februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ook al zo' n prachtige buik!!!

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ach ja twee keer ingeleid dus gewoon op je rug liggen en bek houden LOL dus dan heb je niet veel te willen, Gaat ook niet echt dan met infuus, band, ballon en elktroden op hoofdje baby.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thx tiger...

Ah oké... Ja nu je het zegt heeft idd met je alvleesklier te maken he.
    Hier heeft mijn moeder het schijnbaar ook gehad ooit bij een zwschap en dan heb ik er ook meer kans op.

Ach we zien wel...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah nee dat klopt idd...

Hier dan wel niet ingeleid maar wel op bed moeten blijven ivm die elektroden en infuus...

5. Reb

Reb Niet meer actief

Lol!

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Echt waar ik weet na twee kids hoe je normaal zou bevallen, misschien vind ik het wel helemaal niets dan al die keuzes haha

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha nee ach het is fijn dat je wat dingen mag zoals douchen ofzo... Maar voor de rest weet ik ook niet wat ik zou willen? Bevallen is iets waarin je mee moet gaan met je lichaam en overgeven, dus wat zou ik dan willen hahah

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Even snel een berichtje want ik moet er zo alweer vandoor.

Ik heb de stempel zwangerschapssuiker gekregen. Volgende week woensdag afspraak diëtiste en ik wordt door de diabetesarts zelf gebeld voor een afspraak. 30 december heb ik weer een groeiecho en ook gelijk een afspraak met de gynaecoloog speciaal om over de bevalling te praten (ook omdat ik hiervoor een spoedkeizersnede heb gehad). Ik mag volgende week dinsdag nog naar mijn afspraak bij de verloskundige aangezien dan ook mijn anti D injectie al stond ingepland maar dat is dan ook de laatste want het ziekenhuis neemt mij dan over.

Zo, en nu uit eten en naar de bingo haha!!

9. Reb

Reb Niet meer actief

Ah gezellig bij de groep Wendy! Nee, vind het rot voor je maar ook fijn dat je extra goed in de gaten wordt gehouden. Was je suiker veel te hoog of??
    In ieder geval zijn ze er mooi.op tijd bij, komt goed!

10. migske

migske Niet meer actief

we kunnen bijna de groep veranderen naar de feb suiker mama's :p

nee hoor ik hoop het niet!!! :)

11. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, ben in ieder geval goed op de hoogte nu..

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Mooie buikjes voorbij zien komen!!! :)

Zal zo de mijne ook weer ff showen..

weer een update over de auto.. Morgenochtend om 10.00uur kunnen we m ophalen, wordt waarschijnlijk nog duurder. Want er kwam nog een chip bij.. :/

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mss ligt het aan mij hoor maar wat heeft die pomp met en chip te maken?
    Waar is die chip voor? Tenminste dat zou ik wel willen weten!
    Niet zomaar klakkeloos iets van een garage aannemen er zitten echt smeerlappen bij!
    Nou met al die suiker dames en inleidingen word het nog een januari topic zo

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    (Bijna) 32 weken :D

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hij heeft het aan vl uitgelegd.. Omdat alles computergestuurd is in deze auto. En blijkbaar heeft een nieuwe pomp dus ook een nieuwe chip nodig.. Hartstikke leuk een nieuwere auto, maar dat alles computer gestuurd is niet..

16. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    nou ik vanmiddag weer op ziekenhuis geweest voor controle van de groeiecho en op dit moment kunnen ze er nog niks van zeggen dus over 10 dagen weer groeiecho en daarvanaf kunnen ze zien of er wat aan de hand is

dus weer afwachten en werd me streng gezegd dat ik niet meer mag werken dus ook maar even doorgegeven

nou meiden fijne avond allemaal !

17. logo

logo Niet meer actief

Zo phoe het was weer veel leeswerk! :)
    Ik hoop dat ik op alles reageer. Ik ga het proberen:

Geweldige foto tigermommy.

Lov ik moet nog over een bevallingsplan nadenken. Wat zet je hier allemaal in?

Mooie foto's Wendy en lov!

Migske goed hoor dat je voor jezelf opkomt. Ik zou ook eerst even vragen stellen aan de artsen, maar ik zou me wel aan hun advies houden. Wel fijn dat alles goed was op de echo.

Inkie vervelend zeg dat je nog niets weet. Konden ze helemaal niets zeggen?

Reb hoe waren de prikuitslagen?

Kerstplannen: rustig aan. Wrs nodigen we de ouders een dag uit om te eten. We eten dan iets makkelijks denk ik. De andere dag helemaal niets.
    Na kerst komt het kamertje :):)

Oud en nieuw: geen idee, misschien thuis, misschien even weg??? We zien wel.

Ik lees bij jullie ook al leuke plannen!!!

Wendy balen zeg van je zwangerschapsdiabetes! :(
    Wel veel plezier vanavond.
    Fijn dat de auto trouwens klaar is, mag eigenlijk ook wel een keer...

Nou migske verander de naam maar niet hoor. Ik hoop dat die van mij goed blijft. Haha :)

Nu ga ik even eten. Mijn man heeft eten klaar gemaakt. Mmmmmmm
    Verder ga ik even rustig aan doen vanavond!
    Morgen naar de bouwmarkt en de winkels. Ik wil van die sneeuwspikes voor onder je schoenen.

Heeft iedereen de storm trouwens overleefd? Ik heb echt slecht geslapen.

18. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Zo, daar ben ik dan weer... weekend! Net even boodschappen gedaan, kraampakket opgehaald en even een stofzuiger door de woonkamer gehaald :D
    En nu lekker op de bank met mijn voeten in een voetenbadje. Mmmm!

Mooie buikjes gezien van Lov en Wendy!

Mijn bloeduitslagen zijn tot nu toe gelukkig goed. Mijn zus heeft bij beide zwangerschappen ook suiker gehad en ivm zwangerschapsvergiftiging zijn beide bevallingen ingeleid.
    Had me er dus wel op voorbereid dat zoiets mij ook te wachten zou kunnen staan. Gelukkig niet...

Wel heb ik maandag mijn rhesusprik gehad, maar daar heb ik geen last van gehad, hoewel het wel een vervelende prik is :p

Ukkie ligt nog steeds dwars. Hoofdje links, billetjes beneden en beentjes rechts. Dat verklaart waarom ik alleen beweging voel heel laag in mijn buik en waarom mijn buik me aardig in de weg zit. Ukkie ligt met het hoofdje bij mijn aorta, wat een rustgevend geluid geeft en daarom zou het volgens vk kunnen dat hij geen zin heeft om te draaien.
    Gelukkig hebben we nog een paar weken de tijd en is er nog voldoende ruimte in mijn buik, dus hopelijk gaat mijn dwarsliggertje zich gauw gedragen zoals het hoort :D In deze positie is normaal bevallen niet mogelijk, dus evt is een draaipoging te overwegen. Maar goed, er is geen echte reden tot paniek, moet er alleen rekening mee houden en over nadenken. Ik probeer er nog niet teveel bij stil te staan.
    Van verhalen hier op het forum over draaien word ik niet heel blij en ik wil heel graag gewoon bevallen, dus... duimen :D

19. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alle suikerdames: succes en sterkte ermee!
    @wendy: succes bij de zitting in de rechtbank!
    @buiken: mooie foto's hoor, het blijft toch echt bijzonder dat er allemaal kleine mensjes geboren gaan worden straks!
    @bevalplan: dat moet ik ook nog maken voor mijn afspraak volgende week bij vk. De vorige zwangerschap was het er niet meer van gekomen, vanwege bevalling bij 37+1, dus ik weet nog niet zo goed wat ik er in ga zetten. Zo'n bevalling kun je toch niet voorspellen, maar goed, aangeven wat je niet wilt is natuurlijk ook belangrijk!
    @intake kraamzorg: ik heb ook een telefonische intake. Ze wilden wel langskomen, maar ze stelden een dag voor dat ik niet kan (moet ik werken), dus wat mij betreft prima om het telefonisch te doen. Vorige zwangerschap had ik de intake wel thuis. De dame was nog geen 10 minuten weg, toen m'n vliezen braken :)

Fijne avond allemaal!

20. Reb

Reb Niet meer actief

Haha, aangezien ik 1feb ben uitgerekend wordt die van ons sowieso een januarivkindje. Maarja, is niet anders. Volgende maand mijn meisje vasthouden.

Ik zal de prikuitslagen van vandaag vanavond even showen, moet nog een keer straks.

Deel Deze Pagina