februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

Inkie dat is schrikken! Gelukkig was alles goed. Doe rustig aan.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Inkie het zit je ook niet mee meid hopelijk blijkt je ukkie nog lekker een paar weken bij mama zitten hoor sterkte!

Hier is het heerlijk avondje voorbij. Kleine man is heerlijk verwent door opa en oma en ons zo leuk zijn eerste kado uitgepakt een bob de bouwer shovel van papa en toen wilde hij niet meer uitpakken alleen spelen haha wij allemaal om de beurt maar wat uitgepakt dus gekke dreumes.

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Jeetje inkie, het zit je niet mee... Sterkte meis!

4. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha dankbaar ventje Paula

5. paula1984

Haha ja we zeide al tegen elkaar pak de rest maar weer in voor volgend jaar haha
    Hij is ook gewent altijd maar 1 ding te krijgen wij zijn zeeeer anti verwennen met veel materialisme vandaar dat ik ook denk dat hij gewoon niet snapte dat alles voor hem was hij had denk ik zn 15 cadeaus dus moet gewoon morgen veel naar de kelder doen en de komende maanden wisselen.
    Behalve de slee van opa en oma die hopen we snel te kunnen gebruiken!

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Sls t gerusstelt: ik heb 8 weken lang krampen / voorweeen gehad soma constant pijn voor uren soms met pauzes, nu al gehad maar daar bel ik geeneens meer voor eigenlijk ben het wel gewend, als ik ga bevallen zie ik datt dan wel tot nu toe twee keer goed gegaan dus zal nu wel weer gaan, alleen als de baby echt minder zou bewegen zou ik wel bellen..

7. Reb

Reb Niet meer actief

Slaap lekker dames :)

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Goooooooodmorning:D

Ik voel me toppie vandaag! (tenminste nu hahaha)
    Ben lekker wasje aan t draaien en dan ga ik zo ff bij mama een stapel babywas brengen, gaat ze lekker strijken voor me.. ff koffie drinken en dan ff met der de stad in. Moet nog ff 2 dekentjes halen en 2 dekentjes voor in de wagen.. 2 mutsjes erbij halen en 2 lakentjes. Leukleukleuk!!! Voor kerst heb ik een lijstje gemaakt op lijstje.nl haha ik weet nooit wat dus ik heb er 2 fotolijsten opgezet van het eerste jaar van je baby, met 12 van die fototjes.. 2 boeken voor baby;s eerste jaar en een nieuwe ochtendjas, en 2 dekentjes. Ik zag dat ochtendjas en de boeken al zijn afgestreept :D Dus die krijg ik al van iemand! JeeeeeeeJJ:D haha Fijne dag allemaaal!!!

9. paula1984

Super sammy! Heel veel plezier vandaag!

10. logo

logo Niet meer actief

Klinkt goed sammy, veel plezier vandaag!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Vandaag 29 weken dansje! Ook weer gewogen. Ik sta nu op +5,8 kilo.

Ik werd gister trouwens gebeld door de kraamzorg voor de intake. Ze zei dat het bij een tweede, derde etc. tegenwoordig telefonische intakes zijn omdat bezoek niet meer vergoedt wordt. Bij jullie ook? Telefonische intake staat op 31 december.

Vanmiddag naar de suikerpoli. Ben benieuwd.

Fijne dag allemaal.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sammy veel plezier!

Inkie rustig aan meid, al is dat erg moeilijk met al een kindje...

Wendy nou je verzekering vergoed dat dan niet, hier zijn ze wel geweest. Ligt puur aan je verzekering.

13. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Sammy veel plezier met shoppen!

Hier mijn 32 weken dansje whoopieee

14. paula1984

Hier ook niet vergoed hoor bij een 2e of volgende. Ook gewoon telefonisch. Vind het prima weet wat ik wil en hie dus vind het ook nutteloos zn dame over de vloer.
    Alhoewel het wel een leuke vrouw is hier haha is de moeder van een oud speelvriendje van ml.

15. paula1984

Wendy en butterfly! Jee weer een weekje verder!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vond het zelf wel fijn om even persoonlijk te spreken met die mevrouw...

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    zo sintavond was een succes ben alleen helemaal kapot!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden wat zouden jullie wensen zijn kwa bevalling? Ik kan een bevalplan maken en zit te bedenken wat belangrijk zou kunnen zijn

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, veel plezier!!

Hier bij de tweede ook telefonische intake gehad maar dat is puur protocol van day kraamzorgbureau.

Joepie, 29 weken voor Wendy en 32 weken voor Butterfly!!

Super leuke foto Tigermommy, flink verwend?!

Hier is die rare pijn gelukkig zo goed als over maar moet rustig aan doen van manlief :)!
    Vanmiddag komt mn vriendin een bakkie doen, gezellig!!!

En nu ruik ik een hele vieze broek .... :D

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lov, geen idee, heb je niet bepaalde dingen bij de vorige bevallingen die je echt niet meer of juist wel wil?

Deel Deze Pagina