februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ooohhh... Lekker! Net bij de pedicure geweest en de boel weer netjes gemaakt en een heerlijke voetmassage gehad. Zó fijn! Zeker nu ik er zelf niet meer bij kan :) Zó ontspannend... Mmm...

Mini is lekker druk aan het trappelen.

Ik heb dinsdag intake van de kraamzorg. Ben benieuwd of ze bij ons nog eisen stellen...

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Reb ik zou idd molton doen. Steldat ze dan lekken (luier) heb je geen vlekken in t matras enz..

Fijn dat alles goedis en je waarsch niet ingeleid hoeft te worden!

Paula jeetje wat vervelend zeg! Knuffel!

Charmed ze zeiden tegen mij meteen bellen zodra je minder leven voelt!!'
    Fijn dat je ze nu weer voelt!

Hier toch maar zkh gebeld, mocht komen, aan ctg gelegen. Meisje heeft t niet naar dr zin.. Ze zeiden dst ik me nog geen zorgen moest maken maar dat ik morgen nog een x aan de ctg moet als de hoofd gyn er is en dan overleggen wat ze gaan doen.. Ja lekker is dat! En dan zeggen dat ik me geen zorgen moet maken dat doe ik nu dus wel!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Oe sammy dat klinkt idd beetje spannend zo.
    Wat een pipos dan he nee mevrouw uw dochter heeft het niet zo fijn maar maak je geen zorgen pff alsof dat gaat dan he.
    Goed allert blijven hoor meid bij twijfel gewoon terug al is het midden in de nacht!
    Kreeg van de week zn naar verhaal te horen (kindjes hebben het overleefd hoor)
    Maar toch ik had zoiets van wow ik zou nu zelf ook eerder gaan bellen mocht het mij overkomen.
    Knuffel hopelijk heb je een beetje fijne nacht

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Jeetje meid, dat is ook wat! Ik zou me inderdaad ook zorgen maken, ondanks dat ze zeggen dat je dat niet moet doen. Ben heel benieuwd wat ze morgen gaan zeggen.. Sterkte meid!

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Wat was daar gebeurd dan, als ik vragen mag?

6. Reb

Reb Niet meer actief

Sammy, dikke knuffel!!! Hopelijk morgen meer zekerheid!!! Ze kunnen dat inderdaad wel leuk zeggen, maarja het zijn jouw kinderen he..

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Reb, wat fijn dat inleiden miss niet meer nodig is!! Super zeg! :)
    En molton ja, hebben wij altijd om ons bed, dus ook om die van de kindjes maar is erg handig als het doorlekt de poep enzoo :p

Paula, ah herkenbaar!! Ik hou t soms niet eens een dag vol hoor een bh (zonder beugels ook) te dragen.. pfoe wat een pijn dan he!

Sammy, oh jeetje zeg! Hoop dat de ctg morgen beter is dan..
    En indd erg stom van ze om het op die manier te zeggen, hopelijk kun je toch een beetje slapen vannacht.
    Mag je morgenochtend?

8. paula1984

Situatie niet vergelijkbaar hoor met de meiden hier gelukkig.
    Hoorde het dinsdagavond op curses van de begeleidster.
    Haar schoonzus anorexiapatiënte en zwanger van een tweeling (meisjes)
    Hele zwangerschap dus weinig tot niet gegeten.
    Met 35 weken voelde ze het ene bovenste kindje niet goed meer.
    Ctg en de kinderen zijn met spoed gehaald.
    Ene kindje woog 2500 gr en het andere maar 1400! Op die termijn heel slecht.
    Nu alles goed maar de placenta van het ene kindje was helemaal op.
    Ik bedoelde dus te zeggen bij twijfel geld voor iedereen denk ik bellen volgens mij voelt iedere vrouw van nature aan of het wel of niet klopt luisteren naar je onderbuik gevoel.

9. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Nee die krijg je hier niet. Ze voelen hoe je kindje ligt en als ze twijfelen krijg je een echo. Maar dat is niet standaard. Heb ik bij mijn zoontje ook niet gehad. In principe is de 20 weken echo de laatste die je krijgt hier.

10. Reb

Reb Niet meer actief

brrrrrr... Ik heb er geen woorden voor, want er schiet teveel door mn hoofd

11. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Net alles terug gelezen... Pff sorry geen energie om op iedereen te reageren dus ik duik me bed maar in.

Wil wel even tegen Sammy zeggen dat ik hoop dat ze een beetje kan slapen en dan er morgen wat meer duidelijkheid is.

Liefs

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oooh jeetje.. Gelukkig hebben de ukkies het overleefd!

Hier gisteren ineens de kraan van de douche kapot.. hij ging niet meer uit, heel fijn.. Maar nu een nieuwe kraan en meteen een regendouche opgehangen, die wou ik al zo lang :D Dus toch nog iets positiefs gemaakt van een kapotte kraan :D

Morgenochtend eindelijk de auto ophalen :)

13. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was gelukkig thuis. Gelijk vk gebeld en gevraagd wat te doen. Ik hoefde niet te gaan liggen zei ze. Ze kwam vrij snel en daarna naar zkh voor ctg.

14. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Controle bij vk was leuk! Ze liet me het hoofdje voelen en het was heel duidelijk. Nog niet ingedaald, dus kon het hoofdje een beetje naar boven duwen. Grappig hoor. Over 2 weken liggingsecho, hopelijk zelfde ligging als nu!

Sterkte sammy morgen. En anderen met echo/controle: veel plezier!

Fijn dat je je auto kunt ophalen wendy!

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Thnx meiden.. Ik lig in bed nu, kan natuurlijk niet slapen pfff moet morgen om 10 uur er zijn ik laat t jullie weten! Slaaplekker

16. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes en sterkte met slapen pfff begrijp dat je nu maar aan 1 ding denkt!😳🍀🍀🍀🍀

17. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Succes morgen Sammy!

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    #4638 Yasmin84, 13 dec 2013
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
    Wat een verhaal zeg paula! Gelukkig allemaal wel goed gekomen.

Sammy succes vandaag!

Hoe het met de jongens gaat:
    C heeft nog steeds de infectie. De infectiewaarden zijn sinds gisteren eindelijk aan het dalen. Moest wel een stapje terug qua beademing helaas maar hij lijkt het nu wel beter te doen zo (vergat te vaak om door te ademen)
    A is weer een stapje vooruit gegaan qua beademing. En begint steeds te laten zien hoe sterk hij wel niet is door steeds z'n hoofdje op te tillen (ook terwijl ze bezig zijn met een echo voor z'n hoofdje hihi)
    Het ziet er naar uit dat z'n lichaam het bloed in z'n hoofdje aan het afvoeren is.
    Als ze zo doorgaan en ze zijn van de beademing af dan mogen ze met 30 wk overgeplaatst worden naar een zkh dichter bij huis!

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Thnx meiden!! Yasmin fijn dat t zo goed gaat zeg!!

20. paula1984

Sammy veel sucses straks!!

Yasmin wat heb je toch grote kleine vechters! En dat zou echt fijn zijn he als ze beetje dichter bij huis en hun eigen bedjes komen.

Deel Deze Pagina