februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tsja mss wel persoonlijke voorkeur.
    Wij zijn meer van iets meer betalen dan constant in de garage staan (met hoofdzakelijk franse merken)
    En dan vooral met elektronische storingen die een kapitaal kosten aan reperatie excl. ergernis.

Wij rijden nu jaren Japanse auto's en noem het geluk maar we hebben nog nooit elende gehad dit jaar pas een keer een reparatie.
    Dit was slijtage niet eens stuk mag ook wel eens uit ons bouwjaar haha.

2. Reb

Reb Niet meer actief

Ben het wel met Paula eens wat Franse merken betreft. Ik vind Ford ook degelijke auto's, zeker een nieuwer model.
    Mijn vent heeft een Toyota Auris hybrid, een veel fijnere auto.. Maar een stuk duurder. Maarja, de aygo vind ik weer helemaal niet fijn rijden. Wat prijs/kwaliteit betreft ben ik erg blij met mijn Ford

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier rijden we vw en altijd al gehad, supermerk!

Wendy helemaal vergeten te zeggen dat het idd een hele mooie echo is zeg! Echt een meisje ja!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wendy mooi zeg! Super duidelijk!!!

Bijnamama wat vervelend zeg die situatie!! Sterkte!!

Charmed, misschien draait je meisje? Ik heb dat ook gehad en dat is zo'n naaaar gevoel! Ik hoop dat alles goed is!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zoiets denk ik ook Sammy ;)

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Charmed goed dat je hebt gebeld! Succes!

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Bedankt voor t succes wensen allemaal, erg lief! :)

Ben nu weer thuis, heb urine en bloedonderzoek gehad, maar kwam niks uit. Ctg was helemaal goed, geen harde buiken en de babies doen het uitstekend!
    Daarna nog echo gehad, rechts is indd gedraaid, maar normaal doet draaien niet zo zeer (vorige week is ze ook gedraaid) maar maar de buikpijn is dus onbekend waar het weg komt, maar het kan wel komen doordat de babies zo druk zijn dat alles beurs is vanbinnen, en dat in combi met groeien..
    Ze zei dat met tweelingzwangerschappen alles écht 2x zoveel pijn deed.. Mijn eigen gyn was er gelukkig die had weekenddienst en die heeft nog de baarmoedermond opgemeten, en die was nog extreem lang!! (opgelucht!!) moet nu rustig aan en paracetamol nemen, dinsdag weer heen maar dan naar dichterbij ziekenhuis gelukkig.

Ben wel opgelucht dat alles oke is, maar weten wat het nou precies zou zijn zou ook wel fijn zijn :p
    Zometeen even lekker douchen en dan bankhangen..

Oh en auto's, vriend rijd altijd al Opel en ik rijd een citroentje.
    Beide goed :D nooit grote problemen gehad!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou gelukkig niks geks aan de hand charmed... En ook fijn voor jezelf dat je nu gewoon weet dat alles goed is...
    Je zou jezelf anders alleen maar druk maken.

Nu op de bank en niksen meid!

9. paula1984

He charmed wat een fijn nieuws zeg! Nu kun je toch lekker genieten van het weekend en hoef je je eigen niet druk te maken top!

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Inderdaad, ben blij dat ik gebeld heb.
    Ze heeft ook duidelijk gezegd beter 10x voor niks dan 1x te laat.
    En alle 'enge' dingen zijn uitgesloten voelt indd heel goed!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja altijd bellen maar ik snap je twijfel hoor... ;)

Maar altijd naar je instinct luisteren meissie!

12. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn dat alles in orde is, Charmed! Hou je lekker rustig en laat je maar verwennen :)

Ik heb een klein kerstboompje gehaald en opgetuigd, boodschappen gedaan, waswweggewerkt en de woonkamer gepoetst. Tussendoor nog even gaan controleren bij de zieke pony van mijn zusje en nu... Eindelijk even met de pootjes omhoog op de bank. Zit te denken om even een uurtje terug in bed te kruipen :)

Vanavond lekker uit eten en naar de film met mijn mannetje, dus nu echt tijd om weer even energie te sparen!

13. paula1984

Nyneave goed bezig! Idd gewoon ff uurtje gaan liggen al is het met en boekje kun je het vanavond ook beter volhouden. Veel plezier!!

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Charmed gelukkig maar! Ja draaien gaat nu zeer doen omdat ze eigenlijk geen ruimte meer hebben om te draaien!
    Ik voelde zo verschrikkelijk veel pijn helemaal onder. Toen keek mn man hij zag mn vel gewoon scheuren!!! Toen is ze dus weer gedraaid!!!
    Hoe liggen ze nu dan??

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Charmed, gelukkig dat alles goed was!! Nu lekker rustig aan doen :)

Wendy, ik vond het idd ook echt een meisje!!!

Hier ook nog even mn 33 weken dansje :D
    Vanmorgen met zn 3tjes naar de film Frozen geweest, was leuk! Vl is nu voetballen en ik ben een grote pan erwtensoep aan het koken :D Straks hebben we t nog ff druk en daarna lekker op de bank :)

16. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja zal wel een combi van die dingen zijn geweest, voelt nu al een stuk beter na 2 para's!
    Ze liggen nu beide weer in stuit... ;) eigenwijsjes..

17. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Charemd fijn dat alles ok is!
    Wij hebben er 1 maar voor jullie 2 , en dan ook nog lekker groeien plus ze worden steeds sterker natuurlijk!😊😉😍

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Charmed, wat fijn dat allles in orde is!!

19. logo

logo Niet meer actief

Nyneave veel plezier!

Gelukkig Charmed, het blijft spannend he zulke dingen.

Pffff hier ben ik echt een beetje op. Lekker even liggen.
    Vandaag gekeken naar Hyundai i30 station en kia c'eed. Beide mooi, maar auto's blijven duur he.
    Binnenkort ook even kijken naar een dacia logan mcv en ford focus. Ook net even boodschappen gehaald.

Wendy leuk. Erwtensoep lekker zeg!!!

20. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Zoooo klaar :D

Deel Deze Pagina