Mmm... Ziet er lekker uit, Wendy! Ik heb vanmiddag van half 4 tot 6 geslapen Meestal word ik na een uurtje vanzelf weer wakker, maar blijkbaar had ik het nodig... Hihi! Ml even douchen en dan kan ons avondje samen beginnen.
Wendy heerlijk!! Hier net een agent aan de deur. 2 huizen verder ingebroken gatver of we wat hadden gehoord of gezien want ze zijn via onze tuin blijkbaar gevlucht. Ml was dus precies op de genoemde tijd rond met de hond brrr.
Fijn charmed dat alles goed is... Hier af en toe last in mijn schaamstreek... Erg irritant. Het lijkt net of hij daar aan het wiebelen is...
Ja vind het ook geen fijn idee gelukkig hebben we een extreem waaks hondje wat echt vals kan doen als het niet klopt voor zn gevoel.
Erg he en ze zijn gewoon door een raam naar binnen gegaan rond etenstijd man heeft ze naar het schijnt betrapt en toen zijn ze dus via de tuin ontsnapt
Dat is schrikken Paula! Verschrikkelijk! Logo wat ziet de boom er prachtig uit! Charmed,fijn dat je toch langs kon gaan, wat een geruststelling.
He getsie Paula!!! Mijn vader heeft vorig jaar 2 inbrekers betrapt die net bij de buren de aanbouw in wilde gaan, toen mn vader net met de hond ging lopen. Gelukkig zijn die gasten meteen gard weg gerend toen mn vader langs kwam.. Pffff.. eindelijk op de bank..
Yep. Ik ben vanaf week 24/25 bij de vader vandaan. Onze personaliteiten konden echt niet samen en we irriteerden elkaar onbewust de hele dag... Ik werd er helemaal gek van. We hebben nog wel contact omtrent de baby, maar als het ergens anders over gaat dan gaat t weer mis.... Best wel rare situatie idd... Maar ben dus de enige hier?
Jeetje meid wat vreselijk! Al begrijp ik van je dat als je elkaar gek maakt je ook zeker niet bij elkaar moet blijven voor je kind! Die krijgt het uiteindelijk ook allemaal mee dat het niet goed zit! Gaat het wel? Hoop dat je flink wat steun en hulp hebt !? En indd er is wel zo'n topic....maar goed je kunt hier ook je ei kwijt hoor meid. Begrijp het wel ik maak het nu toch anders mee...omdat me man er wel is. Succes meid😊😉