@kraamhulp wij hadden echt een lieve dame hielp overal heel fijn mee alles was schoon en ze luisterde goed naar onze wensen en behoeften. Ik denk ook dat het scheelt als je ervoor open staat ik bedoel dus je eigen instelling. Ze.is er voor jou en je beeb en zeker met een eerste zijn adviezen welkom lijkt me. Als je nu al gaat roepen nou ik zal dit en dat waarom? Geniet en geef je over. Heb je echt een vreselijk mens dan kun je altijd nog contact opnemen met de organisatie. Mek sucses met je drukke dag! Inkie jij ook heel veel sucses vandaag hopelijk mag je uitslag toch positief uitvallen! Knuffel! @ hier ook een baggernacht sinds gisteravond sniperdepip verkouden. Maagzuur sinds weken weer bijna tot spugen aan toe wat een ellende blegh Ml de schat zijn kussen erbij gedaan zodat ik bijna zittend kon slapen mijn tranen gedroogd is de schat beneden op de bank gaan slapen. Als ik zo beroerd ben lig ik het liefste alleen en zoals sommige weten ga ik dan altijd zelf op de bank. Maar hij vind dat dus nu echt niet meer kunnen met mijn grote buik dus ging hij ♥ Wat is het toch een lieverd! Vanavond sinterklaas vieren met mijn papa en stiefmoeder bij ons hun nemen ook avondeten mee dus dat is met een zuid Amerikaanse vrouw weer garantie op maagzuur grr. Moet straks toch een afspraak maken bij de ha mss gelijk maar wat vragen voor het zuur igv zulke zuuraavallen. Meiden met testen en afspraken heel veel sucses!!
Paula als het te erg is ook omeprazol vragen hoor Hier verschrikkelijk gedroomd leek wel een horrorfilm... Pfffff zou m bijna moeten laten maken verdien ik nog geld Hier toen de weeen begonnen gaan douchen maar vond het helemaal niks hahahaha... Geen idee of ik het nu weer ga doen. Zo hier dalijk naar school want de Sint komt
Lov ga ik zeker doen! Gatver verevend he die walgelijke dromen bleh! Veel plezier bij de sint vandaag met de meiden
@kraamhulp, ik was heel blij vorige keer met de kraamhulp. Het was een hele lieve vrouw die ons helemaal niet in de weg liep... Ze hielp ons goed en legde alles goed uit als we vragen hadden. Ik heb dan ook gevraagd of we haar deze keer weer kunnen krijgen. Dat hebben ze opgeschreven en als ze vrij is, komt ze weer. Ik ben wel benieuwd hoe mijn zoontje gaat reageren... Hij is nogal op mama gesteld en ik moet werkelijk alles doen. Zelfs papa is vaak niet goed genoeg. Ach we zullen wel zien hoe hij op zijn broertje reageert...
Ahw Paula, dat is lief van hem! Hopelijk goede meds voor je maagzuur!!! Lov, stom he die nachtmerries.. pffff Iedereen een fijne sinterklaas vandaag
Lov wat vreselijk zulke dromen! Ik hoop dat ik ze niet krijg. Paula wat vervelend van je maag. Ik zou het zeker aangeven bij de HA. Misschien is er iets wat je mag nemen. Yoghurt, melk, enzo helpt zeker niet? Hier een beetje geslapen i.v.m. piekeren over werk en pijnlijke benen. Dat van mijn werk sloeg echt nergens op, maar ja ik maak me over alles druk. Het zal er wel bij horen... Voor alle dames die Sinterklaas gaan vieren, veel plezier!
Zo waar het is je eigen instelling die het vaak een leuke of minder leuke ervaring maakt (uitzonderingen van teringwijven langs je bed niet meegeteld want ook dat zal best een keer voorkomen maar daar moet je niet vanuit gaan haha)
De wibra meid, daar moet je zijn hebben ze in drie verschillende kleuren. Hier doen we juist maar 2 dagen vrij nemen, de kraamverzorgster lekker haar ding laten doen en dan neemt mijn man NA die tijd vrij, is veel praktischer eigenlijk en loop je elkaar ook niet in de weg, laten we eerlijk zijn die mannen lopen een beetje in de weg met zoveel vrouwen in huis (ik had er nog een stagaire bij) alles was prima geregeld en mijn man voelde zich zo lui om zich te laten verzorgen door zo'n kraamverzorgster dat ie liever dan ging werken en vrij nam als het ECHT weer nodig was.
Logo yoghurt en melk werken even en maken het daarna veel erger omdat die producten zuur worden in je maag. Nee ondertussen weet ik prima wat ik wel en vooral niet moet eten en doen mede dankzij enkele meiden hier! En die dingen heb ik dus gisteren niet gedaan of gegeten en rennie en antagel deden ook geen fluit! Tijd voor andere maatregelen denk ik.
Goedemorgen, Inkie, succes vandaag! Ik vond het ook heel fijn dat er een kraamhulp was. Ik kijk er nu ook echt naar uit....... heb trouwens nog niets gehoord van ze.... zal ze eens bellen vandaag. Fijne Sinterklaas allemaal!
LAppie gefeli 32 weken Inkie veel sterkte vandaag Paula vervelend zeg! Hoop dat ze iets voor je hebben waardoor t minder word! Tiger zo doen wij t ook. Man neemt vrij nadat de kraamzorg is geweest. Ik heb haar 10 dagen lang 6 uur pd. Dus als k een ks krijg kan hij na die 10 dagen mooi gaan wassen en de kindjes verzorgen. Lov vervelend he die dromen!! Heb ik ook last van!! Charmed dat rot slapen en pijn je heupen ken ik! Pfff.. Hopelijk kan je nog een uurtje bij slapen vandaaag of heb je veel te doen? Ik ben nu ff de laatste lading babywas aan t doen! Ff de bedjes en commode nog een keer schoonmaken, ff dweilen en dan ben k klaar voor vandaag! Lkkr rustig dagje. Merken jullie al iets van de storm? Fijne sinterklaas allemaal!!
Dank je logo. Mag gelijk al komen om 8.55 dus fijn snel. Lappie jeej!! Dansen maar! Whoopie! Sammy lekker bezig leuk he dat baby gerommel love it! @storm nog niets te zien maar goed ze zeggen voornamelijk in het noorden en westen daar woon ik ook niet. Het is hiet prachtig de zon komt op tegen een blauwe lucht als een vuurbal tussen de bomen zit te genieten vanaf mn bank.
Ha, Ik weet gewoon ff niet waar ik moet beginnen met reageren. Lees alles wel mee, maar jullie zijn hier zo druk, niet gewend ! Kraamhulp, eerste x flut, tweede x geweldige meid gehad. Manlief heeft idd ook na de kraamweek toen vrij genomen. Dit keer zit dat er niet in, óf hij zit nog net bij zijn oude werkgever in een megadruk tijd óf hij start net met zijn nieuwe baan (accountancy). Paula, vervelend zeg van je maagzuur. Hier helpen Rennies gelukkig altijd nog wel, alleen moet ik de frequentie van innemen verhogen ! In het begin was één voor het slapengaan voldoende, nu neem ik er diverse keren één overdag. Lov, ik droom in zwangerschappen ook altijd zo raar/eng Logo, aah, vervelend dat je slecht geslapen hebt. Maar piekeren hoort er wel een beetje bij geloof ik ! Probeer vandaag nog ff je rust te pakken als dat lukt! En ik heb stiekem ook best zin in de bevalling ! Inkie, sterkte meid! Hopelijk valt alles een beetje mee! Charmed, ook al zo naar geslapen ! Kan je vandaag bijslapen? Lappie, joepie, 32 weken alweer! Dan kun je echt al bijna gaan aftellen, toch een verschil dan in t forum zeg, ik zit net op 28! Ben jaloers op je Sammy, lekker een beetje rustig aan doen, heerlijk dat je al zo ver bent! Hebben jullie allemaal de babykamers en spullen al klaar? Wij moeten zelfs nog uitzoeken wat voor behang we gaan kiezen e.d. Heb zelfs nog niet echt een idee. Eerst de kamer van de jongens doen, dus nog heel veel werk te wachten. Vannacht lekker geslapen, alleen wel constant in dezelfde houding, op mijn zij. Nu doet mijn hele zijkant zeeer!!! Zelfs met hoesten en niesen. Je kan toch niet zomaar een rib kneuzen oid ? Ik ben op mijn werk, dus ga snel weer verder. Hierna nog twee weekjes, dus echt aftellen! Heerlijk!
Sammy, ja tussen de dingen door ga ik ff plat weer.. Ah alweer de laatste lading, voelt vast goed! Veel plezier iedereen met de kindjes en sint! Hopelijk waait zn baard niet weg Hier waait het al maar niet stormachtig ofzo (noord friesland) maargoed het waait hier altijd, dus ben wel wat gewend
Goedemorgen dames, net terug van sint bij dl op school. Wat een spanning zeg! Vanavond ook nog hier thuis. Zou eigenlijk met schoonouders gourmetten maar ML zei gisterenavond ineens dat hij dat niet zo nodig vindt. Allemaal gedoe en dat duurt te lang (wie heeft er nou laat van z'n hormonen?). Dus nu even bedenken wat we dan gaan eten zonder dat ik de halve middag in de keuken moet staan! Tips zijn welkom. Inkie veel succes vandaag!
Pien, om het 'simpel' te houden zou ik gaan voor een pan soep (of twee), stokbrood met kruidenboter, lekkere salades en wat gehaktballetjes oid! Succes met kiezen