@elja dan moet je toch gaan liggen als je kindje nog niet ingedaald is? Hopelijk was je dan wel thuis?
Als beeb de hik heeft voel ik het tussen mn bekken, maar hij ligt al heel lang zo? Hoe weet ik dan dattie 'ingedaald' is!?
Is lastig in te schatten, maar hikken bij bekken hoeft geen indaling te betekenen. In mijn geval: ik heb een nacht wakket gelegen met enorme buikkrampen en de dag daarna zag mijn buik er heel anders uit. Ze lag ineens heel laag enik ben niet meer van elke stap buitenadem haha
Ingedaald kan denk ik en beste beoordeeld worden door een vk/gyn mss dat sommige dames het zelf al goed kunnen voelen. Ik voel ik ook heel laag en toch zweefde hij nog helemaal los boven mn bekken vanmorgen.
Hé dames, Even nog snel een berichtje vanaf mijn werk. Tis zo druk met alle afspraken en werk enz. Gister bij de diabetesarts en dietiste geweest. Hoefde weinig te veranderen aan mijn eetpatroon gelukkig. Vandaag en morgen moet ik ook zo'n curve doen met 7x per dag prikken. Zit ik hier dan met mijn mapje naaldjes op mijn bureau haha. Er volgen binnenkort nog meer afspraken in het ziekenhuis. Kan wel een abonnement nemen op die parkeergarage daar... Maar ik ben meer benieuwd naar morgen....3D echo!!
Charmed ik had afgelopen maandag zo'n dag dat de kleine heel weinig bewoog. Eng is dat he?! Gelukkig voel ik nu meer beweging. Maar als je twijfelt moet je gewoon bellen! Gean spannend zeg dat je morgen de echo hebt. Ik ben benieuwd. Reb super van je suiker. Wat heeft de kraamzorg gezegd? Tigermommy hoe gaat het nu? Heb je wel wat aan de bv cursus gehad gisteren? Volg wk mag ik naar de lactatiedeskundige. Ik weet nog niet wat ik allemaal moet vragen. Ik ga een lijstje maken. Willen jullie meedenken? Fijn Wendy dat je niet veel hoeft te veranderen. Leuk 3 d echo! Hier gaat het goed. Helaas iets te lang gewerkt dus pijn in rug en buik.
Kindjes zijn gelukkig alweer actief, hebben even een winterslaapje gehad denk ik.. Ik heb sinds vanmiddag wel opeens heeeeeele zere bekken en alles rond dat gebied, kan bijna niet meer lopen! Heb het een keer eerder gehad, gelukkig toen maar 1 dag, maar ben benieuwd wat ze doen de babies, mn ribben en bekken worden tegelijkertijd compleet gesloopt Miss is de ene ook aan het indalen?? Logo, maar rustig aan met je zere rug en buik! Voetjes omhoog Wendy, dat gevoel heb ik ook weleens ja, een abbo op het parkeerplek daar, of je eigen plekje hihi. Veel plezier alvast met de 3D echo! Hier trouwens al weeeeken de hik in de bekken
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥? 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV Nyneave (33 jaar) 1e kindje, verrassing ♥ BV Troy (29 jaar), 1e kindje jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 12 februari: Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥? 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥? 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), ?e kindje, verrassing ♥ FV 21 februari: 00Wendy00 (31 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV 20x jongen 8x meisje 6x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis en krijgen borstvoeding (26+5) Afspraken: 13-12 - Sammy88: Echo 13-12 - Gean85: Verloskundige + Groei-echo 13-12 - 00Wendy00: 3D Pretecho 13-12 - Chantal3: Controle VK 13-12 - bijnamama1988: Controle VK 13-12 - Panther: Controle VK 16-12 - Migske: Controle vk + afspraak gynaecoloog 17-12 - Logo: Controle gynaecoloog 17-12 - Wendy88: Controle vk 17-12 - Charmed: Controle Gynaecoloog 17-12 - Inkie86: Extra groei-echo 18-12 - Gean85: Gynaecoloog 19-12 - Troy: Controle + Groei-echo + afspraak gynaecoloog 19-12 - Tigermommy: Controle VK 20-12 - Lov23: Controle gynaecoloog 20-12 - Panther: Groei-echo 23-12 - Reb: Controle verpleegkundige 24-12 - Janneke00: Controle VK 24-12 - ButterflyM: Afspraak gynaecoloog + diabetesverpleegkundige 24-12 - Paula1984: Controle VK 30-12 - Migske: 34 weken echo 02-01 - Reb: Groei-echo (36 wkn) + controle gynaecoloog 09-01 - Lappie: Voorlichtingsavond ziekenhuis Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)
Zo ik lig al heerlijk op bed. Heb soms steekjes in buik buik en wat pijnlijke onderkant. Herkent iemand dat? Ik ben nog maar 29,5 wk, dus indalen is een beetje vroeg.
Wel alles even teruggelezen, maar weinig/geen energie om te reageren. Met de kraamzorg een fijne intake gehad, we hadden geen vragen voorbereid en gewoon gesprekje gehouden. Gevraagd om een zelfverzekerde kraamzorg en het verhaal ook een beetje uitgelegd. Verder is alles in orde hier thuis en kregen we een dikke 10 voor de voorbereiding Enige puntje is ons bed, die haalt de 80cm niet op bedverhogers, maar dat is niet zo heel erg (aangezien het gewoon een laag bed is). Ze wilde eerst nog dat we of een extra matras zouden aanschaffen (duur grapje) of een bed in de woonkamer zouden zetten (moet er niet aan denken). Verder niet zoveel boeiends.. Behalve dat ik geen idee had dat je perse een molton op het matras moet hebben.. Maar ik heb dat zelf ook nooit gehad Jullie hier ervaring mee Zoals ik al vertelde gynaecoloog was tevreden en krijg binnenkort weer een groei-echo (begin januari). Dan zal bepaald worden of/zoja wanneer ze gaan inleiden. Vandaag had ze al even gespiekt en ze zei dat het wellicht niet nodig is omdat onze mevrouw dus wat kleiner is dan gemiddeld. Dat klinkt goed Ik ga lekker op de bank hangen, ben het helemaal zat! Fijne avond dames!!!
Logo mss blaasontsteking? Reb fijn dat ne intake goed was verder. Toch nog steeds spannend dus wel/niet inleiden. Hier is er de laatste dagen echt een trap circus tegen mn ribben. Ze zijn helemaal beurs kan geen bh meer verdragen zo zeer.
Reb in het babybedje een molton? En jeetje extra matras kopen of bed in de woonkamer zetten jeetje ze eisen nogal wat daar? Zou wel super zijn he niet inleiden !
Ehm, ik heb altijd een molton op bed liggen en nu dus ook bij de kleine.. Altijd al gedaan eigenlijk.. Fijn dat je misschien niet ingeleid hoeft te worden..
Dit is al mijn fijnste voedingsbh zonder beugels Stond met uitdoen gewoon van aaaaaa wat een opluchting
Je heb waterdichte molton je zou een 1 persoons kunnen kopen voor alleen jou kant van het bed stel dat je vliezen breken in bed is je matras niet naar de knoppen plus je hoeft de laatste weken niet met die kraak matjes in je bed te slapen.
Sorry, bedoel een molton voor de wieg en ledikant... Pff Paula, dat is echt pijnlijk dan! Nou gewoon even geen bh aan en hopen dat de kleine stopt met de mishandeling... Geen knuffel voor jou, dat doet vast alleen maar pijn.
En jaaaaaa, inderdaad fijn dat inleiden misschien niet nodig is.. Ik hou het wel in mijn achterhoofd, want anders is het straks weer zo'n tegenvaller. Over drie weken weet ik in ieder geval hoe en wat.. Toch fijn