februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja is toch vreemd is toch van je eigen geld wat is dan het verschil?
    Er zijn veel mannen die dat nu al doen die plannen vakantiedagen in na de bevalling.

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hihi, die van jou ligt dus hetzelfde als die van mij.. Hier ligt meneertje ook met zn voetjes en handjes links in mn zij :D

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hmmm.. vreemd, hij post m gewoon nog een keer :S

4. paula1984

Zeg maar nee dan krijg je er twee!

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Het verschil is dat een werkgever het niet zou mogen weigeren dan.

6. paula1984

O is dat het tsja mss dom van mij maar nooit een baas gehoord die moeilijk deed.
    Baas van man toen vond het gelukkig normaal.
    Ben benieuwd of en waneer het ingaat.

7. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat vaders nu langer verlof mogen, nu alleen nog betaald verlof en het is bijna perfect te noemen :)

Hier mag ik morgen weer kijken hoe ons ukkie erbij ligt via de groeiecho, maar ik heb ook het idee dat het anders is gaan liggen, ik voel nu ook merendeels gerommel in de linkerkant van mijn buik en beneden onderin mijn buik, dus ik ben heel benieuwd.

Wat gaat het eigenlijk snel he, als ik het zo bekijk is het net alsof de zwangerschap helemaal aan me voorbij gaat.

8. logo

logo Niet meer actief

Haha je had gewoon zin om te kletsen :D

9. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hier ligt meneer met zijn hoofdje naar rechts zei de gyn. Ik voel hem ook weer minder afgelopen 2 dagen. Vorige controle lag hij mooi met zijn hoofdje naar beneden maar hij is weer gedraaid.

Morgen heb ik mijn zwangerschapsfotoshoot:D

10. Reb

Reb Niet meer actief

Hmm ik ben in het onderwijs wel gewend dat werkgever moelijk doet bij het verlof van de man. Kan me er altijd zo boos over maken...

11. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Krijgen jullie allemaal standaard een groeiecho dan? Of alleen als er iets mis is?

En wie heeft een medische indicatie voor de bevalling in het ziekenhuis en waarom?

12. logo

logo Niet meer actief

Hier lig ik weer wakker, maar zonder pijnlijke benen (na een tip vd fysio) :)

Butterfly veel plezier bij de shoot.

Bijnamama ik heb een groeiecho bij de gyn. Dit wordt standaard ingepland. Ze meten dan bovenbeen, buik en hoofdomtrek en bekijken wat het gewicht is. Geen indicatie voor zkh bevalling maar ik wil er wel bevallen.

13. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik had bij 30 weken een groeiecho, gewoon bij de vk.
    Ik heb geen medische indicatie, maar wil wel graag in het zkh bevallen...

14. Reb

Reb Niet meer actief

Hier wel een medische indicatie vanwege de risico's van zwangerschapsdiabetes. Maar ik wilde sowieso al in het ziekenhuis bevallen :)

15. Reb

Reb Niet meer actief

Lig trouwens ook al weer uren wakker... Jammerlijk

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb ook groeiecho´s bij de gyn. Ik moet in t ziekenhuis bevallen omdat het een tweeling is.

Ik heb sterk het gevoel dat t niet lang meer gaat duren hier... Heb steeds zo een buikpijn echt in mn onderbuik/vagina. En echt heeeel vaak super strakke harde buiken. Niet normaal meer:$ ik heb morgen weer een echo en controle dus hoop dat ze er dan nog in zitten hahaha

17. Reb

Reb Niet meer actief

Nou Sammy, laat ze nog maar heel even zitten hoor!!
    Benieuwd wat de gynaecoloog erover te zeggen heeft.
    Hoe voel je je verder?

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Verrot, helemaaaaaal uitgeput!!! Slaap niet echt meer, als ik 2 stappen loop ben ik buiten adem, zware armen, gevoel van flauwvallen.. pfff had er al over gepraat maar toen zeiden ze dus dat ijzer te laag was, schildklier in orde, suiker en bloeddruk in orde, dus ijzertablet erbij.

Ik ben het eerlijk gezegd echt zat. Ik wil dat ze nog minimaal 5 weken blijven zitten hoor! Maar sommige dagen denk ik echt Ik wil niet meer:x:( ik maak sinds 2 dagen ook niet echt meer schoon enz hier.. als ik ga stofzuigen dan moet ik tussendoor stoppen en daarna ben ik helemaaaaaaal dood!!!

Hoe gaat t met jou verder?

En meiden met al een kindje, Hadden jullie voor weeen of meteen dat je vliezen braken, of al weken last ergens van? Ben benieuwd,..

19. Reb

Reb Niet meer actief

Jeetje Sammy, groot gelijk dat je niet meer schoonmaakt e.d. Kan me er wel ieta bij voorstellen.. Aangezien een kind dragen al behoorlijk zwaar kan zijn, laat staan twee. Misschien overdag echt even rustmomenten gaan inplannen? Want op deze manier ben je helemaal gesloopt.. Helpen de ijzertabletten niet?
    Hoop ook dat ze nog even blijven zitten, maar begrijp wel dat je het zat bent hoor. Heb je wel genoeg hulp enzo?

Hier ups and downs, vooral mn bekken doen steeds meer pijn. Maarja, verder even afwachten wat de gynaecoloog zegt :)

Deel Deze Pagina