Ja door middel van lengte bovenbeentje en omtrek buikje en omtrek hoofdje een goede schatting. Zo bepalen ze ook hoe zwaar hij/zij ongeveer is. De mijne was vorige week 40 cm en 1800 gram.
Oh oke, zo meten ze bij mij indd het gewicht maar heb de gyn nog nooit over de lengte gehoord.. staat ook niet op het fotootje wat ik dan meekrijg.. Mooi gewicht heeft jou kindje hoor! En mooie buik!!
Ahhhh meiden kom ff buurten. Er wordt lekker veel gekletst hier maar ben druk met van alles en nog wat. Vandaag 32 weken het schiet op zeg. Hoe is het met iedereen? Ik kan niet alles terug lezen dus als er iets spannends is gebeurd hoor ik het graag
Wat vervelend Logo!!! Hopelijk morgen een drukke baby Ik heb net mn zwangerschapsverlof/uitkering geregeld bij het UWV Ik kon tussen 4 of 6 weken van te voren kiezen, maarja werj niet dys maakt opzich niet veel uit.. dus heb maar 6 weken gedaan, kwam beter uit met mn huidige ww.. Dus per 22 december heb ik officieel "verlof" , 16 weken geen sollicitatieplicht..
He charmed net je buik gemist Bijnamama & tigermommy mooie buikjes!!! Nou de mijne zijn lang!!! En zwaar!! Meisje was vorige week 1580 gr en 40 cm, jongen 1620 gr en 41,5 cm!! Haha
Ja ben ook aardig kapot moet ik zeggen, veel harde buiken, slecht slapen door bekkenpijn, huishouden draaidende houden met twee kids, ik begin het aardig te voelen...
Ja ongelovelijk dat dat past he!! Ik krijg t nu wel zwaar hoor pff zo snel buiten adem Werken doe ik al vanaf week 27 ofzo niet meer. Bi, veel harde buiken en geadviseerd te stoppen
Ik ook al vanaf week 24 niet meer... Eerst vanwege symptomen Hellp syndroom en toen kwamen er alleen maar meer dingen bij bleee...
Kan me voorstellen Tiger, ook wel aan het aftellen dus. Hopelijk neemt de bekkenpijn niet teveel toe. Wel herkenbaar ook, ik word ook alleen maar moe wakker, en heb gelukkig de luxe dat ik niet heel veel verantwoordelijkheden heb momenteel.
Ik ook met normaal wasmiddel. Je kan een scheut azijn in t wasverzachter bakje doen, dat spoelt de laatste zeepresten weg! En je ruikt daar niks van!
Tiger wat een bekend achtergrondje! Haha hebben jullie het leuk? Mooie buik sammy maar idd netjes bescheiden hoor. Mijn bollige buik groeit gestaag maar heb beetje foto's verwaarloosd laatste 2 weken o o haha. Wassen met gewoon ons eigen wasmiddel geen verzachter hou ik niet van.