Nou wat goed van je schoonvader dat hij er toch zo mee om kan gaan en het hem niet kwalijk neemt. Nog iets leuks gekocht bij de Wibra?
wauw leuk zeg!!! hier hadden ze alleen nog maar grijs met geel van die monddoekjes, die van jou zijn wel gaaf hoor!!!
Mooie spulletjes Wendy, ik zie wat dingetjes die ik ook heb gehaald maar dan in roze en t kleed in grijs Gister had ik weer even de muziekknuffel op mn buik en baby 1 begon toch te schoppen, toen heeft vriend haar voor t eerst gevoeld! Zonet weer ff gedaan, en toen waren beide babies lekker druk en ik zag voor t eerst mn buik bewegen!! Oooooh ik kreeg gewoon tranen zo mooi
Ik was ook al getipt door een vriendin over de wibra Vandaag maar gezwicht voor al dat kwarktaart virus wat hier rond ging een paar weken geleden dus die staat in de koelkast Lekker voor vanavond!
Super leuk he om dat te zien!! Ik kreeg een grijns op mn gezicht die er niet meer af ging Wat leuk dat ie op het muziekje reageert! Zal ik ook eens uitproberen
Hoi dames, Hier even niet mee geschreven maar wel gelezen hoor! Lappie voor op de lijst : 17-10 moet ik naar de vk inplaats van 10-10
Maar dat is juist goed . De eerste tijd heb je een dik boxkleed nodig, lekker zacht. Maar als de kleintjes gaan draaien heb je dan weer een dunne nodig, want dan hoeven ze zich minder in te spannen bij het afzetten. Moraal van dit verhaal: als je er dan toch 2 koopt vanwege 'ongelukjes', dan kun je beter een dikke en een dunne kopen.
Nou ja ik vond me echt te dun vooral als ze erin moeten liggen, ligt zo hard. Misschien dat het voor naderhand wel makkelijker is maar dat duurt toch nog wel even
Hij is indd erg dun, de verkoopster vertelde ons dat ze m de eerste weekjes boven op de dikkere lag, zodat als ze spugen oid je alleen de dunne hoeft uit te wassen, en omdat die maar 7 euro was is het dat wel waard
Om even kort verhaal te doen... Ik ben getrouwddddddd en het was echt een superleuke dag! Alleen de hele dag last gehad van harde buiken (dag daarvoor ook al), gewoon te druk geweest. Maar wat maakt het uit, het was geweldig!! Oh ennnnn..... WE KRIJGEN EEN MEISJE!!!!! Ook al weten wij dat zelf al een tijdje, het is toch wel erg bijzonder om te delen... Helemaal verliefd op ons kleine meisje!! Kan niet wachten tot ze er is
Leuk reb!! Charmed ik heb een dik kussen voor de eerste tijd. Is zo'n principe als een voedingskussen, met van die bolletjes erin. Maar zodra ze veel gaan bewegen gaat die weg. Dan heb ik nog een van Woezel en pip.