Ik ga maar eens wat in het huishouden doen. Straks naar het ziekenhuis en daarna uit eten en bingoën met zus, moeder en oma....we gaan een keer in de zoveel tijd met omaatje mee.
Hahaha Allemaal leugenaars Nee hoor geen idee Ik snoep wel wat hoor, alleen sinds dat suiker verhaal gewoon amper. Gisteren heb ik een chocolademunt op, een hele traktatie
Spannende tijd...voor diegenen die het van het vorige clubje nog weten. Over 2 weken is de pro forma zitting omtrent de zaak van mijn zwager. Stelt volgens mij nog niet veel voor. Zaak wordt niet inhoudelijk behandeld maar het schijnt nodig te zijn om de dader vast te houden i.v.m. verlopen voorarrest.
Geen idee Wendy, haar het klinkt als een situatie waarin het toewensen van sterkte op z'n plaats is, dus bij dezen! Wat gaan iedereen trouwens doen met kerst? Oh en als we toch bezig zijn, en met oud en nieuw? Daar mag nu wel over gesproken worden vind ik....
Niks lekker thuis met de kids.... Lekker eten en samenzijn. Met nieuwjaar ook niet veel bijzonders...
Wendy sterkte en sucses moeilijk hoor toch weer alles opgerakeld waarschijnlijk. Dit verhaal zal best nog lang gaan duren voor jullie. Maar zolang er maar gerechtigd komt voor hem he!
Thanks Reb. In het kort kan ik er wel iets over zeggen hoor. Mijn zwager is eind augustus om het leven gekomen door de een misdrijf. Het verlies hebben we inmiddels kunnen verwerken alleen afsluiten kan op deze manier nog niet omdat je er mee bezig blijft door de rechtszaak. 1e kerstdag gaan we met mijn ouders, zus en zwager naar het kerstcircus, bowlen en eten. 2e kerstdag denk ik gezellig met zijn drieën thuis gourmetten aangezien schoonzus en schoonmoeder als het goed is geen behoefte hebben om feest te vieren. En oud en nieuw blijf ik ook lekker thuis en wie komt mag komen zeg maar...
Haha kerstavond naar mijn vader en stiefmoeder toe (Zuid Amerikaanse ) katholiek en daar is het traditie om na de nachtmis samen te komen en een maaltijd te delen (in de avond om 22.00/23.00 dus) Maar goed ik ga alleen ml blijft lekker bij zoon thuis. 1e kerstdag gaan we naar mijn schoonvader toe samen met zijn kinderen die komen ook onze kant op. 2e geen idee mss mn zussie. Oudjaar ml werken daarna thuis met zn 3 en
Jeetje wat erg Wendy, kan me voorstellen dat je het op deze manier niet kan afsluiten. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid en zal het hele proces niet te lang gaan duren.
1e dag bij mijn ouders met een man of 20! Broers zussen nichten neven heerlijk samen eten kletsen spellen doen haha. Tweede dag bij schoonvader ook met alle schoonfamilie gezellie gourmetten. Kerstavond bij schoonmoeder. Oud en nieuw grote tent in de tuin, oliebollen, hapjes, heel de familie & vrienden en knallen maar als ik niet lig te bevallen
Nee omdat je alvleesklier (tijdelijk) niet goed genoeg werkt je lichaam zal eerder op verkeerde koolhydraten reageren dan echt suiker..