Mooie boom logo! Snap dat je trots ben! Paula irritant ik heb daar ook vaak last van! Hmm ik heb een boxspring maarhetzijn 2 losse stukken zeg maar met wel een tweepersoons matras erop. Kunnen die klossen er dan wel gewoon onder?? Pfff hele nacht wakker geweest pijn me ribben zeg jeetje!
Omg ik spoor echt niet hoor. Ben nu schoon aan t maken met kerstliedjes aan in mn eentje aan t meezingen! Hahahaha Wat gaan jullie vandaag doen?
Jullie zijn tot laat doorgegaan. Ik dacht nog even mee te lezen en schrijven, maar gisteravond was ik ineens in dromenland. Sammy wat vervelend zeg dat je zo slecht sliep. Ik had ook een slechte nacht: pijnlijke benen/ heupen, een dromende man (die in eens ging gillen?), piekeren en ik voelde mini niet meer. Ik heb de kleine wakker gemaakt, maar dat lukte eerst niet. Pffff. Nog wel een paar uur geslapen. Jeeeee, vandaag 29 weken Je kan volgens mij gewoon je bed ophogen hoor sammy, maar dan heb je er meer nodig dan 4. Hier is volgens mij ook het dromen begonnen.
Haha, je kan maar iets te doen hebben. Ipv morgen ga ik vandaag naar het zkh. Vk had dit gevraagd. Wat ga jij doen?
Vervelend Logo!! Daar heb ik geen last van hoor ze zijn hier heel de nacht wakker en druk pfff!! Ik ben nu bezig met roti maken dan hoef ik dat vanmiddag niet te doen. Dan ff een wasje doen en dan ga k richting mn ouders ff daaar hangen, mn vader doet wat boodschappen voor me, dan loop k ff naar mn tante daar ff thee drinken, en verder geen idee nog.
Feli dames!!! Sammy, gewoon extra klossen vragen om ook in het midden te plaatsen!? Goodmorning trouwenssss
Jeeeeh 31 weken zwanger..... Sammy ik kan niks onder mijn boxspring doen kwa klossen... Maar wat je kan doen zijn bierkratten. Maar ik doe niks, heb wel een matras van de kids als ik iets nodig heb. Maar nog nooit bij kraamzorg nodig gehad... Roti hmmmm lekker! Reb hahaha was ze er weer! Hier besloten dat ee van de week alvast de ladekast gaan kopen bij Ikea en die op onze slaapkamer zetten... Jeeeeh kan ik alvast kleertjes wassen hahaha. Gister waren we even gaan wandelen in het bos maar jeetje ik had pijn! Mijn banden deden extreem veel pijn aan de onderkant/zijkant van mijn buik. Het voelde als messteken. Dus veel wandelen was er niet bij. We wilden toch even eruit, door het verbouwen zit je eigenlijk altijd binnen ... Vanmiddag op kraambezoek....heerlijk!
Goedemorgen meiden! Wat waren jullie nog laat actief zeg! Ik doe vandaag ook mijn dansje! 32 weken whoeiiii Gelukkig ben ik niet de enige met zoveel harde buiken dat stelt gerust. Heb wel heerlijk geslapen dat scheelt maar vanmorgen met de trap af en koffie maken begon het gelijk weer grr. Sammy je ben niet gek hoor is toch fijn beetje poetsen en liedjes zingen! En wat lief van je papa zeg veel plezier bij je tante!
Hmmm Lov, krijg ik daar geen gezeur mee dan als ik t bed niet omhoog doe? Misschien alleen dat ze mijn bed niet verschoont ofzo?? Veel plezier op kraambezoek!!! Leuk!! Wat jij omschrijft heb ik ook als ik veel loop! Net of er iets af scheurt van binnen!! Lov & paula ik dans mey jullie mee haha! Paula je bent niet de enige nee heb ook na t poetsen en koken zo'n harde buik dat ik echt ff MOET liggen en bijkomen. Mn ouders zijn heel lief. Doen elke week boodschappen voor me, soms ga ik mee maar meestal trek ik het niet om zolang te lopen! Ze doen hartstikke veel voor me. Mn moeder wilde hier eigenlijk elke vrijdag (haar enige vrije dag) komen schoonmaken want ze wil niet dat ik nog zoveel doe, maar dat mag ze niet van mij haha! Vrij is vrij!! Ze heeft wel veel babywas gestreken t weekend maar dat vind ze leuk om te doen haha!
Sammy ik heb ons bed ook niet omhoog gehad. Ja ze mag weigeren te verschonen prima dan doet mijn man het wel. Aflopen keer gevraagd en ze heeft het gewoon gedaan hier.
Dan ga k al die moeite nie doen en laat k m gewoon zo staan. Ja idd dan doet mn man dat maar. Ook geen probleem.
Ah wat een schatten Sammy!!! Hier mag ik ook niet meer alleen naar de winkel, maar doe het nog wel stiekem. Nja niet zo stiekem eigenlijk. In de winkel sorteer ik alles op zo'n manier dat ik alleen versproducten naar binnen hoef te sjouwen en ml de rest later uit m'n auto kan pakken. Schoonmaken doe ik nog wel zelf, maar elke dag een beetje. Vandaag staat de badkamer op het programma. Maar kan me voorstellen dat je het niet trekt Sammy, het is al zwaar, laat staan met twee kindjes daarbinnen. Lov have fun vanmiddag, ik ga vanavond op kraambezoek Rustig aan he met die banden van je. Paula, niet teveel lopen vandaag en misschien wat bekkenoefeningen doen? Hier ook regelmatig harde buiken, alleen pijnlijk bij dat concert.gelukkig. Ook jullie gefeliciteerd met de dansjes.
Wajo, ik dacht dat het MOEST. Ik heb mijn bed al sinds 20 weken op klossen, maar mijn bed is zooooooo laag dat ik er gewoon niet meer uitkwam. Met.klossen = normale hoogte, whahaha
Reb slim zoals je het oplost met je boodschappen. Ja ben niet de veel van plan maar goed moet toch ff stofzuigen en beetje schoonmaken na het weekend. Vanavond haald ml de kerstboom naar beneden gezellig! De baby was opvouwen vandaag en de commode in jeej! Lov veel plezier op kraamvisite! En idd kalm aan met je bandjes auw! @ego hier het stille vermoeden dat mn zussie zwanger is! De feiten op een rijtje: 4 nov zwager was jarig zus heeft niet gerookt en gedronken. Ja dat valt op he als je dat altijd wel doet he! Ik niets gezegt want dat is de afspraak ze verteld het wel als zij wil (zijn al bezig sinds april 2012 zonder mmm) Wel toen ze na veel vliegwerk voor visite eindelijk even kon zitten:Joh pak lekker ff je wijntje antw. Nee niet zn zin in. 23 nov papa jarig feestje bij hem thuis. Zelfde verhaal niet naar buiten voor een peukie en geen wijntje (ja ik let er nu op he haha) Ze woont een minuut lopen bij ons pap vandaan dus auto rijden kan het ook niet zijn) Gisteren had ze een high tea met vriendinnen Riep er 1 op fb volgende keer een cocktail party! Waarop 1 van zus haar beste vriendinnen zegt Ja is goed maar wel alcohol vrij dan he . Die vriendin kan niet zwanger zijn dus wie moet dan aan die alcohol vrije cocktails? ? Oo ik hoop het zo!! Als mn vermoedens kloppen zal ze zo rond de kerst een week of 11 zijn.
Het MOET ook officieel hoor! Maar als je het dus niet doet mogen ze weigeren te verschonen vanwege werkhoogte voor de rug.
Ze mogen ook geen controles uitvoeren en bevalling migen ze weigeren dus ALS je thuis wilt bevallen zou ik het wel aanraden anders kan je naar het ziekenhuis moeten..
Goedemorgen dames, Jullie zijn ook al lekker vroeg hihi. Hier gister rustig aan gedaan want had heel het weekend vreselijk last van harde en gespannen buik. Vandaag wat huishoudelijke taakjes. Zit te twijfelen of ik morgen ga werken. Moet even aan mezelf denken en heb zoveel afspraken deze week. Merk toch dat er veel op me afkomt nu en wil me eigenlijk alleen daar even mee bezig houden.