februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa heel duidelijk gelukkig maar van de buitenkant pas 1x gevoeld. En jij wel van de buitenkant he??

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja die drank zal gelijk staan aan eten hier gaan ze uit van een normale maaltijd, hoe je zelf normaal zou eten en hoe dan je suikers zijn.

Drankje lijkt mij geen goed beeld geven van hoe je suikers normaal zijn en heel goor idd..

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat fijn sammy dat is zn geruststelling he! Ja ik voel en zie het nu van buiten ♥

4. Reb

Reb Niet meer actief

Oooh morgen om deze tijd ben ik waarschijnlijk zo nerveus...

5. paula1984

Om een goede reden Reb!

6. Reb

Reb Niet meer actief

Dat denk ik ook Paula :D

Hoe gaat het met iedereen vandaag?

7. paula1984

Dat kunnen we beter aan jou vragen haha zenuwachtig?

8. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tigermommy: mocht jij eten jah? Neej ik krijg ook een drankje, en dan 2 uur niks doen (stil zitten wordt al een opgave haha). Maar idd boekjes mee, lunchpakket mee voor na die tijd, en dan is de ochtend zo voorbij! Gezellig in mijn eentje, haha, not!!

Sammy fijn dat je ze lekker voelt!!!

Ik heb vandaag een productief dagje (winkels helpen niet mee, gaan vanmiddag pas open). Werd laatste weken zo gek van al die regeldingen, dat ik maar blijf twijfelen (en me echt kut voel erom, ja dom he?). Maar gisteren besloten dat ik VANDAAG alles ga kopen wat nodig is voor de baby (lakentjes, dekentjes, doeken enz,) en dan heb ik lekker rust in mijn koppie! Heerlijk!!!
    Ff plinten leggen in de babykamer, gordijnen beter neerhangen, zooi van boven naar de kelder, ordenen, weggooien, ja ja we pakken het groots aan hahaha...

En vanavond een cursus deel 1: zwanger en dan?
    Duurt 2 uur, ben benieuwd naar alle informatie!!!
    Iemand hier al geweest?

9. paula1984

Nee die cursus ken ik niet ben benieuwd naar je bevindingen vanavond.
    Veel plezier met shoppen succes kom je je mooie aankoopjes nog even showen?

Ben toch een nieuwsgierig meiden waarom er best veel meiden een suikertest krijgen?
    Van jou weet ik het Tiger maar wat is bij de andere de reden?
    Hier bij de vk is er nooit over gesproken maar vraag het me wel af.
    Weet wel dat mijn schoon zus bijna heel haar 3e zwangerschap ermee heeft gelopen tewijl het niet door (dezelfde vk's) werd opgemerkt. Achteraf heeft ze dit al ontwikkeld in haar 2e zwangerschap.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben ziek.... :( dus even minder aanwezig hier... Wel een weekje verder weer joepie

11. paula1984

Beterschap lov

12. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Over dat drankje niets gehoord van de vk wel dat ze nog een keer bloed gaan prikken.
    Ik hoorde het wel van mijn vriendin die had dat vieze drankje ook.

Ik moet even wat van mij afschrijven meiden was helemaal verdrietig vanochtend ik werk in een groot academisch ziekenhuis en mijn kantoor zit praktisch naast het mortuarium nu gaan er dagelijks mensen heen dus er gaan grote maar ook kleine bedjes die kant op.
    Vanochtend dus een klein bedje een tweeling die was overleden ohhhh wat erg een kindje verliezen is al een nachtmerrie laat staan 2 pfffffff ook de man die ze wegbracht had het moeilijk vreselijk zeg......zullen de hormonen wel zijn maar was ff ontdaan van dit verdriet zeg :(:(

13. paula1984

Daar word ik spontaan verdrietig van:(

14. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Panther he wat ***** zeg!!! Snap dat je er flink over inzit.

Lov beterschap!

Paula, ik moet het omdat ik pcos heb (mensen met pcos hebben vaak overgewicht, ik niet, maar moet het toch doen).

Ik heb alles besteld via baby-dump. Kom dus morgen alles showen. Was ook nog even bij de Wibra, maar voor mijn gevoel waren die hydrofiele luiers en washandjes enz daar wel heel erg dun. Dus betaal ik liever een euro meer. Morgen komt alles binnen (hoop ik).

Heb nu mega last van rug. Pff... het zal begonnen zijn. Als ik iets til is het al behoorlijk mis. Pff, hopelijk wordt het beter!

15. paula1984

Dank Danielle duidelijk antwoord ik ben ook geen maatje 38 en heb zeker wel overgewicht. Geen pcos gelukkig. Zou ik er dan toch een naar moeten vragen denk je?
    Leuk zeg ben benieuwd naar al je spulletjes!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Panther mijn hart breekt :(

Danielle ja waren ze zo dun? Wilde eigenlijk ook wat halen daar...Misschien idd beter wat meer uitgeven...

Voel me hier nog niet zo lekker dus kom af en toe even checken want een forurmdinnetje is aan het bevallen vandaag, zo spannend

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hee meiden!

@ suikers, ik denk dat ik ook moet testen, heb overgewicht en pcos en t zit in de familie.. maar heb dr nog niks over gehoord.
    Zie t wel ;)

Panther, ooh jakkes zeg :( lees ik niet graag dat soort berichten, vreselijk..

@ Wibra, wij hebben net lakentjes, en hoeslakens en dekens gekocht, goedkoop boxkleedje voor over de 'echte' de eerste maandjes, en boxplakjes :D Geen hydro dingen daar, die heb ik liever van de hema, maar die heb ik ook al genoeg denk ik ;)

Zo ik ga zo lekker een KWARKTAART maken hihihihihi :D

18. paula1984

Haha charmed kwarktaart mede mogelijk gemaakt dankzij Reb lol

19. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Paula, geen idee. Ik hoorde het gewoon. Maar heb ook geen aanwijzing dat kindje te groot is, volgens mij is dat het risico.

Lov, ja ik vond ze dun, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal hoor. Die spullen bij babydump hebben ze natuurlijk zo op de foto gezet dat het echt wat lijkt (cottonbabydeken leek heel dik, maar was maar een dun ding). En was het getwijfel zat, dus betaal dan liever iets meer!

Charmed, geen idee als het in de familie voorkomt of jij het dan ook moet prikken? Volgens mij niet, maar nogmaals geen idee.
    Wel bijzonder hoor een tweeling!

Ojaa.... enn..... ik ging zaterdag loempia halen met vl op de markt. Die chinees aandringen dat ik op een stoel ging zitten joh, haha. Snapte er al niks van, maar hij had natuurlijk mijn dikke buik gezien, haha, echt leuk!
    Normaal als ik ga zitten (vanwege rug) kijken mensen me vreemd aan, nu moest ik echt lachen, haha.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief Danielle.....

Ik heb ze meen ik van de hema...

Deel Deze Pagina