februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zo zit lekker gesetteld voor de openhaard in center parcs, net met zoonlief onder de douche geweest want dat wilde hij graag met cooper en mij hihi

Alleen Jammer zit een infraroodsauna in ipv normale saunaben dat mag niet als je zwanger bent en een normale wel ( wel korter e.d. maar toch) stond niet op de site waren eerder naar vip huisje geweest en daar zat normale in dus qas wel even tegenvaller maar verder Heerlijk en mooi en schoon huisje!!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Fijn dat je weer wat positief tegen inleiding aan kan kijken reb en iid als je het zo zegt klinkt het wel erg dichtbij hoor!
    Ik bedoel ik ben 3 feb uitgerekend kan ook zomaar januari worden (al zegt mijn gevoel dat het rond 10 februari gaat worden)

3. paula1984

Heerlijk genieten! ! Welk park zit je?

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Erperheide zitten we....

5. logo

logo Niet meer actief

Geniet ervan tigermommy!

Nyneave jij bent al actief geweest zeg. Bijzonder hoor dat de kleine wrs dwarsligt ivm aorta. Daar had ik nooit over nagedacht. Gelukkig heeft de kleine nog even de tijd om te draaien.

6. paula1984

:D veel plezier! Heb je ook die leuke koffer gekregen met lekkere dingetjes?

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Jeetje wat veel suiker hier zeg...

Mooie buiken kwamen er weer voorbij!

Hier eerste kerstdag bij mijn moeder eten en pakjes, tweede kerstdag bij schoonouders eten.

8. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Mooie foto's van jullie buiken dames!

Tiger veel plezier en geniet ervan!

Hier de eerste 2 wasjes gedraaid. Ziet er zo schattig uit op het droogrek!

Vanmiddag zoogcompressen gekocht van natusan. Ik weet niet of er veel verschil zit in die of van kruidvat eigen merk..?

Gister en vandaag waren mijn waardes aan de hoge kant dus ik moet even extra opletten.

Ik duik lekker me bed in nu. Zijn jullie de laatste tijd ook niet voor uit te branden :)?

Slaaplekker allemaal!

9. Reb

Reb Niet meer actief

Zo voor de suikergenoten onder ons, mijn eerste dagcurve sinds de medicatie.

Nuchter: 4,7
    1,5 uur na ontbijt: 5,8
    Voor de lunch: 4,7
    1,5 uur na de lunch: 6,5
    Voor het avondeten: 4,6
    1,5 uur na het avondeten: 7,2
    Voor het slapen: 4,3

Waarden lagen wel een stukje hoger voor de medicatie, zorgpuntje was de waarde na het avondeten. Nu nog steeds wel wat aan de hoge kant, maar niet zorgelijk. Moet maar afscheid nemen van mijn enige glas chocomelk op de dag denk ik. Want minder moet ik niet gaan eten. Maar aan de andere kant, de metingen voor de medicatie moesten 2 uur na elke maaltijd, nu anderhalf uur; daar kan ook een behoorlijk verschil liggen.

Ik ga lekker slapen, met toch een tevreden gevoel over mijn vernieuwde eetpatroon icm de medicatie. Alles komt goed en blijven opletten in ieder geval. Volgende week maandag of dinsdag nog zo'n dagcurve maken.
    Slaap lekker iedereen!

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou Reb ziet er toch goed uit zo..

Ik ga ff douchen heb zulke erge buikpijn:(
    Slaaplekker meiden!!

11. paula1984

Fijn Reb dat je curve eigenlijk best goed was nu goed van je!

Sammy is het een beetje afgezakt weer?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Butterfly ze zeggen dat die van natusan beter zijn, ik gebruikte altijd die van kruidvat ;) nu heb ik zelfs wat wasbare gekocht om die eens te proberen...

Sammy gaat het weer meid?

Hier begint het klussen weer..... Weer een stapje dichterbij :D
    Maandag gaan we op kraambezoek bij mijn nichtje die is bevallen. Heb er nu al zo'n zin in :D

13. paula1984

Butterfly ik heb nu enkele maand geleden natusan gekocht waren toen in de aanbieding net zo duur als kv dus heb veeel pakken hihi.
    Maar goed als ik weer zo ga lekken als de vorige keer vliegen de pakken om je oren haha.
    Wasbare heb ik idd ook gehad maar die heb ik al weer weggegooid die namen gewoon niet/niet snel genoeg op bij mij.

Zit me weer te verdiepen in bv wil het deze keer zo graag laten slagen als ik dan lees zonder pijn en het is zo fijn denk ik: Hoe dan?
    Mss toch een curses bijwonen?

Jee Lov klussen fijn zeg weer een stapje verder!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat ging er de vorige keer dan mis Paula?

15. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Netjes hoor Reb!
    Ik moet een uur na elke maaltijd prikken. En ik zie dat jij ook voor een maaltijd moet prikken. Fijn dat het er zo netjes uitziet meis!!

16. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Nou ik ben heel benieuwd hihihi Ik heb ieder geval de goeie gehaald stond echt als een leek in de kruidvat hahaha:p.

Ik twijfel ook of ik een cursus moet gaan volgen ik weet er eigenlijk heel weinig van..

17. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Naar die wasbare zou ik ook is kunnen kijken ik ga eerst deze uitproberen kijken of dat een beetje wil. Scheelt wel als je ze kan wassen natuurlijk.

Leuk op kraambezoek! Wanneer is je nichtje geboren?

Succes met klussen!:D

18. Reb

Reb Niet meer actief

@Sammy
    Alles ok met de buikpijn?

@Butterfly
    Wanneer ga jij prikken?
    Ik heb een boek.over borstvoeding, enorm fijn :)

@Lov
    Hihi, ik ga maandag ook op kraambezoek bij mn nichtje!

@Paula
    Danku voor de tips, moet ook nog zoogkompressen, maar ik weet niet zo goed waar ik ze het beste.kan kopen. Ik vind die van de Hema bijv vrij prijzig..

19. Reb

Reb Niet meer actief

32 weken!!!!!!!!!!!!!! :D

20. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Nog niks van Sammy... En ze is altijd zo actief s morgens op het forum. Hier vannacht ook behoorlijke buikkrampen maar denk dat ik iets verkeerd gegeten had.
    Nu gaat het gelukki wel weer.. Hopen dat dit zelfde verhaaltje ook voor Sammy geldt.
    Suiker heb ik geen verstand van maar volgens de rest is het netjes.

Nu lekker verder met de kamer versieren voor kerst!

Deel Deze Pagina