februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Nyneave, mijn buik is wat meer te vergelijken met die van jou, hihi.
    Hopelijk heb jij niet allemaal van die vervelende striemen.

In ieder geval mooi!! :)

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik ben ook al behoorlijke tijger geworden, maar had het wel verwacht, ben er sowieso gevoelig voor.
    Mn benen en zelfs kuiten zitten er ook onder, dat vind ik wel minder.. maar maak me er niet druk om :)

3. Reb

Reb Niet meer actief

Herkenbaar hoor Charmed, ik ben ook echt supergevoelig. Ik had ze ook al wel voor de zwangerschap overal en nergens zitten. Dan heb je het ondertussen wel geaccepteerd. Enige wat wennen is, is dat ze nu in een rap tempo komen opzetten en dat ze nu soms heel erg branden.

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja inderdaad, en dat ze weer zo paars zijn..
    De ouden waren bijna allemaal al wit :p

5. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, inderdaad. Maar deze worden bij mij ook vrij snel wit en dan krijg ik weer nieuwe, lol!

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Mijn vader belde gisteren of we meegingen met de kerst naar Preston Palace maar ik had zo mijn reserveringen maar overlegd met manlief en die vond het een geweldig idee, zo hoef ik niets te koken, verzorgen of veel te wandelen, manlief kon dan ook even de kids een paar uur vermaken daar als ik even moe was, dus die vond het wel fijn , mijn vader gaat dan ook mee samen met mijn oom (alletwee single he ;) ) en mijn zusje komt dan eerste kerstdag overdag (die blijft niet slapen) dus ach relaxte kerst, hoef geen boodschappen te halen, te koken, en ik kan daar lekker eten, de kids hebben van alles dus eigenlijk best een prima idee en vooral leuk dat mijn vader het heeft verzonnen, hij had met de sint ook al zo zijn best gedaan door zelf kadootjes te halen dus het word nog wat... (nu nog een leuke vrouw voor hem vinden haha, gek is dat he, mijn moeder is anderhalf jaar geleden overleden maar zou het hem echt gunnen, gewoon weer iemand die lekker voor hem zorgt, ik zou oprecht blij voor hem zijn, misschien ook wel eens moeilijk maar zou het hem zo gunnen!)

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja ze zijn irritant, mijn benen, billen e.d. zitten ook onder maar wel allemaal wit gelukkig, maarja ik ben ook veel en veel zwaarder geweest..

8. Reb

Reb Niet meer actief

Wow wat fijn met kerst naar Preston Palace, ideaal!!!
    Kan me voorstellen dat je je vader liever gelukkiger ziet, dat had je moeder vast ook het liefste zo gewild.
    Heb dat ook wel met mijn moeder, wil haar ook graag met iemand zien. Maar op de een of andere manier heeft ze 'altijd' van die vage figuren en uiteindelijk is ze dan weer alleen.

9. Reb

Reb Niet meer actief

Nog knapper dat je het er allemaal weer weg hebt weten te krijgen (de kg's) :D

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ja veel mensen begrijpen dat niet, die zouden misschien liever hebben dat ik meer "rouw" ofzo maar ik vind het zonde tijd, mijn pa is nu nog jong (55 jaar) en kan nog zo'n leuk leven weer opbouwen..dat gun ik hem ook, niemand kan mijn moeder vervangen dat weet ieder mens dat is ook de bedoeling helemaal niet.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja straks na de bevalling proberen weer terug te krijgen haha

12. Reb

Reb Niet meer actief

Nee inderdaad, en anders zou die vrouw niet geschikt zijn denk ik zo. Bizar eigenlijk, mijn moeder is 56 jaar maar ergens denk ik dat je rond die leeftijd op een gegeven moment niet meer wilt. Tot het moment dat je beseft dat je eigenlijk heel eenzaam bent, en dan ben je zomaar 10 jaar verder.
    Tenminste, dat is wat ik vaker om me heen zie.

13. Reb

Reb Niet meer actief

Hoe is het trouwens met je suiker afgelopen Tiger? Heb ik denk ik even gemist..

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja idd mijn vader heeft een nieuw huis gekocht want hij had beloofd aan mama dat ie daar niet met een andere vrouw zou gaan wonen, ik had het geen probleem gevonden maar hij kon zich er niet overheen zetten en hij wil de rest van zijn leven ook niet alleen blijven.

Ook zit daar meteen kantoor en loods bij dus die gaat ook worden verkocht (moet allemaal nog gedaan worden)

Ik vind het wel jammer van mijn ouderlijke huis, ik en de kids hebben daar zoveel leuke herrineringen aan oma en dat is zo allemaal weg.

Ik heb het de laatste paar weken soms wel eens moeilijk mee, pas zag ik zo'n opa en oma helemaal dolgelukkig met hun kleinkind spelen, net zoals mijn vader en moeder met mijn zoon en dochter hebben gedaan en dat heeft dit kleintje straks niet, mn vader kan gewoon niet meer zo genieten en schoonmoeder probeert het wel maar is ook niet wat het moet zijn, vind ik wel een gemis voor mijn kindjes en zeker dan voor de baby..

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ooh was gewoon controle moet ik nog uitslag van krijgen (zal wel dinsdag bij controle VK weer zijn) hebben meteen HB weer geprikt enzo.

Ben trouwens zo moe pffff maar kan niet zo lekker bijslapen en in huis is het onrustig (verbouwing zolder) maar komt goed, zolder is al een heel eind klaar, ze zijn nu aan het stucen en dan laten opdrogen / uitharden, schilderen, nieuwe vloer erin, en dan weer inrichten.

Ja zal nog even vragen of ze een zoldertje kunnen maken boven de trap voor al die spullen, wel zo handig!! dus even zijn ze nog wel bezig LOL

Voel me denk ik beetje onrustig omdat er dan vreemde in mijn huis zijn ofzo dan ga je ook niet even liggen, en zet je regelmatig koffie e.d. je kan dan even niet zo jezelf zijn...

16. Reb

Reb Niet meer actief

Ik ken het fenomeen, leuke opa’s en oma’s niet zo goed eigenlijk. Mijn opa en oma hebben bijvoorbeeld meer dan 40 kleinkinderen (met nu dus al vijf generaties in de familie), en nooit veel aandacht gehad voor elk kleinkind, logisch ook wel ergens natuurlijk. Verder ken ik mijn vader niet, dus die kant valt dan ook af. Toen ik een relatie met mijn man kreeg en we bij zijn opa en oma op bezoek waren hadden ze gewoon interesse in mij en mijn man, totaal onwennig, whahahaha. En verder…. Mijn moeder is ook niet echt een (o)ma uit de boekjes.
    Dus ik heb niet echt een idee wat jij mist voor jouw kind, slechts een vage voorstelling.

Kan me wel voorstellen dat het wel raar is voor je twee kinderen, een opa figuur welke een heel andere rol aanneemt in de familie. Hopelijk kunnen ze dat een beetje accepteren.

17. Reb

Reb Niet meer actief

Lekker druk hierbinnen trouwens... Alsof mevrouw wil bekijken of elke mm van mijn bekken wel goed functioneert ofzo.

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ja vind het soms zielig, soms maken ze een tekening en dan reageert ie daar heel bot op of komt mijn dochter aangerend voor een knuf en draait ie weg, ik heb soms het idee dat het hem teveel word.

Toen ze nog met zijn tweetjes waren was dat heel anders, was het een hele lieve betrokken opa (wel wat vervelend soms omdat ze van hem veel meer mogen dan van mij maar goed daar kijk ik dan wel doorheen haha)

Wie weet het is nog niet lang geleden, komt het wel weer maar nooit zoals vroeger natuurlijk, ik zat vroeger elke dag bij mijn vader en moeder (werkten ook samen natuurlijk) en de kindjes hadden ook een eigen kamer daar... nu is alles gewoon heel anders..

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

baarmoeder en bekken inspectie LOL

Ja soms heb je van die momenten dat je denkt JEMIG lig eens even stil haha, straks als ie eruit is kan je helemaal niet meer bedenken dat het zo is geweest, is zo raar!

20. logo

logo Niet meer actief

Leuk al die foto's.

Hier groei ik naar voren en vooral ook laatste dagen naar achteren. Eigenlijk ook in de breedte. Waar eigenlijk niet!
    Gelukkig nog geen striae op mijn buik gespot. Ik hoop dat dat zo blijft en anders is het pech.

Tiger wat een leuke kerstplannen! Zelf ben ik er nog nooit geweest maar ik zag laatst op internet dat het erg groot is en dat er van alles te doen is. Ben je eerder geweest?
    Wat lastig zeg van je moeder. :( en de situatie met je vader.
    Wat veranderd er dan veel he?

Even goed nieuws:
    Net weer terug van het zkh met een goede ctg. De kleine was weer in beweging. Ik voel hem soms nu ook :)
    De vk was tevreden, dus volgende week weer een controle. Dan door een stafsarts, dus dan wordt de kleine gemeten.
    Nu dus even weer gerust, maar helaas blijft de angst. Ik had verwacht dat deze weg zou gaan of eigenlijk minder gaan worden. Maar helaas...
    Nu moet ik me er gewoon bij neerleggen en iets minder angstig zijn.

Ik heb trouwens binnenkort een afspr met de lactatiedeskundige omdat ik toch wel wat vragen heb. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina