februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Nou, mijn hubby heeft besloten dat hij toch een tekst wil op het geboortekaartje. Prima. Maar hij vindt alles stom, natuurlijk.

Nu zijn er van die mensen die een stukje tekst uit een liedje op het kaartje zetten. Ik wil ook zo'n mens zijn. Maar waar zijn die liedjes dan :(

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou Logo, dan moet ik toch maar wat meer chocolade gaan eten.. Als het zo'n goed doel heeft :D Al ben ik wel aardig op weg met de chocolade letters :D

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ja daar hoort denk ik een gevoel bij, dat moet je voelen kan je niet zomaar kiezen, dat kiest jou (vind ik dan)

4. Reb

Reb Niet meer actief

@Tiger
    Mja, dat gevoel had ik ook al. Ik ben best wel een muzikaal persoon en muziek speelt een belangrijke rol in mijn leven. Pff, je had me eens muziek moeten zien uitzoeken voor de trouwdag.. Whahaha
    Maarja, die tekst komt er hoor hahahah

5. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Mijn buikje met 30 wkn:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      10
  6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    haha

Waar ik bij onze kinders vol van schiet is dat liedje van Tarzan de musical (jij woont in mijn hart) en love you for a thousand years van christina perri en bij onze dochter "fireworks van Katy Perry, past zo bij haar!)

Bij onze trouwdag konden we geen muziek was erg jammer want we wilden:

Everytime we touch van Cascade alleen dan candlelight remix (was ons eerste liedje, wat hij me stuurde over internet)

Ever ever after (carrie underwood) omdat we allebei in sprookjes geloven

Carrie Underwood vind ik zoiezo heel goed!

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Mooie buik meid!!!

8. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Inkie,

Jij bent ook al zo mooie zwanger! Super hoor!

Vanavond partner avond op de yoga! Altijd lachen!

Ff vraagje aan iedereen over de kraamzorg: als ik eraan denk dat iemand anders mijn baby verzorgd en mijn was doet en de hele dag in mijn huis hangt wordt ik al gek. Misschien zijn dat puur de hormonen hoor, maar was benieuwd naar jullie meningen en ervaringen!

9. migske

migske Niet meer actief

Geeft niks word ook zoveel gekletst :)
    Nee ik ben vd week getest op suiker en helaas heb ik de stempel zwangerschaps suiker gekregen, morgen dus de medische molen in omdat mijn meisje dus wss te groot is ipv te klein...maar dus krijg ik een groei echo, gesprek met gyn en een dietist....:(

10. migske

migske Niet meer actief

ja ik ben ook een beetje lichtelijk nerveus hiervoor ja....vooral mijn 'opvoeding' laat dat niet graag toe zeg maar...dus hoop maar dat ik een kraamhulp krijg waarmee het echt klikt..9 dec de intake en dan ga ik wel mijn wensen goed kenbaar maken :) en afwachten maar..

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
  12. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Migkse wat ben ik blij dat ik niet de enige ben! Ik dacht al daar kom ik weer! Mag ik vragen wat je bedoelt met dat jouw opvoeding dat niet toe laat? En welke wrnsen ga je kenbaar maken. Ik vind het zo moeilijk te zeggen wat ik wil, aangezien ik niet weet wat ik ervan moet verwachten...

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik denk dat het een kwestie is van aan toegeven, het is maar tijdelijk en heel eerlijk als je een zwaardere bevalling hebt gehad zal je het wel fijn vinden hoor, en als je het niets vind, dan stuur je ze gewoon naar huis..

14. migske

migske Niet meer actief

haha geeft niks hoor en ja hoor dat mag jij vragen, ik ben een geboren reiziger oftewel een woonwagenbewoner van oorsprong en wij hebben dus altijd alles zelf gedaan, bijna nooit hulp van buiten af nodig en laten niet veel mensen toe zeg maar, en da's lastig dat los te laten, ondanks dat ik nu samen ben met een niet reiziger en in een huis woon ;). Ik ga gewoon aangeven dat als ik aangeef bv privacy te willen dit ook krijg en ik geef een lijst waar ik aangeef wat ik zelf wil doen (indien het natuurlijk ook allemaal kan want je weet niet hoe je eraan toe bent natuurlijk wil wel reel blijven :)) dat dit ook gerespecteerd word. Er zijn gewoon bepaalde grenzen zeg maar. misschien moet je ook even op papier zetten wat je precies eng vind straks en waar je eigenlijk niet aan moet denken wat de kraamzorg doet? Wie weet kun je dan ook zo je grenzen aangeven dat werkt dan toch het beste straks denk ik :D

15. migske

migske Niet meer actief

precies dat is het helemaal tiger, ik wil natuurlijk wel mijn grenzen aangeven maar idd als je een hel bevalling hebt gehad ben ik natuurlijk dolblij met alle hulp ;)

16. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Tiger, dat is helemaal waar. Als je er elkendig asn toe bent, ben je dankbaar voor de hulp. Wil wel eerste badje enzo doen. En eigenlijk vind ik niets eng. Volgens mij kun je alles van nature.

Ja migske, dat gevoel heb ik dus ook van die privacy. In andere landen bestaat kraamhulp ook helemaal niet... Goed idee van je, ga ook een lijst maken van dingen die ik wil. Net asn ml gevraagd, hij heeft ook gern zin in 8 uur kh per dag.

17. logo

logo Niet meer actief

Lastige keuze he?!?!
    Ook heb op internet teksten gezocht en toen kwam ik 2 teksten (niet van liedjes) tegen.
    Je moet er denk ik tegenaan lopen...

18. logo

logo Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd naar de kraamhulp. Zelf wil ik vragen naar iemand met veel ervaring i.v.m. mijn voorgeschiedenis en omdat ik niet weet hoe ik psychisch eraan toe ben als we een kleintje hebben. Ik hoop dat ze dat begrijpen.

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    In andere landen blijf je ook 3-5 dagen in het ziekenhuis he, vandaar geen kraamhulp. Eerste badje doe je ook gewoon zelf met hulp want ze hebben een hoop fijne tips en trucs juist, leren ergens voor open te staan is een waardevolle les ala je ouder Gaat worden en een opvoeder word, wie zeg dat jij alles weet of alles het beste kan zo kan je niet groeien in je leven.

Ik heb meerdere reiziger vrienden maar die zien het gewoon als verpleegster de familie doen zelf poetsen maar voor de baby e.d. vjnden ze gewoon gezellig hoor, die vinden dat helemaal geen probleem, wel als ze poetsen dan poetsen ze na want het is nooit goed genoeg LOL

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier heeft ml het eerste badje gedaan in onze slaapkamer vond het zo mooi en bijzonder om hem dat te laten doen.
    Het onhandige voorzichtig doen is onbetaalbaar liefdevol om te zien althans vinden wij.

Deel Deze Pagina