsje met naam? Ik heb hem denk ik gemist, ik moet nog mutsjes hebben, en lijkt me wel heel leuk zo met naam. Ik zag een hele gave kerstboom voorbij komen! De rest ben ik ff vergeten, sorry!