6 weken tussen de afspraken, lov? Begrijp ik dat goed? Pffff nee seker in de auto moet je dat niet hebben Lappie. Ik ben net bij de fysio geweest en ik heb geen nieuwe afspr gemaakt. Het gaat eigenlijk wel goed. Over een paar weken zal ik eens langsgaan als het zo goed blijft gaan. En anders bel ik eerder.
Reb ja noodzakelijk he moet toch iets voor oude opa halen en ik baal gewoon als een stekker het ging zo goed wel met wat last maar tot 30 weken echt dagelijks die wandeling gemaakt. Nu word de afstand echt kleiner en de kilo's meer dus Tiger wat een schitterend kindje zeg! Hier ook zn sterk mannetje dag 2 op de comode lag hij op zn buik tilde zo zn hoofdje op om rond te kijken kraamzorg wist niet wat ze zag! Hij had ook al echt brede schouders met spieren. Lov fijn allesnin orde! @ controle tot 24 weken was het elke 4 weken dan 3 weken nu moet ik morgen weer denk 2 weken ertussen nu.
Aah Tiger, wat een lieffie!!! Lov, superfijn dat alles goed was Logo, top dat de kleine nu actiever is! @foto, hihi kerst kat
Wat een leuke kerstpoes! Dames, een vraagje: Waar voelen jullie de bewegingen van je kindje? Mijn kleintje ligt al de hele zwangerschap dwars. Hoofdje links en beentjes rechts. Ik voel dus ook alle beweging aan de rechterkant. Meestal vrij laag, soms wat hoger, maar op de echo was te zien dat dat de handjes zijn Ik hoop dat ons kleintje zich gauw gaat draaien, maar vraag me dus af hoe ik dat aan de plaats van de bewegingen kan merken. Dus, hoe ligt jullie kindje en waar voel je hem/haar bewegen?
Paar weken geleden kreeg ik veel trapjes rechts bij de controle toen lag hij ook overdwars. De laatste week ontzettend veel grote trappen duwen en gevroed bovenin dus denk dat hij gedraaid is. Morgen controle ben benieuwd.
The muscles van brabant jonguh!! Haha Die van ons ook meteen en omdrasien met 5 weken, zrlf zitten met dik 3 maanden en staan met 4 maanden en lopen met 6 maanden. Ik hoop dat deze iets minder muscles heeft LOL laat hem maar gewoon lekker een baby zijn lekker liggen tot 9 maanden ofzo en pas gaan lopen na een jaar lijkt me echt Heerlijk!!!.
Die van ons lag steeds dwars en voelde steeds recht nu is ie wat schuin maar voel nog steeds op dezelfde plek...
Haha Brabantse glorie jonge! Idd hier ook zo vlot met alles rollen met een week of 6. Zegt cb muts nou dat hoort hij helemaal niet te kunnen. Doos wat kan ik daar aan doen gewoon vlotte kerel. Zitten 6 maand staan /lopen lang alles door de kamer 8 maand. Trap zelf op klimmen 9 maand en met zn eerste verjaardag los lopen. Moet erbij zeggen mss herken jij dit wel heel erg veel willen maar nog niet alles kunnen. Gevolg heel gefrustreerde periodes. Idd laat ze maar iets langer beeb zijn! Aan de andere kant er zit wat in liever mijn mening liever wat af moeten remmen dan overal voor aan moedigen.
Bij mij lag ie met de groeiecho met zn hoofd naar beneden, rugje rechts en handhes en voetjes links. Voel ook voornamelijk beweging links, maar ook rechts. Laatste dagen zit ie ook veel bovenin, voel m dan helemaal zitten. Maar als ie hikt voel ik dat heeeeel laag, dus ga ervanuit dat ie nog met zn hoofd beneden ligt, aangezien die niet met zn voetjes hikt
@Tiger Fijn dat de groei-echo goed was! & leuke badfoto!!! Erg schattig @Lov Hihaho, fijn dat je bloed goed is Trouwens, denk dat je rond dit termijn ook wel vaker naar de gynaecoloog moet, dat zou immers ook het geval zijn bij de verloskundige. @Wendy Ahhhhhhhh wat een leuke kat en wat een gezellig kerstdorpje! Hier een drukke/gezellige dag gehad. Op verjaardagsbezoek geweest van familie en wat aan het rommelen in huis. Morgen natuurlijk een drukke dag in het ziekenhuis en de kraamzorg komt langs. Ik heb overigens echt het idee dat mevrouw afgelopen nacht is ingedaald ofzo. Ik had gisteren en eergisteren de hele tijd steken in mijn buik en vagina. Afgelopen nacht lag ik er wakker van en vandaag viel me op dat mijn buik qua vorm echt veranderd is. Dat is niet alleen mij opgevallen, maar ook zon beetje iedereen op de verjaardag zei: Oh, ze ligt wel heel laag al zo te zien. Verder schijnt iedereen te vergeten dat ik over ruim zeven weken alweer 40 weken ben Want tja, ik heb zon bescheiden buikje, hihi.
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥? 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindje jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 12 februari: Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥? 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥? 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), ?e kindje, verrassing ♥ FV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV 20x jongen 8x meisje 6x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis en krijgen borstvoeding (26+5) Afspraken: 12-12 - Paula1984: controle vk 12-12 - Reb: Afspraak gynaecoloog + diabetesverpleegkundige + intake kraamzorg 13-12 - Sammy88: Echo 13-12 - Gean85: Verloskundige + Groei-echo 13-12 - 00Wendy00: 3D Pretecho 13-12 - Chantal3: Controle VK 13-12 - bijnamama1988: Controle VK 13-12 - Panther: Controle VK 16-12 - Migske: Controle vk + afspraak gynaecoloog 17-12 - Logo: Controle gynaecoloog 17-12 - Wendy88: Controle vk 17-12 - Charmed: Controle Gynaecoloog 17-12 - Inkie86: Extra groei-echo 18-12 - Gean85: Gynaecoloog 19-12 - Troy: Controle + Groei-echo + afspraak gynaecoloog 19-12 - Tigermommy: Controle VK 20-12 - Lov23: Controle gynaecoloog 20-12 - Panther: Groei-echo 24-12 - Janneke00: Controle VK 24-12 - ButterflyM: Afspraak gynaecoloog + diabetesverpleegkundige 30-12 - Migske: 34 weken echo 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)
Haha Reb, leuk is dat he Hier krijg ik steeds vaker de opmerking "Ooh je begint het nu goed te zien hè?!" Jaa duuuuhh.. ben bijna 33 weken, is niet zo heel gek
Whahahaha, te mooi... Zoiets zei de buurvrouw gisteren ook al tegen mij! Die dacht dat ik nog vier maanden moest ofzo..
Wat een geweldige kerstkat! Normale controle is echt niet vaak. Jullie moeten lang wachten zeg... Is dat niet lastig? Nyneave. De kleine heeft op alle mogelijke manieren gelegen: in stuit, hoofd beneden, dwars Dus aan alle kanten handen en voeten gevoeld. Afgelopen keer lag hij met zijn hoofd omlaag en benen links in mijn zij. Reb dacht ze dat je nog zo lang moest? Haha, hier denken ze juist dat ik op het laatst loop. Ik moet steeds uitleggen dat ik gewoon dik ben en dat ik mijn buik naar voren draag.
Hihi, die van jou ligt dus hetzelfde als die van mij.. Hier ligt meneertje ook met zn voetjes en handjes links in mn zij
Haha, ik draag mijn buik ook naar voren.... Maar hij is gewoon niet zo groot ofzo.. Ik ben morgen wel HEEL ERG BENIEUWD naar wat ze zeggen... Ik bedoel, de laatste VK afspraak is alweer een tijdje geleden en twee weken geleden bij de gynaecoloog hebben ze ook niet naar mijn buik gekeken ofzo...
Wat een verschil he hier werd van de week gevraagd hoelang ik van plan was op het eind te blijven lopen haha ehm daar ben ik nog geen eens lol! Logo nee hoor is niet lastig als allles goed is heb je die behoefte minder althans denk ik. Zeker zonder voorgeschiedenis ben je wat nuchterder denk ik.
Hihaho, het maakt ook allemaal uiteindelijk niet uit. Maar het is inderdaad wel grappig Oeh, hoop dat Ajax wint!