Charmed Thanx voor de tip met t Boxkleed. Vond hem ook te dun dus laten liggen. Haal hem straks toch maar op Reb gefeliciteerd!! Hoe hebben jullie t nu bekend gemaakt bij de gasten? Butterfly gezellig dat je weer ff wat laat horen! Lappie was alles goed bij de Vk?
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje, meisje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 31 januari: ButterflyM (22 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 1 februari: Reb (26 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ YeeyZwanger (21 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (38 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 7 februari: LeonaC (29 jaar), 1e kindje ♥ SBC (31 jaar), 1e kindje 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ Pienpien (.. jaar), .. kindje ♥ Roxyroxx (26 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Mompelientje (30 jaar), 1e kindje ♥ 9 februari: Migske (29 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥ 13 februari Ezra (.. jaar), .. kindje, meisje ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 15x jongen 8x meisje 1x verrassing Afspraken: 10-10 - Migske: extra echo Rotterdam 14-10 - Inkie86: contole vk 15-10 - Janneke00: controle vk 15-10 - Paula1984: controle vk 15-10 - SBC: controle vk 15-10 - YeeyZwanger: controle vk 16-10 - Reb: pretecho 17-10 - ButterflyM:controle vk 25-10 - Panther: controle vk 28-10 - Sammy88: echo 02-11 - Sammy88: 3d/4d echo 07-11 - Panther: echo universiteit Rotterdam 08-11 - Migske: pretecho 09-11 - Danielle1980: pretecho Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Dayna YogiFlow Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Zet dan je gegevens dikgedrukt en/of gekleurd neer in je post dan komt het goed! Voor de mobiele klanten onder ons: graag in hoofdletters
Reb, van harte gefeliciteerd!!! Hier was alles goed bij de vk gister. Migske, veel plezier bij je echo vandaag!
Haha die eerste weken zaten we dagen af te tellen en nu o ja we zijn een wek veder! Goed teken denk ik dan ben je gewoon aan het genieten
Gefeliciteerd Reb met je huwelijk én met je meisje on the way Lekker na genieten nu! voor de lijst, 17 okt controle gyn
Wat leuk Reb een meisje!! Hier sinds vannacht veel last van me buik. Hij is heel gespannen en als ik loop lijkt het net of ik te hard getraind heb ofzo. Zit aan de zijkanten van me buik. Herkent iemand dat?
Dat betekent toch dat je n harde buik hebt. Dat je rustig aan moet doen. Volgens mij. Vervelend zeg!!
Jaa lig nu lekker op de bank te nikse! Even rustig aan kijken of het minder wordt! Bedankt voor je reactie!
Heel herkenbaar butterfly ik heb het op het moment ook erg vaak en snel met minimale inspanning. Plus ook een groeispurt hier staat helemaal strak tot onder mn borsten op het moment. Idd beetje ontspanning zoeken helpt vaak
Fijn om te horen dat je het herkend! Maar wat je zegt met dat het strak staat zo voelt het ook dus dan toch een groei spurtje waarschijnlijk. Jullie hebben me weer gerust gesteld! Bedankt dames!
De huwelijksambtenaar heeft overigens gedeeld dat we een dochter krijgen. Geen moment van onrust, meer een moment van blijdschap en tranen van sommige aanwezigen... Bij thuiskomst was er ook nog de taart...