Yasmin, wat fijn om te horen dat de jongens het goed doen! Hopelijk kunnen ze idd snel naar een zkh dichter bij... Sammy, hoe is het bij jou gegaan? Ik heb al de hele ochtend last van een flinke druk in mijn onderbuik, geen idee wat dat is.
Nou hier word t vandaag bankhangen, ze hebben et meisje omgedraaid. Ze lag dwars en lag ook de jongen in de weg. Nu ligt ze met t hoofd naar beneden dus advies is nu ineens weer vaginaal bevallen want ze kunnen niet meer draaien nu zei die. Hmm geloof ik niks van.. Maar ja moet dinsdag weer terugkomen dan meten ze t meisje want dat lukte nu niet.
Mooie buik Pipapaula! EINDELIJK de auto terug Wendy, jeeeejjj Sammy, benieuwd hoe het volgende week is dan. Maar fijn dat alles nu in ieder geval goed is!
Sammy jeetje. Gelukkig gaat het met je kindjes verder goed nu lekker op de bank bakkie thee dat is wel verdiend zeg. Nyneave ik denk indalen er hebben op het moment volgens mij erg veek dames last van dit soort druk en/of steekjes in vagina en liezen. Thx scattie! Heb jij nog een leuke byikfoto heb van jou ook al even niets gezien
Oooh ik moet echt maken!!! Morgen oke?? Zit nu bij de fysio, bleh. Ooohhhhhh.... Sammy, voel je je ook wat beter ofniet?
Onze kleine ligt nog steeds dwars, dus indalen kan dan niet denk ik. Het is vandaag wat rustiger in mijn buik, maar de beweging die ik voel zit nog steeds rechts, dus geloof niet dat er al gedraaid is... Sammy, hoe ging dat draaien van je meisje? Pijnlijk, of was het te doen?
Ik weet niet meer wie ernaar vroeg, maar hier een buikfoto'tje van voren. Ik vind hem zelf nog redelijk bescheiden eigenlijk
Sorry, druk druk hier (voorlopig nog wel). Vanmorgen de groeiecho gehad. Kindje is mooi gemiddeld, 1386 gram nu ongeveer.
Sammy, oh draaien.. was het pijnlijk? Hoop dat ze zo blijft liggen! Lekker rustig aan vandaag. Mooie buik nyneave! De rest ben ik alweer kwijt, oooh die dementie word steeds erger hier...
Haha charmed irritant soms he die dementie af en toe grr. Ik heb bijv heel vaak dat ik niet op een woord kan komen van een voorwerp ooo en.dan word ik kwaad! Zoiets als ja ding waar je mee kunt knippen! En gewoon dan niet het woord schaar kunnen vinden in me hoofd aaagghh!
Fijn dat ze nu weer goedligt Sammy... Pffff hier net alle babykleertjes gestreken jeetje wat een werk. Ja ik strijk niet alles maar de truitjes wel. Eigen kleren ook nog gestreken en nu ben ik helemaal klaar. Nou ja tot de volgende was weer he
Mooie buik Nyneave. En fijn dat ze nu goed ligt Sammy hier ook last onder, maar heb ook spierpijn.. dus wie weet is dat het wel. hier steken wel constant de billetjes uit haha.
Volgens mij is bij iedereen het indalen een beetje begonnen zeker? Paula, oohja dat had ik vooral de eerste weken heel erg! Verschrikkelijk he, of gewoon een schaar een pen noemen enzo Lov, oh strijken bahbah, ik strijk niks Ik vind dat echt helemaaaaaal niet leuk om te doen