februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Als ze controle krijgen kunnen ze geloof ik boete krijgen van arbo e.d. de maatschap dan. Vandaar.

Jemig ik denk ff bloedprikken maar ik heb 25!!!! Mensen voor me en ben al dizzy maar manlief is met me mee gelukkig, ik kon niet rijden zo dizzy was ik.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je thuis wilt bevallen vindt ik het ook wat anders, en ook als je een gewoon bed hebt ;) maar een boxspring is al hoger vaak en je maakt m kapot als je m op klossen zet.

Het is ook voor comtroles enz dag je bed omhoog moet. Dus ik wil nu niet diegene zijn die zegt, heb schijt aan d'r kraamzorg want dat is niet netjes en eerlijk.
    Ik heb gewoon een matras voor eventuele verzorging als het te laag is.

Zo boven alles weer gezogen... Bedjes verschoond... Nou ja bedwas afgehaald en alles even laten luchten :D heerlijk om straks in een schoon bedje te liggen he :D

Sammy idd lief zeg! Hier ga mijn man mee als ik grote boodschappen moet doen, de rest doe ik allemaal nog zelf gaat best ;)

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Goedemorgen allemaal :)

Ik doe altijd samen met mn vriend de boodschappen, hebben we eigenlijk altijd al gedaan. :) Net weer gebeld, auto is niet klaar om 10uur, iets met hun apparatuur denken ze (verrassend zeg, zucht). Gelukkig een andere leenauto meegekregen omdat we naar duitsland gingen zaterdag. Een Opel Astra station Diesel. Straks word ik (hopelijk) weer door ze gebeld..

Zo ff aankleden, op de koffie bij mn ouders.. en om 12uur D. weer uit school halen :)

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Zit al bijna 40 min te wachten voor bloedprikken maar gelukkig niet alleen mn mannetje is lekker mee en ik heb nu nog ongeveer 12/13 mensen voor met prikken maar mag tussendoor alvast formulier inleveren...

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee en ik moet er ook bij zeggen ons bed is maar 4 cm lager dan de norm voor kraamzorg en vk mss dat het niet eens is opgevallen.
    En idd zou er nog een eenpersoons matras op kunnen leggen.

Tiger balen zeg dat je zoveel mensen voor heb.
    Hier kun je tegenwoordig een afspraak maken zodat je niet onnodig lang moet wachten.
    Sucses gelukkig heb je je man bij je!

Lov ja heerlijk een schoon bed!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moest laatst ook zo lang wachten Tiger... Ach ja bloedprikken duurt altijd lang :)

Paula ja hier scheelt het ook een paar cm maar... Maar goed ik beval ook niet thuis

7. Reb

Reb Niet meer actief

Tiger waarom moest je prikken?

Paula
    Hopelijk heeft je zusje wat leuks te vertellen met kerst dan. Die dingetjes zijn indeddaad wel opvallend als je niet anders van haar gewend bent.

Wendy
    Sorry hoor, maar waar haal je het geduld vandaan? Ik had mn auto allang gehaald en ergens anders gebracht, dit kan echt niet!

8. Reb

Reb Niet meer actief

Heb gister nog het winterdekbed uit de kast getrokken, lekker warmpjes..

Pffffffffff, stomme medicijnen enstomme misselijkheid :(

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Hier kun je ook afspraak maken voor na 13 uur dat kan niet nuchter hihi

Even weer voor suiker prikken, ik ben zo dizzy ik heb HONGER!!! Haha word er sjaggie van net iemand die het niet snapte (nummersysteem) even uitgelegd DOMBO haha

10. paula1984

Wendy idd ik sluit me aan bij Reb echt ze hadden niets meer aan ons verdient serieus 2,5 maand wachten uitstel na afspraak dan nog doodleuk meer kosten in rekening voor een chip en nu ligt het weer aan de apparatuur.
    Mijn gevoel er is nog niets gerepareerd en nu hebben ze een storing in jullie auto en krijgen ze het niet voor elkaar.
    Maar goed dat ben ik he!
    Sucses iig!

Tiger ja na 1 uur nuchter is geen optie balen zeg en wat een dombo!

11. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh maandagochtend Tiger, dat is hier ook altijd zo.. alle mensen moeten dan opeens bloedprikken!
    Hopelijk ben je snel aan de beurt!!

Hoe hoog moet het bed ook alweer?
    Mij leek het wel handig ivm bekken..

Een ondersteek dus haha, een po :p
    Die hoef ik niet :D

Paula, oh spannend hoop dat ze goed nieuws heeft met kerst dan!

Hier vannacht ook n tijd wakker geweest, volgens mij is er weer een gedraaid, maar wie? Kon geen kant op haha.
    Rechterheup deed zeer, en op links lag ik echt op de baby, en die ging dan uitsteken en dat ligt ook niet prettig.
    En op de rug houd ik niet langer dan 10min vol haha..
    Kreeg mn sokken vanmorgen ook niet aan, oh men die laatste weken worden nog wat.. :p

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi wie was de dader charmed :D

Eigenlijk vindt ik dat je als zwangere vrouw gewoon voorrang moet krijgen bij het nuchter bloedprikken...

Toen ik voor mijn mk elke week moest prikken kreeg ik ook altijd voorrang

13. Reb

Reb Niet meer actief

80 cm geloof ik Charmed.

Wow lijkt me wel hoog, of hoort dat met zo'n drankje Tiger?

Ik zou vanavond op kraambezoek gaan, maar de vriend van mijn nichtje heeft erge buikgriep. Is het raar dat ik heb afgezegd ivm mn termijn in de zwangerschap? Heb twee maanden geleden nog buikgriep gehad en voor uitdrogingsverschijnselen medicatie gebruikt...

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja voor suikerprikken hoefde ik ook niet te wachten trouwens, mocht me om 8 uur melden..

Oh en kan het bed ook te hoog staan dan?
    Wij hebben geen boxspring maar wel een hoog bed al, dus kom met klossen wel over de 80cm..

15. paula1984

Nee hoor ik zou in dat geval ook geen risico nemen Reb maar dat snappen ze vast wel.

Ja ik hoop het ook heel erg zou een mooi kerstkado zijn!
    En idd het viel me gelijk op ze drinkt altijd een wijntje in het weekend en op verjaardag en feestjes altijd een paar.
    En rookt ak sinds haar 15e

16. paula1984

Dat was dus hier ook het punt met klossen kwam hij hier op dik 95 cm ja toen kwam ik dus niet meer in bed.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Charmed als jij gewoon goed in en uit bed komt is het vast goed ;)

Reb nee hoor moet je toch zelf weten meid ;)

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou, mijn geduld is ook al lang op.. alleen t probleem is dat ie zonder die pomp niet rijdt, dus kunnen m ook niet ophalen.. Nou ze hebben ons de pomp wel laten zien en zaterdag hebben ze ook laten zien dat ie idd geen verbinding maakt.. Maarja neemt niet weg dat we t zat zijn.. Voorlopig komt ie daar in ieder geval niet meer..

19. Reb

Reb Niet meer actief

Begrijpelijk hoor!! :)

Hebben ze ook van die pilletjes die zorgen dat sde moeheid verdwijnt, en dan doel ik niet op een harddrug o.i.d. :p

Hihaho, ga iig geen risico nemen met zieke mensen, dus blijf thuis vanavond

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen,

Bed: hier moet het bed minimaal 70cm zijn. Hij is 59cm.
    Ik was van plan om aan mijn kant er een extra matras op te leggen.

Babykamer: van de week komt iemand de lamp ophangen. En ik ben nog bezig met wat decoratie te verven (spuiten). Dat komt nog op de muur. Ook wil ik nog een rond kleed haken van witti Zpaghetti. Maar dat kan ook bij een plan blijven. ;)

Vluchttas: zal ik vandaag maar eens gaan inpakken.

Kraamzorg: heb ik nog niets van gehoord, maar kan tot uiterlijk 6 weken voor uitgerekende datum. Dus dat is uiterlijk 19 december.

Verder: afgelopen dagen niet lekker geweest. Gevoel van flauw moeten vallen. Heel vervelend. Maar mijn bloeddruk en ijzer zijn verder in orde. Als je het Googelt dan staat er ook dat het er bij kan horen. Als ik het voel aankomen moet ik op mijn linkerzij gaan liggen, verder helpt niets. Dus ik heb mijn man gevraagd om voorlopig de boodschappen te doen. Ga echt niet in de winkel op de grond liggen ofzo! :p
    Thuis kan ik nog redelijk veel doen, aangezien ik dan elk moment kan stoppen en kan gaan liggen. Alleen met de verzorging van zl is het af en toe lastig.
    As donderdag ben ik al weer 33 weken!! Zie nog steeds niet tegen de bevalling op gelukkig.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina