Dat heb ik ook! Hier zei de gyn meteen stoppen met werken!!!! Luister naae je lichaam!! Ik ben ook erg bang dat ze te vroeg komen
hihi ik heb gewerkt (fulltime, zeg maar 60 uur per week) tot de dag van mij inleiding, terwijl ik 8 weken lang voorweeen en harde buiken had, zat nog potdicht met inleiden Met de tweede parttime gewerkt met baby in de box erbij en nu heb ik het in principe rustig want werk nu niet maar heb het drukker dan met werken voor mijn gevoel.. Ook veel meer harde buiken (overdag) dan andere zwangerschappen.. Dus ik zou niet weten hoe ik rustiger aan moet doen haha
@logo: succes en sterkte morgen! Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt, ik leef met je mee. @wasmiddel: ik was de babykleertjes gewoon met onze eigen was in de trommel met normaal wasmiddel (net wat ik in huis heb). Geen wasverzachter, dat gebruik ik sowieso nooit. @harde buiken: dat heb ik heel af en toe. Wel heb ik steeds meer moeite met traplopen als ik zoonlief op m'n arm mee naar boven neem (hij kan het zelf nog niet). Dan loop ik echt als een trage slak naar boven, tree voor tree... Voel dan van alles in m'n bekken en buik...
Zo weer heel wat bijgelezen... Wat betreft klossen... Ons bed is dan ook heel erg hoog. Ik heb de vorige keer een opstapje gehaald bij de marskramer. Zo kon ik in en uit bed. Wat betreft wassen... Hier gaan de babykleren gewoon mee met de andere was. Dus met normaal wasmiddel en wasverzachter... mijn volgende controle bij vk is op 24 dec
@ mek11 ja hoor en snap het ook want dat heb ik beide keren ook gedaan. Mn 2 beste vriendinnen wisten het een dag nadat ml en ik het wisten met 3.weken en 4 dagen! Zus en vader met 9 weken na een goede echo.
Zooooo herkenbaar dit! Idd heel mn buik word smal naar beneden gedrukt. Heb je nu erg veel ook in rust beeb is wel heel druk ondanks de vele harde buiken. Donderdag controle zal het eens aankaarten.
Even een kort berichtje. Sorry heb niet alles terug kunnen lezen. Nog wel bedankt voor jullie berichten! We zijn vanavond nog het zkh geweest ivm nieuwe ctg. De baby had zo weinig bewogen, dus had even gebeld. Nu was de ctg goed. Morgen nog een voor de zekerheid en dan is hopelijk alles weer oke. Volgens mij heeft de kleine een bewegingspatroon van s ochtends en s avonds even bewegen en s nachts en overdag minder. Nu voel ik hem weer redelijk goed. Vandaag hebben ze nog even wat metingen gedaan (lengte) en dat zag er goed uit zeiden ze. Hij liep nog steeds een beetje voor Nu ga ik lekker slapen, ben zo moe. Weltrusten!!!
Wat een goed nieuws Logo! Harde buiken heb ik af en toe.. vooral als ik moet plassen en na het avondeten eventjes.. voor de rest niet zo vaak meer gelukkig..
Harde buiken heb ik volgens mij nog nooit gehad. Ook niet bij mijn eerste zwangerschap... Ik heb mezelf weer eens gewogen en gemeten. Ik zit nu op +7 kilo en +13 cm
@Mek11 geloof ik, heb je al gebeld? Zo regelmatig is inderdaad niet goed hoor. @Logo wat fijn dat alles goed zat zeg! hele geruststelling. Jullie kletsen wel veel haha kan het maar lastig bijhouden
Goed nieuws logo! En fijn dat ze het morgen nog een keer controleren! @ harde buiken.. Ik herken het niet. Volgens mij heb ik dat nog niet gehad. Wel pijn in me buik als ik me schoenen aan moet trekken maar niet dat me buik dan helemaal strak staat zeg maar. Ik ben benieuwd of dat nog gaat komen.
Pffffff lag dus klaarwakker in bed:x zwaar irritant!!!! Ben nu in de babykamer ff paar dingetjesuitzoeken en weer anders leggen, dan ga k man zijn brood voor morgeb maar vast maken want ik verveeeeeel me!!!!! Pffff harde buiken waar je u tegen zegt!!
Zo brood is ook weer gemaakt! Zit nu ff met beker warme melk op de bank! Geen thee meeeerr!!! Haha ff bedenken wat ik nu zal gaan doen Echt irritant ik wil graaaaag slapen
Goodmorning meiden!! Zo k heb toch nog ff kunnen slapen hoor! Zo ff theetje drinken bij oma met man, ff wat strijken en om half 9 bij de arbo arts zijn! Fijne dag allemaal!!