februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hier ook enorme dorst!

2. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha paula, jij bent echt zwanger!!! Ghuhihihi

3. Reb

Reb Niet meer actief

lol Paula

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Wow! Wat is er veel gekletst vandaag!

Ben al meer dan helft vergeten denk ik.

Hier denk ik ook een januari baby.
    En ook enorme dorst de hele dag. Verder geen gekke kwaaltjes.

Morgen reageer ik verder... Ben helemaal op dus lig in bed!

5. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje khalan wat vreselijk!! Maar kan je boosheid echt voorstellen!
    Succes meid!

Hier ook vreselijke dorst maar alles wat ik wil drinken krijg ik het zuur van😢😢😢 echt irritant ....jajajaja..... Water drinken!!!! MAAR dat is nou juist waar ik beroerd van word vreselijk!
    Dus ik zit aan de water ijsjes 😊😜👍

6. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Lekker! Waterijsjes :)
    Ik heb ook veel dorst, drink liters thee en water. Zelfs 's nachts word ik wakker met een droge mond. Ga eruit om te plassen en drinken en moet dan 2 uur later wéér :)
    Ach, suiker was steeds ok, dus het zal er wel bij horen.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat plassen en drinken doe ik dus ook.... Schiet dan niet echt op he hahah

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik lig klaar wakker... Maar een fles water naast bed gezet. Ik heb het idee dat ik van thee zuur krijg.

9. logo

logo Niet meer actief

Nee geen dorst hier, niet meer dan normaal. Ik heb soms wel zo'n periode dat ik veel drink.

10. Reb

Reb Niet meer actief

Mja, ik krijg ook altijd maagzuur wanneer ik meer dan 1 kop thee drink 's avonds :)

11. logo

logo Niet meer actief

Volgens mij heb ik de goede slaaphouding gevonden, maar weet niet of het mag. Ik lig half op mijn zij en half op mijn buik.
    De druk komt niet op mijn heup.
    Weten jullie dit?

12. Reb

Reb Niet meer actief

Waarom zou het niet mogen? Ik lig ook wel eens zo, een beetje halfleunend op mn zwangerschapskussen..

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Volgens mij mag je gewoon slapen zoals je lekker ligt en je lekker voelt.
    Hier ook lekker geslapen maar1x moeten plassen jee! Enkel bij elke keer omdaaien word ik wakker.

Joepie vandaag mn 33 weken danske!

14. Reb

Reb Niet meer actief

Bleh, vervelend he Paula! Hier ook hoor, stomme bekken.

Hebben jullie het nog wel eens koud tegenwoordig?
    Ik namelijk niet haha, iedereen loopt met z'n winterjas en ik heb een vestje aan :p

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Bleehh.. hier juist slecht geslapen, veel last van mn heupen en het zuur.. Zometeen stiefzoon naar school brengen en dan nog naar even terug naar bed..

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja ik heb elke dag mijn dingen die moeten (kids naar school naar sporten, vriendinnen met kids, dus naar vriendjes brengen e.d.) ik heb het retedruk vaak, ik heb nu al 1 keer zwemmen geschrapt en wat dingen zoals de kids laten overblijven om het wat rustiger te maken voor mezelf..

Waar is verlof voor thuisblijfmama's LOL ik heb het drukker dan toen ik werkte eigenlijk, toen kon ik tenminste nog op mijn kont zitten achter de computer.. :p

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oooh en dorst heb ik ook, maar vooral 's nachts.. dan word ik soms echt wakker van mn droge mond. Overdag niet zo'n last van..

En koud hebben, ik heb niet het idee dat het is veranderd bij mij.. :)

Nou Paula, dan zal je het hier wel leuk vinden.. 1 deur door en je zit in een bedrijf met crossmotoren :p Kan je lekker snuiven :p ;)
    Heb ik gelukkig geen behoefte aan en ook niet aan tandpasta eten :p

18. paula1984

Oooo wendy ik wil hij jou logeren! !!
    Stom he die dingen haha

Ja Reb beetje bagger hier zijn het hoofdzakelijk mn liezen die zeer doen met ondraaien

Tiger tsja verlof als je thuisblijfmama ben eeeehhhh not haha maar ik doe gewoon alsof officieel heb ik 24 december "verlof" nog 8 dagen yess!

19. paula1984

@koud heel wisselend soms in de avond als ik moe ben andere keren breekt hey zweet me uit en dat is niet zo erg maar als ik zwanger ben stink ik zo!

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Dus we gaan doen alsof haha, nou moet wel eerlijk zeggen dat ik de kerstvakantie wel fijn vind, even geen sporten, hobbies, school brengen, brood/fruit en gymspullen klaarzetten of vriendjes die na school komen spelen (soms zit ik met 4-5 kids hier pffff) dus dat is even lekker rustig... dan MOET even niets, en manlief is tussen kerst en oud en nieuw als het goed is thuis en we gaan dan naar preston palace met de kerstdagen zelf dus hoef daarvoor niet te koken, sloven, boodschappen doen e.d. dus dat is wel lekker.. alleen dan 6 januari moet die motor weer aan haha

Deel Deze Pagina