februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad als een verbetering Yasmin, hopelijk kan dat inderdaad met 30 wkn. Sterkte

Sammy, succes straks!!

2. logo

logo Niet meer actief

Sammy sterkte zo!!!

Yasmin wat heb je toch vechters. Goed om te horen dat ze mogelijk naar een ander zkh mogen.

Wendy wat goed dat je eindelijk je auto mag halen. Ik hoop dat hij helemaal gemaakt is.

Hier wordt onze auto vandaag weer gerepareerd. Ik ga ervan uit dat ze de auto deze keer wel maken (3e keer).

Reb en Paula wrs geen blaasontsteking, maar mogelijk zijn het mijn banden of ligt die kleine toch weer te duwen op mijn bekkenbodem. Helaas voel ik nog steeds steekjes en druk.
    Ik ga me mooie steunonderbroek maar eens aan doen vandaag.

Reb wat fijn dat de gesprekken goed zijn verlopen! Ik ben benieuwd wat de gyn volgende keer zegt.

3. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Sammy veel succes om 10 uur! Duurt zeker veel langer bij jou ctg omdat 2 zijn?

Yasmin wat een sterke kindjes heb je! Op naar de volgende stap... Dichterbij huis!

Alle anderen met controles succes vandaag

Hier vandaag wat spulletjes kopen voor in de vluchttas. Wil die graag dit weekend in orde maken. Verder lekker rustig aan doen denk ik. En lekker hier lezen...

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Sammy, succes vandaag!

Yasmin, wat fijn dat ze (hopelijk snel) dichter in de buurt van jullie huis komen. Heeft jullie oudste de kleintjes al gezien trouwens?

5. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed om te lezen Yasmine! Krachtige mannetjes

@Sammy heel veel succes straks, hopelijk hoef je inderdaad geen zorgen te maken om meisje.

Wij zijn gisteren een hele dag op pad geweest met ons gezin, heerlijk was dat!

En we hadden gisteren een groei echo
    alles ging prima, kleine was inderdaad ingedaald met koppie naar beneden.
    En het weegt nu 1475 gram ongeveer. Lengte weet ik zo niet, is niets over gezegd.
    Over 3 weken weer een afspraak dan krijgen we ook gesprek wegens onze angsten met betrekking tot vroeggeboorte, natuurlijk liep onze zoon tegen 35 weken aan en merk je daar nu helemaal niets meer van, toch was het wel schrikken, dus het is wel fijn dat we daarin serieus genomen worden.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Yasmin zou fijn zijn als ze dichter naar huis komen he meid ;) ik hoop dat het beter blijft gaan en ik duim voor jullie...

Sammy maar wat bedoelde ze dan met moeilijk?

Hier eindelijk wasjes kunnen draaien :D vandaag nog de witte was en dan strijken en inruimen. De ladekast staat bij ons op de kamer heeeeeerlijk om eens iets te zien voor hem.

Ik vindt de weken nu opeens zo snel gaan nu we over die 30 weken heen zijn.... Jeetje!

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ze ligt niet goed en zit mij ook in de weg. Ik heb echt verschrikkelijke pijn gewoon. Maak me best wel zorgen maar k hoor t zo wel.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké, ik dacht dat ze bedoelde last van minder goede hartslag? Zoiets...

Nu is dat niet goed liggen ook verschrikkelijk hoor...
    Maar hoe ligt ze dan?

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sammy sterkte meid knuffie klinkt allemaal niet fijn

Lov jeej! Wat heerlijk voor je! Straks wel je mooie kast showen hoor met kleertjes erin!

10. paula1984

Zo vers van vandaag me buikkie

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha id goed Paula :D wordt langzaam wat he je buik...jeetje! Die van mij is ook weer goed aan het groeien... Voel het duidelijk aan mijn banden

12. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Yasmin wat fijn dat je mannetjes het zo goed doen! & dat ze waarschijnlijk binnenkort overgeplaatst worden!

Sammy heel veel sterkte en succes!

Paula mooi buikje hoor!

Ik moet nog even wachten op mijn foto's van gisteren. Ik hoop dat ik ze voor de kerst krijg.

Hier doe ik vandaag mijn 33 weken dansje whoopiiee

13. paula1984

Leuk butterfly ben benieuwd!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Yasmin en Sammy, veel sterkte voor jullie en jullie kleintjes! Knuffel.

Vandaag 30 weken dansje, wel de dag begonnen met overgeven helaas. Maar dat is al stukken minder....vanavond 3D, ben echt zoooo benieuwd.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Hier blijft mijn schoonmoeder logeren ;). Maar heb al gezegd dat ik morgen echt wat dingen moet doen en halen voor de baby. Dat kan alleen op zaterdag aangezien mijn man doordeweeks werkt...dusss.

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Sammy, wat vervelend zeg :( Sterkte meid!

Lov, leuk dat je hebt kunnen wassen :D

Paula, mooie buik!!

Yasmijn, fijn dat je kleintjes het zo goed doen.. Hopelijk snel dichter bij huis..

Hier.... zie foto.. Tadaaaaaaaa daar is ie weer :D

16. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Yasmin, wat zou t geweldig zijn he dat ze dichterbij huis mogen komen! Sterkte hoor!!

Sammy, ik hoop dat de ctg goed is, duim voor je!

Paula, mooie buik hoor, wauw!

Wendy, aah daar was de auto weer, fijn! Nou hopen dat ie de eerst komende 100jaar niet weer kaduuk gaat :D

Gister hadden mn meiden dus echt ff rustdagje, ze hebben me vanmorgen weer als vanouds wakker geschopt :D
    Ik heb wel n hele rare pijn in mn schaambot, iemand idee wat dat kan zijn dan? Nog niet eerder gehad..
    Heb t vooral met opstaan en zitten en rare bewegingen..

17. paula1984

Jee!!! De auto is er weer fijn voor julie zeg!

Plannen: vanmiddag gaan we naar mijn papa en stiefmoeder toe bij hun kerk is er winter fair met leuke dingen voor de kleintjes gaan we even kijken en daarna eten bij hun lekker!

Morgen nog geen plannen hopelijk gaat ml nog even schilderen in dreumeskamer.

Zondag fotoshoot van buik en gezin!

18. paula1984

Charmed mss beetje indalen?

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja dacht ik ook al aan Paula.. nou zie t dinsdag wel :)

Veel plezier bij de winterfair, en lekker eten alvast hihi :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Denk het ook charmed .. ;)

Leuke auto Wendy!

Deel Deze Pagina