Wat leuk eigen ontworpen kaartje!! Ik heb ook al wat leuke kaartjes gevonden, mijn vriend is gelukkig niet zo moeilijk en vindt al gauw leuk wat ik ook leuk vind. Namen kwamen ook van mij, maar vond ie gelukkig ook echt leuk
Ja vindt ik ook Hier is ie ook niet zo moeilijk hoor hahahah daarbij zitten we vaak op een lijn scheelt Ik kom meestal met namen idd en hij zegt dan bijna altijd nee hahaha
Wij hebben nog geen idee wat we willen aan kaartje. Daarnaast is het niet gebruikelijk in Turkije te doen maar die kaartjes worden verstuurd Mijn man heeft een extra schaap gekocht, vandaag is het islamitisch slachtfeest, uit naam van onze kleine man ook na de geboorte doen we dat nog. Ik kreeg een schok vanochtend zaterdag nog een babyshower gehad van mijn vriendin die was gister 36 weken en gisteravond is ze plotseling bevallen via de keizersnede van een prachtige dochter van 2585 gram. Wat een plaatje! Ze had zwangerschapsdiabetes en de baby lag in onvolkomen stuit maar ze kreeg roze afscheiding en in het ziekenhuis braken d,r vliezen het was niet meer tegen te houden. Haar man was nog net op tijd en na de ingreep viel hij flauw van alle spanning maar hij knapte snel op. De baby heeft een infectie maar niet heel ernstig ze gaat vandaag melk kolven en proberen te voeden.
Snap dat je in shock bent Panther. Dat is snel gegaan. Gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin. Hihi die man flauwvallen.... is het zijn eerste of niet?
Ja en voor turken is het niet gebruikelijk bij de bevalling te zijn maar hij heeft het toch gedaan hihi. OMG heb net een tosti gehad van iemand is het brood beschimmeld Ik nam 1 hap slikte het door en proefde het meteen heb het wel opgegeten die hap hoop niet dat ik ziek wordt
Zo weer bij de verloskundige geweest. Alles weer in orde... Bloeddruk was (na fietsen) 100 over 70. Dit kan de duizelingen verklaren... Als ze aanhouden mag ik een keer extra bloed laten prikken. De volgende controle krijg ik sowieso een brief mee om te prikken, dus ik hoop dat tussendoor niet nodig is. Het is niet bepaald mijn hobby om bloed te laten prikken... Als ik meer last krijg van mijn rug, moet ik even naar de fysio. Zo nu even lekker warm en droog worden... Niet echt fijn om nu te fietsen door de regen en met de wind...
Zoo, lekker een weekendje weg geweest met mijn MAN (hihi). Niet zoveel gedaan, gewoon lekker relaxed. Krijg overigens wel snel last van mijn voeten, dus kan ook geen uren lopen. Inmiddels weer thuis en zo ontzettend moe, mijn MAN heeft de hele nacht opgelopen en moest elk half uur naar de wc rennen om over te geven. Dus vanmorgen stond ik om 08:00 bij de apotheek om iets te halen tegen het overgeven. Sindsdien slaapt hij gelukkig. Morgen overigens de pretecho, hopelijk. Als meneer niet te ziek is. Anders maar verschuiven, zou niet zonder hem gaan. Oh en vrijdag moet ik testen voor zwangerschapsdiabetes, maar denk zelf dat er niks aan de hand is eigenlijk.. Maarja, het zal wel. Inmiddels weer bijgelezen: @Panther Nog gefeliciteerd met jet verjaardag! Hopelijk vliegt die 2,5 toch een beetje snel voorbij. @Mek Geboortekaartje moeten we nog uitzoeken. We doen geen tekstje op het kaartje, dus dat is makkelijk. Maar we vinden helaas weinig leuk, haha. @Paula Oeh een kanshebbende naam Spannend! @Lov Leuk dat je dochter en de papa de baby hebben gevoeld!!! @Lappie Jeeeeeeeej, ook al de namen klaar! Heel fijn! @Migske Rustig aan, alles op zn tijd! @Janneke Fijn dat alles in orde is. Toch wel vervelend, extra bloedprikken enzo
Zo de controle was weer helemaal goed! Kleine lag tw trappen tegen de dopler haha boefje.En nu controle over 3 weken! Whaaa het gaat veel te snel besef ineens als de tijd tussen afspraken verkort word de tijd naar de bevalling sneller gaat...Ook een stagiaire erbij leuk meisje beetje zenuwachtig was bang dat iedereen het vervelend zou vinden dat ze nog moest leren.Ik niet hoor toevallig had ik bij mijn zoon ook een stagiaire die is ook bij de bevalling geweest en heeft zelf mn hechtingen vewijderd.Dit stelde dit meisje ook erg gerust geloof ik hihi
Janneke fijn alles goed op controle! Reb o.bah beterschap voor je MAN! Heeft hij teveel taart gesnoept mss hihi enne wat was je prachtig!
toch elke keer leuk he om weer te gaan. Vandaag ook had me buurvrouw deze keer haha lachen is een leuke meid!
Ja helaas pindakaas die zie ik dus niet Ja ik heb wel de 20 weken echo gehad maar geen gyn gezien, dus wel weer even fijn om te gaan
Oelala, gaat snel joh Paula... Drie weken, pff! Gaan jullie trouwens altijd met je partner of ook wel eens alleen?? En thanks, was wel een probleem met die jurk. Ik gok echt dat hij nu gewoon echt niet meer past, haha!
Kijk reb dat is echte liefde haha Nee bij onze eerste wel hoor toen is hij bijna elke keer mee gegaan hielp ook omdat hij best onzeker is van aard en ook veel vragen had. Nu alleen de eerste 2x met echo en de 20.weken echo. Vind het prima gaat goed met me dus geen noodzaak om hem erbij te hebben plus.hij kent de vk's nog van de vorige keer.
Oke, thanks. Want mijn vriend wil altijd mee naar de vk, niks mis mee hoor.. Alleen dat het altijd 's avonds is en dat is wel een beetje irritant omdat het bijna altijd dezelfde verloskundige is die dan werkt. En ik vind haar echt zo vervelend