Ik denk dat massage zeker helpt maar dan moet ik mijn man heel vaak wakker maken misschien kan hij het wel doen voordat hij gaat slapen (ik lig vroeg op bed). Goed idee! Nyneave lekker een dagje niets doen. Vandaag ga ik met mijn pa auto's kijken. Mijn man gaat klussen. Charmed ik zou het aankijken maar niet te lang. Lijkt het op harde buiken of is het anders? Pffff een uur rijden, dat is wel ver...
Eens met logo hoor! Het is niet frequent maar als je zegt dat het wel 2 min aanhoudt. Is het gewoon een kramp charmed of echt begin hoogtepunt en dan weer minder? Zoals een golf?
Logo graag gedaan hoor. Veel plezier met auto's kijken. Heb je al wat op het oog? Ml is werken kon onverwacht extraatje verdienen dus dat slaan we niet af!
Ja vannacht was het wel een golf, maar nu is het wat constanter geworden.. babies bewegen wel gewoon.. Ja het ziekenhuis hier 10min vandaan heeft geen verloskunde meer, dus moeten we ver rijden Als die nog open was, had ik allang gebeld hoor.. Het zijn een soort krampen, maar ook weer niet, oh ik kan t gewoon niet echt uitleggen..
Paula we hebben eigenlijk niet zo veel met auto's maar rijden nu in een kia picanto. In het begin is dat geen probleem maar als we even weg willen wordt dat proppen. Misschien een kia c'eed, dacia (nieuwe mpv naam weet ik niet), ford focus of een Hyundai i30 station. Geen idee eigenlijk. Gewoon een auto die iets groter is maar niet te duur (vooral dat laatste)
Charmed waarom bel je niet even voor advies? Constant is niet goed! Als er geen regelmaat in zit is het een minder groot probleem.
Wendy, mooie echofoto's, leuk dat jullie nog een keer terug mogen komen! Logo, ik leg in bed vaak mijn voedingskussen onder mijn voeten, daardoor verchuuft het zwaartepunt en dat is wel fijn af en toe. Wellicht iets voor jou? Charmed, telefonisch advies kan misschien ook? Om nou het hele weekend in die onzekerheid te zitten.... Hier... 33 weken!!!!!!!!!!! Vannacht gevierd met harde buiken, geen pijnlijke gelukkig
Fijn charmed je heb zelf gebeld goed. Want dat had ik eerlijk gezegd wel geadviseerd vooral omdat je zegt dat het golven zijn en je geen goede omschrijving kan geven hopelijk niets aan de hand natuurlijk maar zou voor de zekerheid maar een tas meenemen met je spullen zeker omdat het een uur van huis is. Rebster wjoeiii wat gaat het snel he ineens! Top! Goed autorijtje persoonlijk zou ik niet voor ford gaan iig succes!
Charmed, goed dat je gebeld hebt. Hopelijk is er niets bijzonders aan de hand... Tja, auto's... is ook wel erg gevoelig voor persoonlijke voorkeur. Ik heb altijd vw gereden en nu sinds kort Peugeot. Gewoonweg omdat die in aanschaf wat budgetvriendelijker zijn Wij hebben een 307 en die biedt alle ruimte die we straks nodig zullen hebben.
Dank jullie wel dames. Ik ben ook helemaal verliefd op mijn meisje. Ik vind het ook echt een meisje, jullie ook? Vooral op de eerste foto heeft ze het neusje, lipjes en kinnetje van mijn zoontje. Ben benieuwd over een aantal weken. Charmed, veel succes! Hopelijk is het niets ernstigs. Auto, hier ook een ford!
Charmed goed dat je even langs gaat! Ik hoop dat er niks aan de hand is! Reb Whoppiee 33 weekjes! Hier heb ik veel last van mijn vingers door het vocht vasthouden. Vooral in de ochtend is het een drama. Kan vooral mijn linkerduim niet buigen.