O inkie wat een onzekerheid Hebben ze ook gezegd of dit gevolgen heeft voor jullie kindje? Gaat hij steeds verder achter lopen of is ie gewoon klein van stuk?
@Inkie Jeetje, kan niet anders zeggen dan sterkte en een knuf. Zit ook niet mee allemaal he. Hopelijk morgen meer zekerheid! @Migske Sterkte morgen met de groei-echo! Kan me voorstellen dat je daar niet alleen naartoe wil. Mooi gebaar, de kerstboom Hopelijk helpt het je ook weer een stapje verder in het verwerkingsproces. Knuf!
jeetje inkie en dan kom ik aan met mn gezeur...heel veel sterkte lieverd..hoop echt dat alles goed gaat uitpakken voor je..ik ga voor je duimen meis... @paula thnx ja dat is een goeie tip...ik ken mezelf en zal waarschijnlijk hetzelfde doen als jou.. @reb nee idd maar ach wie weet we zullen zien, haal iig wel een positief puntje eruit en dat is dat ik weer iets vaker naar mn meisje mag kijken
Jeetje ik word er helemaal verdrietig van Inkie & Misgke!!! Knuffel voor jullie en heel veel sterkte !!!xxxx
Nee verder niks over gezegt alleen dat ze als ze verder niks kunnen vinden De navelstreng doorbloeding gaan nakijken op afwijkingen Dus klinkt ook weer zo eng
@ migske daarom zeg ik het ook! Scattie het komt goed maar die zware gevoelens moet je toelaten voor jezelf jullie meisje en je vriend. Bereid hem ook voor dat dit de kop op kan steken dan kan hij er beter op inspingen want ook na de bevalling zijn het soms je hormonen die de overhand nemen. Sucses en fijn dat je het positieve ervan probeert te zien topper!
Veel succes Inkie en Migske. Hopelijk valt het allemaal mee en zijn jullie snel van de onzekerheid af.
Poeh, wat een geklets! Ff kijken hoor.. weet niet meer wie wat zei Robbie Williams komt in de Ziggo dome met een "Swing concert". Ben afgelopen zomer en 10 jaar geleden ook geweest Reb, mooie boom Ik zag leuke kleertjes voorbij komen, leuk!! De meiden die gingen shoppen, veel plezier! En Inkie, sterkte meid Wat een narigheid weer Hmmm.. volgens mij heb ik nu alles gehad dacht ik..
ik was nog vergeten mijn 30 weken buikje erop te zetten (geen mooie collage deze keer haha, ff simpel)
OOOOh mooi Tiger! ziet er goed uit! Prahctige buik en verder zo slank! @Inkie, heel veeeeeel sterkte. je raakt echt op van de zenuwen zo. Morgen krijg ik ook tweede groeiecho...hopelijk is ze bijgetrokken. Dan zal ik ook de hele dag voor jou duimen! @Yasmin, mag ik even zeggen dat je echt ontzettend sterk klinkt! Mijn gedachtes gaan ook uit naar jouw knullies! Dat ze maar snel mogen aansterken! En ook naar jou natuurlijk en je man! Steun elkaar! Knuffies
Migske, ik heb het denk ik gemist... wat is er met jou dan?? Krijg je ook een groeiecho? Is je kindje ook te klein? Sorry, maar er wordt hier ook zoveel geschreven...
Reb geweldige boom! Haha Morgen ga ik de boom optuigen denk ik. Haha op sinterklaasavond. Leuke pakjes tigermommy en geweldige foto trouwens. En een mooie buikfoto. Ik wil ook voor de rest zo slank zijn. Ik ben aan alle kanten aan het uitdijen. Ach, ik heb het ervoor over. Mijn gewicht is een zorg voor later. Ik neem nog een chocolaatje, hoppa! Mmmmmmm Ik las laatst chocola zorgt voor een blije baby. Nou dan blijft deze lachen. Inkie vervelend zeg. Ik hoop dat je morgen een beetje gerustgesteld kan worden. Leuk zeg dat concert Wendy! Geweldig. Ik ben jaloers. Volgens mij ligt de kleine in mijn buik niet meer in een stuit. Hij was vandaag best aan het bewegen. Een collega aan de andere kant van mijn tafel zag het zelfs
@kerstboom we hadden hem afgelopen zondag willen zetten maar mijn papa en stiefmoeder wilde graag morgen sinterklaas komen vieren met zl dus dan vrijdag maar even doen is ook een leuke klus voor mij ff gauw de zolder op en dan freubelen.