februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lees zo nu en dan wat berichtjes en ben soms wel een beetje jaloers hoor :)
    Mis het zwanger zijn wel.
    Maar ben blij dat het met jullie goed gaat ondanks de kwaaltjes die sommigen er langzamerhand bij krijgen.

Zag dat ik nog niet op de lijst sta
    Yasmin84, 29 jaar, 2e en 3e kindjes, uitgerekende datum 1 maart, 2 jongens, zkh, bv, bevallen 28 nov

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Snap ik Yasmin!! Las in t tweeling topic dat 1 van je kindjes een infevtie heeeft. Alles verder wel goed met ze??

3. Reb

Reb Niet meer actief

Sammy.. Fijn dat je nog 'even' hebt kunnen slapen. Nu slaap ik ook net lang, vaak wakker en slaap heel licht... Maar hoe hou jij het vol :) pfff
    Ga je wel smiddags even bijtanken?

Yasmin, zet je later even op de lijst. Alles oke daar?

Hier weer een prikdag en begonnen met een waarde van 4,4. Nog zes keer te gaan haha. Straks even boodschapjes doen en naar het kruidvat.

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja Reb irritant he:(. Ja ben soms wel gesloopt! Heb veel buikpijn, daarom slaap ik ook slecht.. Ik probeeer wel af en toe smiddags ff te slapen maar dat gaat ook niet altijd!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Yasmin hoe is het met je kleintjes?

Sammy wat vervelend zeg dat slechte slapen maar goed dat je al ben gestopt met werken heb je iig iets meer rust.

6. paula1984

Reb succes met prikken hopelijk een mooie curve vandaag!

Logo succes vandaag in het ziekenhuis!
    Iedereen verder met controle natuurlijk ook!

7. Reb

Reb Niet meer actief

Thanks Paula, hoe gaat het daar?

8. logo

logo Niet meer actief

Wow wat hebben jullie slecht geslapen zeg!

Gelukkig heb ik weer eens een beetje oke geslapen. Veel wakker en draaien, maar aardig wat uurtjes gemaakt.

@ harde buiken. De laatste tijd gelukkig weinig. Soms als ik moet plassen of toch net iets te veel gedaan heb. Wel merk ik dat ze er meer zijn als ik lang auto heb gereden en heb gewerkt. Wrs is dat te veel.

Reb succes met prikken.

Yasmin hoe gaat het met jullie?

Straks weer naar het zkh. Toch wel een beetje nerveus al weet ik dat de kleine het gisteren goed deed.

9. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wow Sammy, jij hebt echt weinig slaap... pfoee.

Hier ging het wel het slapen, vanaf 5 uur een beetje moeite omdat mn heup weer zo'n pijn deed, half 7 weer in slaap gevallen tot half 9.. maar heb echt veeeeeeeel slaap nodig dus dat word vanmiddag ook nog even liggen..

Fijne dag allemaal, en succes voor degene met controles en prikken etc..

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    zo ik heb weer even wat foto's bij clubs gezet hihi, kan ook wel even hier, dit zijn mijn buikjes van de vorige zwangerschappen enzo.. haal hem straks weer weg :)

Uitleg erbij;

Eerste zwangerschap 32 weken van voren - Dan 1 dag voor bevalling van opzij, dan tweede zwangerschap 32 weken van voren - Dan vlak voor bevalling, daarna na 3 dagen (na de bevalling) en daarna weer zoals ik was VOOR mijn derde zwangerschap.

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meiden ... ik heb jullie verwaarloosd afgelopen weekend :);)!

Druk druk druk geweest, gisteren ook veel gedaan in huis en nu weer op kantoor. Daar heb ik wel ff tijd hahaha.

Gisteren vk geweest, prima bloeddruk (118/72), HB 7,6 en gewicht plus 8 ons in drie weken (gisteren wel weer teveel gesnoept :))!

Vrijdag groeiecho!

Iedereen een fijne dag!

12. paula1984

Tiger leuk zn verloop!
    En zo zag mijn buik er echt niet uit 3 dagen na de bevalling wauw!

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wow Tiger, ik heb zelfs nooit zo'n platte buik gehad als wat jij al weer na drie dagen hebt :)! Super!

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Netjes hoor, ik schrok vanmorgen wel van de weegschaal woog nu 99 kilo (dat betekend +14 kilo met 31 weken) maarja met de sint aardig los gegaan nu even weer wat normaler haha

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, ik was die keer daarvoor ook wel ff wat meer aangekomen ;)
    Durf niet te zeggen op hoeveel ik nu zit met mn 29 weken :( ;)! Alles is ook zo lekkker!

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha ja ik heb heel de tijd aardig netjes gedaan maar met sint en weekendje CP toch net even teveel gesnoept en gegeten haha vooral chocolade!!

Dit is mijn buik nu van voren trouwens, letterlijke tijgermama ;)

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Je hebt ook al wel een flinke buik zeg!! Wat mooi! Met je streepjes ... ;) Heb ik ook hoor, maar maakt me echt niet uit!

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ach ja hoort erbij he, zijn mijn verdiende tijgermama strepen LOL

Maar aparte is bij de eerste had ik de grootste buik, misschien 2 streepjes, bij de tweede kleiner en zat ineens onder en nu zijn ze nog allemaal (op 2 na ofzo) wit (dus oud) en mijn kleinste buik tot nu toe...

19. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Wat leuk weer al die buiken! En zo verschillend allemaal!
    Ik voel me echt reusachtig, maar als ik het eens vergelijk heb ik eigenlijk best een bescheiden buik :D

Wel zit mijn buik vrij hoog vind ik en niet echt naar voren maar meer in de breedte. Misschien dat mini daarom nog steeds dwars ligt :p

Bijgevoegde bestanden:

20. Reb

Reb Niet meer actief

Wow, ik zeg het nog maar een keer. Volgens mij heb ik echt een mini buik. Maar wel met tijgerstrepen, whaha.
    Ben benieuwd hoe groot ik nog ga worden, ik moet in ieder geval even ml een foto laten maken vanavond/morgen.
    Ik ben van mezelf wel wat stevig gebouwd, maar op een ongelijkmatige manier whaha. Ik heb een vrij platte buik (nu niet meer) en mijn benen/billen zijn wat forser. Mijn buik gaat ook naar voren toe, aan de achterkant is niks te zien schijnt.

Mooie collage hoor Tiger. Erg mooi om te zien! :)

Deel Deze Pagina